تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب : ۴۰۵۱۱۹
یادداشت سیاسی |

خانم ابتکار ره آورد سفر شما برای زنان رنج دیده و محروم این استان چه بود؟

راضیه امیان
۴
۱
خانم ابتکار ره آورد سفر شما برای زنان رنج دیده و محروم این استان چه بود؟
کبنا ؛اخبار حضور سرکار خانم ابتکار معاون امور بانوان رئیس جمهور در استان کهگیلویه و بویراحمد مرا به خود واداشت تا سخنی چند در مورد سفر ایشان بنویسم.
 سفرهای معاونین و وزرای دولتی به استان‌ها انگار رنگ و بویی دیگر دارد!! به جای اینکه به مأموریت کاری بروند به مأموریت سیاحتی تشریف فرما می‌شوند...
حضور هر وزیر و معاون دولت در هر استان باید دستاوردهایی هم داشته باشد اما سوال اینجاست ره آورد حضور معاون اموربانوان رئیس جمهور محترم در استان محروم چه بوده؟؟
شما از جایی دیدن کردید که به پایتخت طبیعت ایران شهرت یافته و نانی را پختید هر چند بی کیفیت؛ اما قدمتی دارد به اندازه طول تاریخ ایران ... از چارقدی صحبت کردید که نماد صلابت زن لر است و هر جای زندگی نیاز به جنگیدن داشته باشد آنرا محکم می‌بندد و همتش را افزون می‌کند و از حقش دفاع ...
  اما ره آورد سفر شما برای زنان رنج دیده و محروم این استان تنها پیشنهاد، پوشیدن لباس محلی در ادارات بود!!!
  آیا مشکل زنان ما اهمیت ندادن به لباس محلی استانشان است که نماد و هویت زن لر محسوب می‌شود؟؟ انگار از وضع پوشش زنان کف استان خبر ندارید البته تقصیر از شما هم نیست چرا که ندیدید یا بهتر است بگویم نخواستید ببینید ...
 دوباره با شعارهای رنگین و تکراری از آزادی، از اشتغال و کارآفرینی و عدالت جنسیتی صحبت کردید همان عدالت جنسیتی که سخن فمنیسمی و از بندهای مهم تحقق سند ۲۰۳۰ محسوب می‌شود ...تناسب جنسیتی چیزی است که مردم استان ما نیاز دارند نه عدالت جنسیتی!
 همانطور که خود می دانید امروزه به بهانه‌ی آزادی، دختران این سرزمین را از حیا و عفت دور می‌کنند و دست آویز بهانه‌های واهی و خوشگذرانی های معمول مردان می‌کنند و ابتذال از همین جا شروع می‌شود...
 خانم ابتکار شما حاضر نشدید صحبت‌های زنان مظلومی را بشنوید که در سرزمین من دارند خاک می‌خورند و کسی به فکرشان نیست... از وضعیت زنان و دختران بی سرپرست خبر دارید؟؟ از آمار بالای طلاق و خودکشی در استان چیزی به شما گفتند؟
 در جلسه پربار اداری از دانشجویان دختر این استان و وضعیت خوابگاه‌های خودگردان دانشجویی صحبتی به میان آمده است؟
  از وضعیت تحصیلی بسیاری از دخترانی که فقط به دلیل عدم حمایت مالی به سمت ترک تحصیل و یا مجبور به کسب درآمد از طریق شغل‌هایی که در شأن آن‌ها نیست؛ خبر دارید؟
 جالب‌تر اینکه خواسته اساسی استاندار محترم و همنشینانشان از شما که معاون امور بانوان ریاست جمهوری هستید باید رفع مشکل فرودگاه یاسوج باشد آن هم با روزنی نه رایزنی!
 انگار پختن نان مهمترین ره آورد شما در استان محروم اما پر ظرفیت ما بوده است.
 البته غیر از این هم انتظاری نیست!
 «دانشگاه مبدا تحولات اساسی در کشور است» اما انگار همچنان در استان ما نزد مسئولین آزادی خواه مظلوم مانده است و توجهی به ظرفیت‌های آن ندارند!! مطالبه گری های گاه و بیگاه دانشجویی را بی پایه می‌دانند و گاهی هم جواب سربالا می‌دهند.
 سالیان کمی نیست که جناب استاندار محترم راهش را از دانشگاه‌ها جدا کرده و البته که گاهی با مواضعشان دانشگاه‌ها را به سمت سیاست زدگی می‌کشانند...
  از دانشجویان مطالبه گر نترسید...
 و امیدوارم روزی برسد که اشرافیگری و خوی اشرافیگری از مدیریت‌های سازمانی ما جدا شود و اولویت خدمت باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

امدنش فقط درد ورنج بود
الا
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب بود گفت زنان با لباس محلی برن سر کار😁😁😁😁
Iran, Islamic Republic of
برا خودش یه ماموریت اداری بود و پاداش ماموریت را برا پسرش بفرسته تا خوش بگذرونه.
پول ما رو تو این وضعیت بفرسته امریکا.
اونوقت بگه مرگ بر امریکا.
Iran, Islamic Republic of
ببخشید ولی پسر خانم ابتکار داره تو آمریکا زندگی آنچنانی میکنه اونوقت توقع دارید ایشون به محرومیتهای کهگیلویه بویراحمد توجهی کنه... زهی خیال باطل.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1