کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش/

ارائه خدمات با کیفیت زیبایی صورت و جراحی پلاستیک در مطب دکتر آرین غلامیان

12 آذر 1397 ساعت 18:32

دکتر آرین غلامیان متولد سال ۱۳۶۲ در شهر گچساران و دارای تخصص جراحی فک و صورت از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز است



دکتر آرین غلامیان متولد سال ۱۳۶۲ در  شهر گچساران  و دارای تخصص جراحی فک و صورت از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز است.
او در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و عضو انجمن جراحان پلاستیک آمریکا و دارای بورد تخصصی است.
دکتر غلامیان در حال حاضر  علاوه بر  فعالیت های آموزشی و علمی در دانشگاه علوم پزشکی  یاسوج، در مطب  شخصی خود واقع در خیابان معلم یاسوج نبش سردار جنگل جنوبی و در ساختمان دنیا به طبابت و کارهای تخصصی در زمینه جراحی و زیبایی  صورت می پردازد.
جراحی پلاستیک صورت و بینی، جراحی زیبایی فک و چانه، جراحی شکستگی صورت، لیفتیگ صورت، جراحی لب و دهان،  جراحی دندان نهفته، جراحی زیبایی پلک، جراحی زیبایی گوش، تزریق ژل و بوتاکس، تزریق چربی صورت، زاویه سازی فک و صورت  و ایمپلنت کاشت دندان از جمله خدماتی است که دکتر غلامیان در  آنها  دارای تخصص و تبحر لازم است و این خدمات را در مطب خود ارائه می دهد.
دکتر غلامیان به رغم جوان بودن ولی دانش و توان علمی بالایی در حوزه تخصصی خود دارد که تعدد مراجعه کنندگان به مطب این پزشک جوان از شهرهای مختلف استان و حتی استان های همجوار خود گواه این موضوع است.
پرداختن به امور خیریه و حضور در فعالیت های اجتماعی   از  دیگر  اقدامات مهم دکتر غلامیان است و به طوری که در موارد متعدد نیز بیماران کم درآمد را به صورت رایگان پذیرش و معالجه کرده است.
 


کد مطلب: 405069

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/405069/ارائه-خدمات-کیفیت-زیبایی-صورت-جراحی-پلاستیک-مطب-دکتر-آرین-غلامیان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1