تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۴۰۲۷۸۰
فرماندار بویراحمد:

بازی‌های سیاسی عده‌ای برای ضعیف نشان دادن دولت است

۶
۱
بازی‌های سیاسی عده‌ای برای ضعیف نشان دادن دولت است
کبنا ؛فرماندار بویراحمد در جلسه ای که به مناسبت روز کارمند در دانشگاه یاسوج برگزار شد اظهار داشت: روز کارمند فرصت مناسبی است پای درد دل کا رمندان بنشینیم تا شاید بخشی از مشکلات کارمندان در این روز مرتفع شود.
کناری با بیان اینکه نظام مدیریتی کشور یک نظام مشارکتی است، گفت: علاوه بر مدیران کارکنان نیز سهم بسزایی در امور سازمانها دارند.
بالا ترین مقام اجرایی شهرستان بویراحمد با تاکید بر این‌که هر کارمند باید مبلغ و مروج بهره وری باشد، تصریح کرد: بهره وری در یک کلام یعنی همه مطلوب های اداری و تلاش مسئولان در خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه به مردم است.
رئیس شورای اداری شهرستان بویراحمد حقوق شهروندی مردم را مغتنم دانست و گفت: کارکنان دولت باید پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند. وی یادآور شد: آنچه امروز به عنوان گرانی، کمبودها و فشارهای اقتصادی در بدنه جامعه احساس می‌شود نتیجه بازی های سیاسی و سعی عده‌ای در ضعیف نشان دادن دولت است.
کناری ادامه داد: در شرایط کنونی تزریق روحیه امید به مردم یک ضرورت اساسی است؛ چرا که بار روانی ایجاد شده دامن نظام را گرفته است.
کناری تصریح کرد: بعد از برجام هیچ تحریمی عملیاتی نشده است و در حد حرف باقی مانده است، بطوریکه فروش نفت و برخی صادرات و واردات روند خوبی را ترسیم کرده است؛ این در حالی است که برخی در داخل همصدا با دشمنان انقلاب روحیه ضعف و ناامیدی از دولت را غافل از توطئه ی دشمنان جار می‌زنند.
فرماندار بویراحمد با اعتراف به اینکه نمی‌توان منکر فساد سیستمی در اداره امور جامعه باشیم افزود: مبارزه با فساد از آغاز انقلاب اسلامی همواره از شعارهای دولت‌ها بوده است ولی متاسفانه باید به این نکته اذعان داشت که در برخی از موارد فقط در حد یک شعار بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
.کسی که دولت رو ضعیف جلوه بده دولتی که توانسته در طی دو ماه قدرت خرید مردم رو به 25 درصد قبل از این دولت برسونه دولتی که توانسته نصف کارگران را بیکار کنه قیمت دلار را چندین برابر برسون و شما هم پاداش چند میلیونی از بودجه اداره به کارمندات بدی که ضعیف نیست چطور ...ی شما این حرف رو زدید. به این قویی تا الان.
رضا
Iran, Islamic Republic of
خوش به حالت شاهرخ خان بیدار شو ککا
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار !!
وقتی خود جنابعالی میفرمایی تحریم ها اثر چندانی نداره ، حالا بفرما یه بسته پوشک هشتاد هزار تومان چه دلیلی میتونه داشته باشه اگه ناشی از ضعف و استیصال دولت نیست پس چیست ؟؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
راست میگه دولت اینقد قویه که .ن
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جناب کناری عزیز،یا دلت خیلی خوش. بسیار .امید به چی داشته باشیم.پلک بزنیم و چشم باز کنیم قیمت دلار و ارز و اجناس را بفهمیم و خوشحال باشیم و امید امید کنیم.
ای کاش مسولیت نداشتی و بعد میدیدیم تو این شرایط چی میگفتی؟
اخر این .د ،همه چی را حتی امید را ازما گرفت.
ناااو
Iran, Islamic Republic of
سلام بر این مقام . سیاسی استان و شهرستان
گرانی واقعیت است نه بازی. کردن حرف های کسانی مانند خانم سلحشور نشان از کم اطلاعی و نداشتن تحلیل درست است. البته از اصلاح طلبان و عوامل .چنین اظهار نظرهای طبیعی است.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1