تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۴۰۲۲۸۶
کبنا گزارش می‌دهد

کاروان سلامت در روستای محروم «موردراز» دیشموک(+تصاویر)

۱
۲
کاروان سلامت در روستای محروم «موردراز» دیشموک(+تصاویر)
کبنا ؛در بیست‌وپنجمین کاروان سلامت هلال احمر کهگیلویه به اهالی ساکن در روستای محروم «موردراز» دیشموک خدمات رایگان پزشکی ارائه؛ به آنها داروی رایگان تحویل و بین مردم بسته غذایی توزیع شده است.
رئیس هلال‌احمر شهرستان کهگیلویه در گفت‌وگو با خبرنگار با بیان اینکه، برای بیست و پنجمین کاروان سلامت هلال احمر شهرستان؛ روستای موردراز دیشموک انتخاب شده است، گفت: با حضور کاروان سلامت هلال احمر در مناطق کمتر برخوردار تاکنون بیش از ۳ هزارنفر از مردم این مناطق به صورت رایگان معانیه و داروی رایگان دریافت کردند.
سید عادل رهبریان افزود: تا پایان سال ۳۰ کاروان سلامت این جمعیت برای ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مناطق نیازمند شهرستان کهگیلویه اعزام می‌شوند.
وی تصریح کرد: ان شاء الله فعالیت هلال احمر کهگیلویه در راستای کمک به نیازمندان در مناطق مختلف کهگیلویه باارائه خدمات رایگان پزشکی-درمانی و همچنین توزیع بسته‌های حمایتی در جهت خدمت به مردم، ادامه دارد
رهبریان بیان کرد: با حضور کاروان سلامت در روستای موردراز بخش دیشموک کهگیلویه ۲۰۰ نفر از اهالی این روستا رایگان معاینه و به آنها داروی رایگان تحویل شد.
فرامرزی رئیس مرکز بهداشت و درمان دیشموک هم در حاشیه این کاروان سلامت بیان کرد: با هماهنگی مرکز بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه و حضور پزشک در روستای موردراز بیماران نیازمند معاینه و داروهای فشارخون، قند خون، ناراحتی‌های معده، سرماخوردگی و داروهایی در حیطه عفونت‌ها و زخم به صورت رایگان دریافت کردند.
اهالی روستای موردراز دیشموک ضمن قدردانی از جمعیت هلال احمر شهرستان، اظهار داشتند: برای اولین بار پزشک و آن هم به کمک هلال احمر به این منطقه عزیمت کرده است.
به گزارش خبرنگار سید عادل رهبریان رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه با نگاه عادلانه تاکنون در اکثر روستاهای محروم دیشموک حضور یافته و از ادامه روند فوق الذکر هم خبر داد.
------------------------------------
گزارش و عکس از وحید آهنگ
------------------------------------

































نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
یکی از موانع سقوط انسان که از نظر قرآن کریم در ردیف نماز است، خدمت به خلق خداست. اساساً آیات نورانی قرآن بر انفاق و نماز توأمان تأکید می ورزد، به گونه ای که در آیات متعدّدی، در کنار تأکید بر اقامۀ نماز، بر رسیدگی به مخلوقات و دستگیری از بندگان خدای تعالی پافشاری کرده است. خداوند متعال در آیات ابتدایی سورۀ بقره، پیش از هرچیز، قرآن کریم را هدایتگر متّقین برمی شمرد و سپس با تعریف متّقین، به نماز و انفاق به عنوان دو مانع مهمّ سقوط انسان اشاره می فرماید.
دستگیری نیازمندان و لبخند بر لبان آنها نشاندن به منزله خشنودی حضرت حق است و دعای نیازمندان پشتوانه بسیار محکی است در برابر شدائد و سختی ها چرا که این دعاها است که از روی اخلاص و بدون ریا می باشد .
بسیار خوشحال کننده و مسرت بخش است که این انسان خداشناس به فکر محرومین و فقرا می باشد و به این روستاهای واقعا محروم سرکشی می کند و لبخند رضایت بر لب آنه می نشاند خداند از شما و تیم همراه راضی و خشنود باشد . ان شاء الله توشه ای برای دنیا و آخرت باشد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1