تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۴۰۱۶۴۸
یادداشت:

یوم‌الحساب توزیع اعتبارات یک سوم نفت رسید / آقای نوروزی؛ قسم حضرت عباس باور کنیم یا دم خروس را / یکی اینجا پاسخ دهد

۵۳
۱
یوم‌الحساب توزیع اعتبارات یک سوم نفت رسید / آقای نوروزی؛ قسم حضرت عباس باور کنیم یا دم خروس را / یکی اینجا پاسخ دهد
کبنا ؛در اینجا همه چیز ختم می‌شود به حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد، یک پای تمام جلسات مهم «نوروزی» است، او اقتصاد خوانده و مدیریت بَلد است.
علی‌رغم میل باطنی دو نکته را در اینجا مطرح می‌کنم؛
اولاً؛ 16 تیرماه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی به ریاست علی محمد احمدی و با حضور غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ برگزار شد که دیالوگ تلخ نماینده بویراحمد و دنا و رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان نهایتاً با عذرخواهی حسن نوروزی و وساطت «احمدی» به پایان رسید.
در آن جلسه وقتی که حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص توزیع اعتبارات نفت (یک سوم و دو سوم) توضیحاتی داد و اظهار کرد: یک سوم اعتبارات نفت فقط به شهرستان‌های نفت خیز می‌رسد. «غلام‌محمد زارعی» نماینده بویراحمد و دنا در آن جلسه در راستای «رد» سخنان «نوروزی» از مکاتبه‌ی لاریجانی به نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در رابطه با توزیع اعتبارات یک سوم نفت به صورت استانی رونمایی کرد و گفت: بر اساس این نامه‌ی باید یک سوم اعتبارات نفت به کل استان تعلق بگیرد که حسن‌نوروزی گفت: همچنین نامه‌ای از سوی سازمان مرکزی به من ابلاغ نشده و من اعتبارات را بر اساس قانون و مستندات موجود توزیع می‌کنم و به هیچ وجه مسوولیتی غیر از این نمی‌پذیرم.
بعد از جدال «نوروزی» و «زارعی» علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 15 روز مهلت بدهید که ما از سازمان مرکزی (سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور) در این رابطه تعیین تکلیف کنیم و استعلام بگیریم تا مشخص گردد که اعتبارات یک سوم نفت چگونه توزیع شود. اگر چه همان موقع نوروزی کوتاه نیامد و گفت: استان ما «تافته‌ی جدا بافته‌ای» که نیست، ما باید همانند سایر استان‌های نفت خیز اعتبارات یک سوم نفت را توزیع کنیم و کار استان را معطل نکنیم و اگر قانون جدیدی آمد ما نیز موافقت‌نامه‌ها را اصلاح می‌کنیم. الان 15 روز از آن روز گذشته و قطعاً اگر مسوولان بنا بر گفته خودشان پیگیری کرده باشند، نتیجه استعلام‌ها آمده و باید اعتبارات یک سوم نفت در جلسه شورای برنامه‌ریزی آینده بر اساس جوابی که سازمان مرکزی داده، توزیع شود.
دوماً؛ حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به تازگی در مصاحبه‌ای لحن صحبت‌هایش را کمی تغییر داد و در ادامه اظهارات خود، گفت: 50 درصد نیروهای سازمان بویراحمدی و اهل دنا هستند و همچنین او ادامه داد که «در این سازمان قریب به ۷۰ نفر کارشناس داریم و حدود ۲۰ نفر نیروی خدماتی که نیروی شرکت هستند و نیروی ما نیستند اعتقاد دارم در گزینش این ۷۰ نفر و جذب آنها که البته ما فقط ۶ نفر نیروی قرادادی و قریب به ۲۰ نفر مامور از دیگر دستگاه‌ها گرفتیم ما بقی از نیروهای سابق سازمان بودند. این ۲۶ نفری که در ۳ سال اخیر به سازمان اضافه شده ۲۰ نفر نیروهای رسمی سایر ادارات بودند که ما فقط جابجا کردیم، از مجموع ۷۰ نفر فعال در سازمان قریب به بالای ۵۰ درصد از بویراحمد و دنا و زیر ۴۰ درصد از ۶ شهرستان دیگر و قریب به ۱۰ درصد از سایر استان‌ها هستند. حداکثر تعداد نیروهای گچساران و باشت از این ۷۰ نفر ۱۴ نفر هستند که البته عمده آنها قبل از من حضور داشتند. در ارتباط با نیروهای شرکتی ۲۰ نفر هستند که سهم بویراحمد و دنا  ۹ نفر سهم گچساران و باشت ۷ نفر و سهم کهگیلویه بزرگ ۴ نفر  است.»
حال جای سووال است که؛
20 نفر نیروی خدماتی مربوط به کدام «شرکت خدماتی» است، اگر این شرکت وجود خارجی دارد و یا مدیرعاملی و هیئت مدیره‌ای دارد، نام آن شرکت را رسانه‌ای کنید، این شرکت کی، چه زمانی و در کدام مناقصه‌ای برنده شد، مناقصه‌ی کی برگزار شد، صورتجلسه برگزاری مناقصه‌ی را لطفاً رسانه‌ای کنید، سایر اسامی شرکت‌های شرکت کننده در آن مناقصه‌ی کجاست؟، مناقصه‌ی در کدام روزنامه‌ی آگهی شد.
و اینکه شما می‌گویید این 20 نفر نیروهای شما نیستند بلکه نیروهای شرکتی هستند، چرا فکر می‌کنید مردم نمی‌دانند و یا خدای نکرده نمی‌فهمند، شما 20 نفر را بر اساس روابط سفارشی و قرابت‌های نمایندگان وارد بدنه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرده‌اید، بعد می‌گویی این نیروها به من ربطی ندارد، (انصافت را شکر). از بیت المال حقوق آنها را پرداخت می‌کنی، برای آنان برنامه ورود و خروج تعیین کردی، بعد می‌گویی به من ربط ندارد.
بر اساس کدام معیار و منطق سهم برای هر شهرستان تعیین کردی؟ آیا رئیس جمهور در این رابطه دستور العمل ابلاغ کرد و یا «نوبخت» به حضرتعالی این اجازه داد که برای شهرستان‌ها سهم تعیین کنی. مگر حضرتعالی در ابتدای سخن‌تان نفرمودی که به شما ربطی ندارد، اگر ربطی نداشت پس این تعیین سهم شهرستان‌ها از کجا آمد، (آقای نوروزی؛ قسم حضرت عباست را باور کنیم یا دم خروس را.)
لطفاً برای مردم بویراحمد و دنا توضیح دهید که این 9 نفر سهم آنان چگونه انتخاب شد و از بین کدام طوایف، اقوام و یا قومی آنها را انتخاب کردی، آیا جوانان مارگونی، لودابی، زیلایی، مادوان و ... سهمی برده‌اند یا اینکه شما بر اساس قرابت‌ها و نزدیکی و نفوذ سیاسیون و ... آنان را انتخاب کردی.
 سهم شهرستان گچساران و باشت به چه کسانی رسید، آیا رسم و رسوم انتخاب شایستگان در گچساران و باشت رعایت شد یا فقط فرزندان آدم‌های سرمایه‌دار با نفوذ و نیروهای سفارشی فلان نماینده را به کار گرفته‌اید، کاش برای مردم توضیح می‌دادید، کاش جوانان را قانع می‌کردید، آقای نوروزی این شرط مدیریت اسلامی نیست، همه جوانان باشت و گچساران حق داشتند و دارند، اما صد افسوس که ملاک‌ها و ارزش‌ها تغییر کرده است.
چرا کهگیلویه بزرگ فقط 4 نفر سهم دارد، آیا این عین بی عدالتی نیست شما بر اساس کدام قانون و ضوابط دست به چنین کاری زدی. حق کهگیلویه بزرگ بیشتر از این چیزها است. این شهرستان با محرومیت فاصله بیشتری دارد و همچنین جوانان تحصیل کرده و مستعد و بیکارتری.
آقای نوروزی اسامی این 20 نفر را به رسانه‌ها بدهید تا مشخص شود هر کدام از آنها منتسب به کدام فرد سیاسی، بانفوذ و یا نمایندگان است. تا همگان بدانند این نیروهای شرکتی دقیقاً با اذن خودتان و تنها بر اساس آن روابط نامشروع سفارش، سیاسی، گروهی و ... انتخاب گردید.
اگر این نیروها خدماتی هستند پس چرا بعضی از آنها در پست‌های اداری و دفتری فعالیت می‌کنند، آیا این تخلف نیست، آیا سازمان بازرسی خبر دارد.
حضرتعالی فرمودید؛ 6 نفر نیروی قراردادی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی دارید، این شش نفر را چگونه و بر اساس کدام معیارها و یا آزمونی به کار گرفته‌اید. در خصوص جذب این 6 نفر نیروی قراردادی کی آزمون برگزار کردید، لیست ثبت نام کنندگان، لیست چند برابر ظرفیت و لیست پذیرفته شدگان را به رسانه‌ها و مردم بدهید. این واقعاً حق مردم است که بدانند این 6 نفر چگونه و بر پایه کدام روابط، (روابط قانونی و یا سفارشی) استخدام شده‌اند. چگونه آنها را گزینش کردی، چرا اداره بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این باره گزارشی به مردم ارائه نمی‌دهد. چرا سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد نتیجه بازرسی خود را از این سازمان به مردم اعلام نمی‌کند.

البته از اقدامات خوب «حسن نوروزی» در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هم اطلاع داریم که در آینده آنها را کما فی سابق نیز اطلاع‌رسانی می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ری سه
Iran, Islamic Republic of
پستی که اکنون جناب نوروزی در ان جولان میدهد حق دکتر فریبرز عوض زاده بود . ولی متاسفانه به ایشون نداد برادر تاجگردون
دکتری اقتصاد بیکار
Iran, Islamic Republic of
//مدیر شدی
خدا را در نظر داشته باش
هم عمر محدوده هم مدیریت
قلعه کهنه
Iran, Islamic Republic of
از این تعداد نیروی شرکتی هفت نفر سهم گچساران وباشت بوده که شش نفر ان از اقوام نزدیک مدیر پژوهش سازمان جناب اقای سینایی می باشد.لازم باشد ونیاز بود تا بگم چه نزدیکی با سینایی دارند واین شش نفر هیچ ربطی ن به نوروزی داشته و نه به نماینده.این اقا کارهای دیگری هم کرده که نیاز بود اطلاع رسانی میشه.ضمنا سینایی جز نیروهای اموزش وپرورش و معلم مدارس استثنایی بوده است.
بویر احمدی
Iran, Islamic Republic of
اظهارات شما کاملا خلاف واقعیته و معلومه که از اون دسته افرادی هستید که. و با جواب رد ایشون مواجه شدید که اینگونه از روی بغض و کینه اظهار نظر میکنید،،من با اقایی که میفرمایید به واسطه دستگاهی که مشغول هستم ارتباط نزدیک کاری دارم و به سلامت و تخصصشون اعتقاد دارم،،ای کاش استان به تعداد پستهای کلیدی همچین مدیرانی می داشت
Iran, Islamic Republic of
جزی آموزش و پرورش بودن که خود افتخاره ؛مهم خدمت کردن هست هرحایی که تشخیص داده بشه از نیروهای کاردان میشه بهتر استفاده کرد این کار انحام میشه شما هم حواستون به خودتون باشه و زمینه لیاقت در پیشرفت کاریتون رو برای خودتون فراهم کنید
اشنا
Iran, Islamic Republic of
شما هم به راحتی و با یک معامله ساده به قول خودت در اینده از ایشان تمجید میکنید . این حرفا بی فایده هستش تو یکی از روستاهای بخش بوستان شصت نفر از یک خانواده کوچک جذب ادارات دولتی شده اند که سواد سرجمع انها دیپلم نمیشه و الان همه دکتر شدن
hfd
Iran, Islamic Republic of
چقد ساده و بدبخت تشریف دارین شما خدا. نوروزی و تاجگردون خدا رو هم به سخره گرفتند و به دروغ فقط قسمش رو می خورند.
علی
Iran, Islamic Republic of
سایر نیروها که با هماهنگی آقای نوروزی در سایر ادارات بکار گرفته اند.نمونه اش آقای نوروزی رییس اداره ابفای شهری سیسخت با مدرک دیپلم.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
تو چکاره ای که بخای بدونی؟
بویراحمد حق داره گچساران حق نیاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حیدر
Iran, Islamic Republic of
زیاد داغی ککا چند نفر نیرو خودت وارد ادارات کردی که لیست آن دست ماست . حق نمایندگان هست که نیرو به بدنه ادارات وارد کنند نه حق باجگیران. چون ملت از نماینده کار می خواهند.
علی عباسی
Iran, Islamic Republic of
سلام.
اکثر نیروهای خدماتی بکار گرفته شده از باشت اقوام آقای سینایی یا اقوام آقای نوروزی و نماینده محترم گچساران هستند.
نیروهای جابجا شده از سایر دستگاهها از نزدیکان نماینده گچساران و به سفارش ایشان و یا اقوام همین افراد هستند.
مثلا از محیط زیست ، آموزش پرورش ، فنی حرفه ای ،
ثبت احوال ،......
همگی سفارش ویژه هستند.
مبارک باشد.
علی
Iran, Islamic Republic of
چرا بدون اطلاع از موضوعی اظهار نظر میکنید،اولا که سهم گچساران و باشت از بقیه شهرهای استان کمتره و اینم فقط در این سازمانه که تعدادی نیرو از مهمترین شهرهای استان (گچساران و باشت)بکار گرفته شده،از اول انقلاب تا همین چند سال پیش در ادارات گچساران تمامی نیروها از بویراحمد و کهگیلویه بودن و ادارات کل که دیگه پیشکش،حالا چندتا نیروی خدماتی این دو شهرستان حق ندارن در ادارات کل داشته باشن؟بابا انصاف هم خوب چیزیه که شما اصلا ندارید،در ضمن اطلاعاتی که درباره آقایی که فرمودید کاملا اشتباهه و ایشون از مدیران لایق استان هستند که متاسفانه تعدادی انگشت شمار افراد مشخص. سعی در تخریب ایشون دارند که مطمئنا ناکام موندن و .رو بزودی میبینن،در ضمن به هیچ وجه این تعداد نیرو ربطی به ایشون ندارن و تصادفا یکی دو نفرشون آشنایی دور دارن باهاشون
حسینی
Iran, Islamic Republic of
اصلا اینطور نیست که تفسسر به رای کردید
ناشنس
Iran, Islamic Republic of
رییس که التوماتوم میداد باید حالا واردشود تا مردم خیالشان راحت شود
عسکر
United States
فکر کنم 50 درصد بویراحمدی که آقای نوروزی گفتن اشتباهی تایپی بوده و منظورشان 0.05 بود یا همون پنج صدم درصد باشه چون واقعیتی که ما داریم میبینیم با گفته های ایشون کاملا متفاوته....کاش با مردم صادق تر باشیم
50 درصد لری
United States
خدایی اگر این قضیه 1/3نفت حرف زارع درست باشه نوروزی چه جوابی داره که به مردم بویراحمد و کهگیلویه بده...چرا مردم ما باید این همه تاوان منطقه گرایی و قوم گرایی مسولین را پس بدن..حالا اگر این قضیه حرف زارع درست از آب در بیاد و با وجود این سازمان مدیریتی که همه از یک منطقه خاصی به کار گرفته شده اند چ کسانی باید از مردم بقیه شهرستان های استان معذرت خواهی کنند و استفعا دهند؟؟
كهگيلويه
Iran, Islamic Republic of
ممنون از نقد سايت كبنا ولى جهت اطلاع نيروهاى كهگيلويه هم در سازمان مديريت نقش اساسى و مهمى دارند مثلا آقاى شهابى كه معاونت بودجه را برعهده دارند كه اصلى ترين معاونت حوزه ميباشد و افراد زيادى هم چه شركتى و چه رسمى مشغول به كار هستند
ياحق
Iran, Islamic Republic of
دكتر نوروزى با عينك بدبينانه كارشناسى ميشه به جرأت ميتوان گفت متعادل ترين سيستم دولتى در سطح استان سازمان مديريت ميباشد
قشقايى
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دكتر نوروزى جوان و قانوگرا ، اگه اينطور ميباشد ما ايل بزرگ قشقايى هم ميگيم حتى يك نفر در سازمان نداريم ولى در مجموع ما به مسائل ادارى منطقى و استانى نگاه ميكنيم و مخالف قوميت گرايى و طايفه اى نگاه ميكنيم
تيرتاجى
Iran, Islamic Republic of
كبنا نيوز عزيز خدايى خيلى گير و ككاى ما دادى
گچ بوى
Iran, Islamic Republic of
جونم دكتر نوروزى با غيرت
سازمان مديريت
Iran, Islamic Republic of
حق و النصاف خيلى روى دكتر نوروزى حساس شديد
تامرادى
Iran, Islamic Republic of
دكتر نوروزى كارش درسته و بى حساب چيزى نگفته بايد حكم ابلاغ بشه از سازمان مديريت كشور
پيمانكار
Iran, Islamic Republic of
ككاى با مرام و با عرضه حواست و بويراحمد هم بو
بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
خدايى دقت ميكنم به كارمندان سازمان مديريت نقش پررنگى بچه هاى كهگيلويه دارند آقاى شهابى ،سهمگين ،محقق ،محمودى معظم، حسن پور، خانم جهانديده...........
سازمان باشت
United States
آقای نوروزی لطفا با مردم صادقانه صحبت کن.سازمان مدیریت استان شده
محلی برای استخدام طایفه و فامیل ..شما که الی ماشالله بقیه سازمان ها و ادارت دولتی تا دلت خواست فامیل و آشناها. دیگه این همه تابلو بازی در نمی آوردی و در سازمان تحت مدیریت خودت جانب انصاف و رعایت میکردی.ماها که هم . حرف های شما رو باور داریم. که مرد. باور کنند.دریک یک کلام باید گفتو. استان باشت و گچساران یه کمی هم کهگیلویه منهااااااااااای بویراحمد
برادر پوقیان
United States
سلام بر مدیران پوووووق.پوق یه واژه لری هست که برای کسانی که غرور کاذب سراسر وجودشان را گرفته و به قولی طبل توخالی هستند و به واسطه رانت های سیاسی به منصب های مختلف میرسند و شایستگی چنین
منصب های را ندارند و نتیجه می شود منطقه گرایی...طایفه گرایی...عدم
شایسته سالاری...در اینجا جا دارد سلامی عرض کنم به مدیران پپپپپپوق یاهمون پوق خودمون....
تشکر از برادر علی عباسی
Iran, Islamic Republic of
بلی همینطوره هفت نفر از باشت شش نفرش قوم نزدیک نسبی وسببی. هست.حتی دیگه خواست باجناقش رو هم که استیجاری هست وارد کنه ونتونست واونقد . کردن تا همه فهمید که این نیروها اصن ربطی به نوروزی بنده خدا ونماینده نداشته بلکه همگی قوم.بوده.نامبرده یه .بود که انتقال گرفت اومد اینجا.خانمشو از دهدشت انتقال داد استان.خودش تو خونه سازمانی گرفته نشسته یکی دونفر هم فقط . میکنن وجمع میکنن و بچه هاشو میبرن مدرسه ومیارن... تازه گفته بود من دکترم ولی بعد ها مشخص شد که ایشون اصن دکتر نبوده بلکه فوق لیسانس.ی داره.تشکر از سایت کبنا ومهندس کماهی که کامنت ها را جهت افشاگری انتشار میدن.ممنونم
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم اگر اون فردی که این همه کامنت رو یکجا نوشته اگر باشتی یا گچسارانی هست . هست ولی اگه از دیگر مناطق استان هست خیلی حسود تشریف دارن .چر ا فقط بر علیه گچسارانی ها یا باشتی ها کامنت می ذارین دهدشتی و یاسوجی هم داخل اون اداره هست
Iran, Islamic Republic of
متاسفم براتون .با این حرفهایی که از سر حسادت زدید در پیشگاه حق معذورید و سر افکنده.اگر شش نفر نیروی کاری و دلسوز تو استان باشه الحق و الانصاف اولینش جناب سینایی هستند که از نیروهای لایق و کاردان هستند .و احساسم بر این است که نان و نمکش را خوردید و نمکدان را شکستید .
گچساران
Iran, Islamic Republic of
.گذاشته رییس ابفای شهرستان. چقد از اقوامش تو این دستگاه ها بکار گرفته خدا میدونه
شاسی
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا ..و افشا کردن که دیگه . نداره دهنشو وا کنه خودش میدونه که یه ذره بخاد دهنش وا بشه خیلی از چیزای دیگش هم رو اب ریخته میشه.
همکار
Iran, Islamic Republic of
.هم حواسش جمع باشه که شدیدا تحت کنترل وتعقیبه
بهمیی
Iran, Islamic Republic of
دکتر عزیز خداوند حافظ و نگهدارت باشد ‌احسنت .فرضا ۵نفر یا بیشتر و یا کمتر هم از بستگانش گذاشته باشه سر کار مگه گناه کرده و حتما بایستی از قوم و خویش من باشه تا بگم آدم خوبیه.خدایا العفو .زنده باشی که از حق ما مردم مظلوم بهمیی دفاع کردی.
بیراحمد
Iran, Islamic Republic of
اخ سی .ی که فقط وابیره..باید بیشتر مراقب .بو.
پیمانکار بلادیان
Netherlands
از همین جا یه سلامی هم میکنم به پیمانکار خیابان بلادیان و چندین پروژه عمرانی که جدیدا در خود .ت استان شروع به فعالیت کرده جناب.چه خوب است پیمانگار باشی رئیس سازمان مدیریت هم
رفیقت ..خسته نباشی پبمانکار دلاور
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
تنها اشتباه دکتر نوروزی جذب هاشمی عنا بوده
خامی
Iran, Islamic Republic of
درود بر کسانی که شهامت دارند چند جوان بیکار و راننده را بکار میگیرن البته.
منابع انسانی
Iran, Islamic Republic of
نیروی بویر احمدی که. باشه دیگه تکلیف مشخصه .
مهدی از یاسوج‌
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر نگارنده‌این متن .
از دادستان محترم مرکز استان خواستارم که ورود پیدا کنند .
بر اساس مستند سخنان جناب آقای نوروزی ، ماجرا را پیگیری و دنبال کنند .
به امید خدا حق به حق دار می رسد اگر حرکت کنیم .
جانی پور
Iran, Islamic Republic of
. تاکی /آقای دکترنوروزی انسانی باشخصیت ،کاربلد،باسواد،دلسوز،فهمیده،توانمند،ایشان شایستگی بالاترازاین پستها رادارد/خواهشابچه های توانمند استان راتخریب نکنید/قطعادرآینده شاهدپیشرفت دکتردرپست های کشوری خواهیم بودبه امیدخدا.
مارگون
Iran, Islamic Republic of
.ن اجازه و یواشکی رفت تو خونه سازمانی حالا هم میخواد اسناد جور کنه که بگه من خیلی وقته اینجام تا بهش واگذارش کنن
Iran, Islamic Republic of
پاسخ مارگون هرکه بفکرخویش گوسه بفکرریش؟؟؟؟؟؟؟
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
اینهمه اداره کل در این استان هست که بیشترین تخلفات رو مرتکب میشن و چقدر نیروی رابطه ای جذب میکنن که همش هم از بویراحمد هستن و حالا تمامی سایتهای خبری اینارو نمیبینن و فقط زوم کردن روی تنها دستگاهی که انصاف درش رعایت شده و از همه شهرهای استان به صورت مساوی نیرو جذب کرده و متخصص ترین نیروها رو بکار گرفته،این نشون میده که مشکل و دغدغه مردم نیستن که مشکل سیاسیه و همه‌ی این انتقادات هدفمند و مغرضانه است،،به خاطر خدا یکم عدالت رو رعایت کنید اون دنیایی هم هست باید بخاطر این تهمتها و نشر اکاذیب جواب پس دهید.
بی طرف
Romania
کاش در استان10نفر مدیرکل باعرضه همچون دکتر نوروزی وجود داشت.
باشتی
Iran, Islamic Republic of
والا اگه استان ما چندتا مدیر مثل دکتر نوروزی داشت الان تو کل کشور سر بودیم دلیلی که استان ما پیشرفتی نداره نظرات همچین آدمهایی مثل نگارنده این متنه
داد
Iran, Islamic Republic of
در این چند سال ظلم بزرگی اقایان در خصوص توزیع اعتبارات و بکار گیری نیروها به مرکز استان کردند خداوند در اینده نزدیک . یابیم
دا
Iran, Islamic Republic of
در این چند . کردند به مرکز استان (بویر احمد )هم در خصوص توزیع اعتبار و هم جذب نیرو
دا
Iran, Islamic Republic of
در این چند سال ظم کردند به مرکز استان (بویر احمد )هم در خصوص توزیع اعتبار و هم جذب نیرو
س.ش.خان احمد
Iran, Islamic Republic of
محض اطلاع همه عزیزان.بنده یکی از همکلاسی های دوران راهنمایی دکتر حسن نوروزی هستم.وخاطره ای از ایشان دارم که بر خودم لازم دانستم خدمت عزیزان بیان کنم.
یک روز سر کلاس نشسته بودیم درس انشاء داشتیم نوروزی بهم گفت:من یادم رفته انشاء بنویسم موضوع انشاء چیه؟! موضوع انشاء رو بهش گفتم.
در همین لحظه معلم نوروزی رو صدا زد گفت: بیا انشاءت رو بخوان .اونم بدون اینکه به روی خودش بیاره بلند شد ودفترش را برداشت ورفت وسط کلاس وایساد وانشاءش رو شروع کرد وکامل خوند.ومن با تعجب داشتم نگاش میکردم. .بعدش معلم گفت آفرین عالی بود دفترت رو بیار تا امضاء کنم.نوروزی دفتری رو که تازه نو خریده بود وهیچی هنوز داخلش ننوشته بود را روی میز معلم گذاشت.معلم هر چی دفتر رو نگاه کرد نوشته ای نیافت.وبا تعجب دلیلش را خواست .که نوروزی ماجرا رو بهش گفت.ومعلم و همه همکلاسی ها از از این حرکت نوروزی خوشحال شدیم و او را تشویق کردیم.
آری چنین استعدادهای شکوفا شده ای را نسوزانیم.شک ندارم کسانی که ایشان را غیر منصفانه قضاوت کرده اند خواسته های نا معقول شخصی از ایشان داشته اند.وایشان هم به خواسته هایشان تن نداده.
زنده باد دکتر حسن نوروزی همکلاسی عزیزم درود بر غیرت وشرفت.آرزوی موفقیت روز افزون از خداوند متعال برایتان مسئلت دارم.
خامی
Iran, Islamic Republic of
عالی بود س ش خان احمد
Sh.a
Iran, Islamic Republic of
حسادت احساسی است که هنگام کمبود نسبت به ویژگی، دستاورد یا داشته‌های برتر فردی دیگر روی می‌دهد و فرد حسود یا می‌خواهد که آن را داشته باشد یا آنکه می‌خواهد دیگری آن را نداشته باشد.
Sh.a
Iran, Islamic Republic of
"آدمی را آدمیت لازم است."یکم ادم باشید درجایگاهی نیستید ک ب بزرگانی چون نوروزی و سینایی ک همه بهشون افتخار میکنن حرفی بزنید
کافر همه را ب کیش خود پندارد
گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد
وقتی دستی را به یاری می گیری،
بدان که دست دیگرت در دست خداست..
با خدا باش و پادشاهی کن ان شالله ک خدا پشت و پناه جناب نوروزی و سینایی باشد
در دروازه میشه بست دهن مردم نمیشه بست متاسفانه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1