تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۴۰۱۶۴۵
در بازدید مسئولان از روستای کریک مطرح شد:

بهره‌برداری فاز نخست کمپینگ گردشگری روستای کریک

۱
۰
بهره‌برداری فاز نخست کمپینگ گردشگری روستای کریک
کبنا ؛فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به همراه نادیا صداقت سرپرست فرمانداری دنا از کمپینگ گردشگری روستای کریک در شهرستان دنا بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان،  محمود باقری در این بازدید با اشاره به اینکه فاز نخست کمپینگ گردشگری روستای کریک در شهرستان دنا  به بهره برداری رسیده است گفت: فاز نخست این پروژه شامل سکو های نشینمن و روشنایی تکمیل شده  و برای گردشگران و مسافران قابل استفاده است.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر درکهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در دولت تدبیر امید زیر ساخت های خوبی برای رونق صنعت گردشگری در استان احداث شده است اظهارکرد:در همه شهرستانهای استان زیر ساختهای لازم برای رفاه حال مردم و گردشگران یا احداث شده و یا در حال احداث است.

باقری پیشرفت فیزیکی کمپینگ گردشگری روستای کریک در شهرستان دنا 65درصد عنوان کرد وافزود: تا کنون در این پروژه چهارصد و بیست میلیون تومان هزینه شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برای افتتاح کامل این پروژه حدود پانصد میلیون تومان دیگر نیاز است تصریح کرد: تلاش داریم  در صورت تخصیص  اعتبار تا پایان سال 1397این پروژه به صورت کامل افتتاح شود.
وی احداث سکوهای نشینمن،سرویس بهداشتی،محوطه سازی و ایجاد روشنایی را از مهم ترین امکانات این کمپینگ گردشگری عنوان کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین حمایت از ایجاد خانه های بوم گردی را یکی از برنامه های این اداره کل اعلام کرد و افزود:  کریک قابلیت خوبی برای بومگردی دارد که مردم باید از فرصتی که دولت ایجاده نموده به نحو احسنت استفاده کنند.
باقری گفت :به متقاضیان ایجاد بوم گردی  در روستاهای  کهگیلویه وبویراحمد از 500 میلیون ریال تا یک میلیارد ریال تسهیلات چهار درصد برای تبدیل شدن به خانه های بومگردی و گردشگری پرداخت خواهد شد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید محمد حسینی
Iran, Islamic Republic of
بسیار کار زیبایی است از همه ی عزیزانی که در این کار مهم سهمی داشته اند بویژه مدیر کل محترم وفهیم گردشگری استان جناب آقای مهندس باقری صمیمانه تقدیر و تشکر میشود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1