کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش کبنا از گروه‌های جهادی در دیشموک:

جهاد دانشجویان در دیشموک / «اوقات فراغت» متفاوت /دانشجویانی که خالصانه جهاد می‌کنند(تصاویر)

27 تير 1397 ساعت 15:19

دانشجویانی که آموزش به مردم در دورترین مناطق استان را افتخار، و نتایج حاصل از این خدمت را خودسازی معنوی می دانند.


گروه جهادی بسیج شهید جهان نژادیان دانشگاه پیام نور گچساران این روزها در حال خدمت صالحانه و بی مزد و منت در مناطق محروم دیشموک است.
 این گروه که متشکل از برادران و خواهران صاف دل هم استانی می باشند، از اوقات فراغت خویش زده و سختی بعد از امتحانات پایان ترم را با خدمت به مناطق محروم آسان می کنند.
 

جوانانی که شاد کردن مردم را بهترین حرفه دانسته و با مستند سازی این لحظات ناب؛ بهترین خاطرات را برای زندگی خویش ثبت می کنند.
دانشجویان دختر و پسری که قید لذت و خوشگذرانی در این مقطع از طول سال را زده و با حضور در مناطق محروم هدف خویش را تقویت روحیه جهادی-انقلابی و ترویج فرهنگ محرومیت زدایی می دانند.
 
دانشجویانی که آموزش به مردم در دورترین مناطق استان را، افتخار، و نتایج حاصل از این خدمت را خودسازی معنوی می دانند.
 شاد کردن اهالی روستا، آگاهی رسانی در عرصه های مختلف و طراوت بخشیدن به مناطق محروم، دست آورد معنوی عظیمی خواهد داشت که جز در چنین لحظاتی؛ کسب نمی شود.
 
وحید پیام مسئول گروه جهادی شهید جهان نژادیان دانشگاه پیام نور گچساران در گفت و گو با خبرنگار با بیان اینکه، این گروه متشکل از 21 خواهر و 10 برادر هستند، افزود: گروه جهادی شهید جهان نژادیان علاوه همکاری مردم اهالی روستای ده تل سربیشه در پایه گذاری مسجد، فعالیت های فرهنگی- مذهبی و بهداشتی را در دستور کار دارد.
 
وی، هدف از برگزاری اردوهای جهادی را خدمت به مناطق محروم عنوان و خاطرنشان کرد: برگزاری جشن و برنامه های مناسبتی در مدت این ده روز از دیگر برنامه های این گروه جهادی در روستاهای دیشموک ، است.
 
پیام تصریح کرد: این گروه جهادی برای دومین بار در دیشموک حضور یافته و ان شاء الله در صورت مهیا شدن شرایط، برای سال های آتی هم جهت خدمت به محرومان، برنامه خواهیم داشت.
 
 
دانشجویان دختر حاضر در این اردوی جهادی هم هر کدام در گفت و گو با خبرنگار اظهار کردند: کمک به محرومان از اهداف مهم خویش از دلایل حضور در این اردوهای جهادی است.
 
دانشجویان دختر اذعان دارند: خرسندی وصف ناپذیری از چنین لحظاتی را نصیب‌شان خواهد شد.
 
حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک ضمن تقدیر از این گروه جهادی و با بیان اینکه، خدمت این بسیجیان مصداق جهاد است، گفت: مسئولان برای کمک به این گروه های جهادی از هیچ کمکی، دریغ نکنند.
امام جمعه دیشموک بیان کرد: مردم اهالی ساکن در روستاها هم با تمام توان و قوا در خدمت به مردم بوده و درهمکاری با گروههای جهادی کوتاهی نکنند.

ستوان دوم پاسدار اسماعیل معززی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک با بیان اینکه، فعالیت گروههای جهادی متناسب با برنامه از پیش تعیین شده جهت حضور در مناطق محروم دیشموک ادامه دارد.
وی افزود: همکاری های لازم با گروههای جهادی انجام می شود.
معززی تصریح کرد: همه دستگاههای بخش دیشموک با گروه های جهادی جهت محرومیت زدایی از مناطق محروم دیشموک، مسئول هستند.
 
 =================
گزارش و عکس از وحید آهنگ
==================


کد مطلب: 401586

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/401586/جهاد-دانشجویان-دیشموک-اوقات-فراغت-متفاوت-دانشجویانی-خالصانه-می-کنند-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1