کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

«مسعود ظفری» رمز اختلاف اعضای شورای شهر دوگنبدان / مستندانی که علیه «ظفری» به وزارت کشور ارسال شد / عاملی‌مقدم: روزمه شهردار ساختگی نیست / نظری: این روزمه با واقعیت همخوانی ندارد

28 تير 1397 ساعت 21:54

تغییر «مسعود ظفری» شهردار دوگنبدان رمز اختلافات اعضای شورای شهر دوگنبدان است، گروه اکثریت و اقلیت شهرداری دوگنبدان برای رفتن و ماندن «شهردار دوگنبدان» همچنان تلاش می‌کنند و دود آتش این اختلافات فقط به مردم و شهر دوگنبدان آسیب می‌رساند.


با وجود حکم مشاور شورای عالی استان‌ها برای مسعود ظفری، مخالفان ظفری به هیچ قیمتی حاضر به ابقای وی نیستند چرا که آن‌ها معتقدند که این حکم‌ها دال بر کار اجرایی و صلاحیت ایشان نیست و تمام تلاش خود را برای «عزل» وی به کار بسته‌اند، در ادامه دلایل موافقین و مخالفین وی را خواهیم نوشت، تلاش‌ها و پیگیری ظفری در به نتیجه رسیدن پروژه‌ها و سایر خدمات و حتی برتری دستگاه شهرداری دوگنبدان [کلیک کنید] در بین دستگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون نتوانسته از نظر مخالفان او را به خوب جلب کند.
سید ناصر حسینی، نرگس زارعیان، افضل نظری و مسلم کرمی مخالفین سرسخت «مسعود ظفری» شهردار دوگنبدان هستند، آن‌ها کوتاه نمی‌آیند و مستنداتی را برای وزارت کشور ارسال کردند تا عدم صلاحیت ظفری را برای مسوولان مربوطه به اثبات برسانند.
حبیب‌الله عاملی مقدم عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان و موافق ماندن شهردار با بیان اینکه چهار نفر از اعضای شورای شهر با اقای شهردار مخالفت دارند، در این خصوص می‌گوید؛ مسعود ظفری از شهرداران نمونه کشور و استان می‌باشد و عملکرد او تاکنون قابل قبول بوده است.
وی با بیان اینکه چهار عضو مخالف شهردار دوگنبدان مستنداتی را دال بر تخلف شهردار به وزارت کشور ارسال کردند، افزود: وقتی مسسولان مربوطه این مستندات را دیدند آن‌ها را به تمسخر گرفتند چرا که هیچ کدام از آن مستندات درست نبود و محلی برای اعتنا کردن نبودند.
عاملی مقدم افزود: آقای ظفری از نیروهای توانمند و دانشگاهی می‌باشد که سال‌ها تدریس کرده است و آن‌ها مستنداتی ارائه داده بودند که رزومه ای که اقای ظفری ساختگی و صحیح نبوده که وزارت کشور اصل تمام مدارک را دریافت کرده است که این ادعای آقایان را رد می‌کند.
عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان تصریح کرد: اعضای مخالف عدم کار اجرایی را از ضعف‌های شهردار می‌دانند که وزارت کشور آن را رد می‌کند.
عاملی مقدم گفت: همه مردم می‌دانند دلایل مخالفت این چهار عضو شهر با شهردار دوگنبدان چیست و بهتر از من هم می‌دانند.
رزومه آقای ظفری با واقعیت همخوانی ندارد
 افضل نظری عضو دیگر شورای شهر دوگنبدان و مخالف شهردار اما حرف‌های دیگری می‌زند، او می‌گوید؛ خودم باعث آمدن مسعود ظفری شهردار دوگنبدان شدم، من وی را آوردم و شهردار کردم.
نظری در پاسخ به سووال کبنا مبنی بر دلایل مخالفت چهار عضو شورا با شهردار دوگنبدان، اظهار کرد: آقای ظفری روزمه‌ای از خود در ابتدای کار ارائه داد که بخشی از آن واقعیت نداشت.
وی افزود: آقای ظفری در روزمه خود آورده بود که حکم مشاور از فلان و بهمان جا دارم و همچنین گفته بود که 9 سال در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان استاد تدریس و فعالیت کردم که باید بگویم نه حکم‌های مشاوره ایشان به منزله کار اجرایی بوده است و نه ایشان استاد دانشگاه هست بلکه به طور پاره وقت آنجا تدریس می‌کرد و اصلاً بیمه هم نداشت. لذا روزمه ای که آقای ظفری از خود ارائه داده چندان با واقعیت همخوانی ندارد.
عضو شورای شهر دوگنبدان به برخورد نامناسب «آقای ظفری» با نیروهای با سابقه و با تجربه اشاره کرد و گفت: آقای ظفری برای چندین نفر بدون رعایت مسائل قانونی حکم مشاوره زد و همچنین افراد با سابقه همانند آقای پناهپوری را کنار می‌گذارد و افراد ناتوان و ضعیف دیگری را جایگزین او می‌کند، وقتی هم با او در این باره صحبت می‌کنی، متأسفانه توجهی ندارد.
وی ادامه داد: مثلاً آقای ناصر فتحی را از معاونت عمرانی شهرداری دوگنبدان برکنار و آقای دیگری که مشاورش بوده برای او بدون رعایت ضوابط حکم معاونت می‌زدند که این‌ها تخلف است.
نظری تاکید کرد: با پادرمیانی آقای دکتر تاجگردون و جلسه‌ای که با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل دفتر امور شهری، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس و برخی از مسوولان برگزار شد، آقای ظفری به اشتباهات خود اشاره کرد و گفت فرصتی را به من بدهید، اما هنوز که هنوز است ایشان نمی‌خواهید در راستای برطرف کردن مشکلات قدمی بردارد.
وی با بیان اینکه تشخیص صلاحیت شهردار بر عهده شورای شهر دوگنبدان نیست، اظهار داشت: ما مستنداتی را دال بر عدم صلاحیت شهردار دوگنبدان جمع آوری و به استانداری و وزارت کشور ارسال کرده‌ایم و تا آخر هم آن را پیگیری می‌کنیم.
نظری تاکید کرد: آقای شهردار به اسم اصلاح‌طلب آمد اما با اصولگرایان ساخت و پاخت کرد و هر نیروی توانمندی را به بهانه اینکه او با زینل‌زاده بود، عزل کرد و گفت من نمی‌توانم با او کار کنم.
«مسلم کرمی در نشست خبری با اصحاب رسانه به دلایل مخالفت بعضی اعضای شورای شهر با ظفری پرداخت و مهم‌ترین دلایل را عدم هماهنگی و تعامل ظفری با شورا در اجرای طرح‌های شهری بدون هماهنگی و اطلاع همچنین دریافت مصوبه از شورا اعلام کرد و البته انتخاب بعضی افراد ضعیف به عنوان مشاوران شهرداری نیز از دیگر ایرادات شورا بر شهردار دوگنبدان بود.»
دود اختلافاتی که فقط چشم مردم دوگنبدان را آزار می‌دهد
بنا بر این گزارش، حالا باید دید که رفتن و ماندن مسعود ظفری چه سودی برای شهر دوگنبدان در بر خواهد داشت و مخالفان چه نعمتی را به دست می‌آورد و موافقان چه بهره‌ای. اما آنچه مسلم است که اکثریت اعضای شورای شهر دوگنبدان برای عزل مسعود ظفری هم پیمان شده‌اند و قرار نیست به هیچ وجه کوتاه بیایند، از آن طرف مردم شهر دوگنبدان باید همچنان دود آتش این اختلافات را در چشمان خود ببینند.
قطعاً در روزهای آینده پشت پرده همه مسائل روشن می‌شود که نقش اختلافات قومی در مخالفت‌ها تا چه اندازه‌ است و آیا مسلم کرمی نهایتاً بر کرسی صندلی تکیه خواهد زد و یا خیر؟


کد مطلب: 401584

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/401584/مسعود-ظفری-رمز-اختلاف-اعضای-شورای-شهر-دوگنبدان-مستندانی-علیه-وزارت-کشور-ارسال-عاملی-مقدم-روزمه-شهردار-ساختگی-نیست-نظری-این-واقعیت-همخوانی-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1