تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۴۰۱۱۷۱
گزارش:

پیشکسوت ورزشی کهگیلویه در بستر بیماری/خبری از مسئولان نیست!

۰
پیشکسوت ورزشی کهگیلویه در بستر بیماری/خبری از مسئولان نیست!
کبنا ؛شهرستان کهگیلویه دهها پیشکسوت ورزشی رشته های مختلف بخصوص فوتبال دارد که سالهاست مورد بی مهری و بی توجهی قرار دارند و بعضی از آنها در بستر بیماری هستند. 
سید ابوالصالح دانشفر پیشکسوت  ورزشی خوش اخلاق و دلسوز ورزش کهگیلویه و استان که قریب به ۵۰سال در ورزش این استان خدمت کرده این روزها از بیماری کلیه رنج می برد و زمین گیر شده است.
دانشفر که از چهره های ماندگار و خوش اخلاق ورزش فوتبال  کهگیلویه می باشد در تربیت نسل جوان و فوتبالی خدمات زیادی انجام داده است و فریادهای او در در کنار زمین فوتبال هم اکنون به فریاد و ناله در تخت بیمارستان رسیده است.
دانشفر که قریب به یکماه است در بستر بیماری است و در مرکز استان بستری و میان مراکز درمانی یاسوج و شیراز در رفت و آمد است اما دریغ از اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان جویای احوال این پیشکسوت ورزشی استان باشد.
مدیرکل ورزش استان می بایست توجه به پیشکسوتان و مربیان ورزشی استان که از سرمایه ها ورزش هستند را در اولویت قرار دهد چرا که این مربیان سلامتی و عمر خود را بدون هیچگونه چشمداشتی و قراردادهای مالی برای اعتلای ورزش بیمار و رنجور استان به میان آوردند و اکنون می بایست آنها را مورد لطف و توجه ویژه قرار داد.
سید ابوصالح دانشفر که این روزها جای متن های معروف وی در فضای مجازی خالی است به علت بیماری کلیه در یاسوج بستری هست که نیاز هست با توجه به هزینه های سرسام آور این بیماری مسئولان ورزشی استان به یاری وی بشتابند.
دانشفر که مشاورر ورزشی نماینده کهگیلویه می باشد در این مدت حضور فعالی در اکثر مسابقات ورزشی داشته و حامی ورزشکاران و فوتبالیست های این استان بوده است.

ای که دستت می‌رسد کاری بکن

پیش از آن کز تو نیاید هیچ کار
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1