کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چرا «صدایی» از شرکت برق بویراحمد نمی‌آید؟ / برق‌گرفتگی «کارگر» را از بالای ساختمان «پرت» کرد / اهالی شهرک ولایت معترض هستند / یوسفی: حق با مردم است

19 ارديبهشت 1397 ساعت 12:51


شبکه برق شهرک ولایت داد مردم این منطقه را درآورده است و آنها مشکلاتشان را به رساند کشانده‌اند.
 
به گزارش کبنا از یاسوج، شبکه برق شهرک ولایت و پایه‌گذاری‌های این شبکه حادثه می‌آفرینند و متأسفانه علی‌رغم پیگیری‌های متعدد مردم از دولت دهم تاکنون کسی پاسخ «درست و درمانی» به آنها نداده است.
جمعی از اهالی شهرک ولایت یاسوج با تجمع در جلوی درب منازل خود نسبت به شبکه برق و عدم روشنایی این منطقه اعتراض و گلایه کردند و می‌گویند؛ هیچ مسوولی به فکر مشکل ما نیست و کسی نمی‌خواهد گره از مشکل ما بردارد.
علی بهروزی یکی از اهالی شهرک ولایت به کبنا می‌گوید؛ پایه‌های برق در حریم خانه من واقع شده است و همین موضوع حادثه‌های دلخراش را به وجود آورده است.
وی با بیان اینکه مرتب این مشکل را با مسوولان شرکت برق بویراحمد در میان گذاشتیم، افزود: مکاتبات زیادی با ادارات مختلف در خصوص جابه‌جایی پایه‌های برق شهرک ولایت صورت گرفت، اما اگر گوش شنوایی دیدی و کسی در خانه دیدی، به ما هم بگویید.
یکی دیگری از اهالی شهرک ولایت که پرونده قطوری در دستش داشت، آنها را روی دیواری گذاشت و گفت: این‌ها همه آن مکاتبات و استعلاماتی است که ما با دستگاه‌های مختلف و شرکت برق در زمینه جابه‌جایی پایه‌های برقی که در حریم‌ خانه‌هایمان هست، انجام داده‌ایم. اما متأسفانه کسی پاسخگو نیست و سرش برای مردم درد نمی‌کند.
انصاری ساکن شهرک ولایت از عدم روشنایی مناسب کوچه‌ها و خیابان‌ها گلایه کرد و گفت: در این منطقه به دلیل وضعیت بد روشنایی و تاریکی کوچه‌ها و خیابان‌ها گاهاً تصادفات و اتفاقات ناگواری رخ می‌دهد.
وی افزود: نماینده محترم مردم بویراحمد و دنا نیز پی‌نوشتی به نامه‌های اهالی شهرک ولایت مرقوم کردند، که مسوولان هیچ توجهی به آن نکردند.
به گفته اهالی شهرک ولایت اداره راه و شهرسازی به استعلامات شرکت برق مبنی بر جابه‌جایی پایه‌های برق جواب مثبت داد، اما شرکت برق هیچ اقدامی بعد از این همه مدت انجام نداده است.
بنا بر این گزارش، وجود پایه‌های برق در حریم منازل و خانه‌های مسکونی سبب بروز مشکلات زیادی شده است، چند روز گذشته کارگری که در حال کار ساختمانی در شهرک ولایت  بود، دچار برق گرفتگی می‌شود و از بالای ساختمان به پایین می‌افتد که همسایه‌ها او را به بیمارستان منتقل می‌کنند و اکنون این کارگر با ۳۰ درصد سوختگی در بیمارستان شیراز بستری است.
سال‌های گذشته کارگر دیگری جان خود را به دلیل برق‌ گرفتگی و نصب نامناسب پایه‌های برق جان خود را از دست داد.
یکی از پایه‌های برق در منزل جانباز جنگ تحمیلی نصب شده که به گفته زن و فرزند این جانباز سلامتی همه اهالی خانه به خطر افتاده است.
یوسفی مدیر شرکت برق شهرستان بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا می‌گوید؛ در جریان کامل این موضوع هستیم و حق با مردم است. ساکنین شهرک ولایت خیلی این مسئله را پیگیری کردند.
وی افزود: آنچه که وظیفه شرکت برق شهرستان بویراحمد مبنی بر طراحی پروژه جابه‌جایی پایه‌های شهرک ولایت بوده، را انجام دادیم و به شرکت برق استان ارسال کردیم. الان شرکت برق استان باید پیمانکار این پروژه را مشخص کند.
مدیر شرکت برق شهرستان بویراحمد تاکید کرد: معضلات شبکه برق فعلی شهرک ولایت را کاملاً می‌دانم و حق با مردم است و باید شرکت برق استان در این خصوص کاری انجام دهد.


کد مطلب: 334326

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/334326/چرا-صدایی-شرکت-برق-بویراحمد-نمی-آید-برق-گرفتگی-کارگر-بالای-ساختمان-پرت-اهالی-شهرک-ولایت-معترض-هستند-یوسفی-حق-مردم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1