تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : ۳۲۳۴۹۰

مستنداتی که کذب بودن «کلیپ» حاشیه‌ساز علیه آموزش و پرورش استان را مشخص می‌کند (+عکس)

۹
۰
کبنا ؛

 در چند روز اخیر فیلمی با عنوان  «هدایای خجالت آور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد» در فضای مجازی و کانال‌های مختلف دست به دست می‌شود که در آن چنان وانمود می‌کنند که آقای مدیرکل لباس‌های کهنه‌ با اندازه بزرگ را برای دانش آموزان هدیه آورده در حالی که بررسی‌ها نشان می‌دهد این موضوع واقعیت ندارد.



زمستان سال گذشته درست یکسال پیش سازمان مردم نهاد نهضت سبز زاگرس تصمیم می‌گیرد تا عازم منطقه محروم سیلاب و کلوار بویراحمد شود و در این منطقه محروم بین دانش اموزان لوازم التحریر و اهالی روستاها لباس‌های که قصه تهیه آنان نیز سر دراز دارد، توزیع گند ماجرای که بعد از یکسال برای آقای مدیرکل آموزش و پرورش با انتشار یک فیلم کذب در فضای مجازی دردسرساز شد.

دبیر اجرایی موسسه نهضت سبز زاگرس به تسنیم می‌گوید: واقعیت امر زمستان سال گذشته با وقوع سیل در سیستان و بلوچستان دوستانمان در تهران فراخوان کمک منتشر کردند و به اشتباه نام موسسه نهضت سبز زاگرس را نیز در این فراخوان آورده بودند.



امید سجادیان افزود: یک روز گوشی تلفنم زنگ خورد و فردی در پشت تلفن گفت که دو کامیون پوشاک، پتو، خوراک و ...برای شما آماده کرده‌ایم که در بین مردم سیستان و بلوچستان توزیع کنید بعد از اینکه گفتم موسسه سبز زاگرس در استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارد گفتند عیب ندارد با توجه به محرومیت آن مناطق یک کامیون را نیز به استان شما اختصاص می‌دهیم.

وی عنوان کرد: تصمیم گرفتیم که این وسایل در بین مردم مناطق محروم استان از جمله سیلاب و کلوار توزیع کنیم و با توجه به اینکه در این کامیون وسایل نو و کهنه وجود داشت آنان را تفکیک کردیم ولی به دلیل حجم زیاد به اشتباه دو بسته را ساماندهی نکرده بودیم.

سجادیان با تاکید بر اینکه این موسسه طی دو سال اخیر لوازم التحریر بیش از یک هزار دانش آموز نیازمند مناطق محروم استان را تامین کرده است، ادامه داد: در سفر سیلاب و کلوار پوشاک در بین دانش اموزان توزیع نشد بلکه لوازم التحریر توزیع کردیم.



وی با اشاره به ماجرای همسفری فعالان موسسه نهضت سبز زاگرس با مدیران آموزش و پرورش، افزود: با توجه به اینکه خودرو برای سفر به سیلاب و کلوار نداشتیم یک روز از فرصت استفاده کرده و در یک سفر کاری مسئولان آموزش و پرورش با آنان همراه شدیم و در زمینه توزیع پوشاک‌های دردسر ساز مدیران این اداره کل هیچ نقشی نداشتند.

دبیر اجرایی موسسه نهضت سبز زاگرس با تاکید بر اینکه انتشار یک فیلم بعد از یکسال خود جای سوال دارد، گفت: دو بسته از لباس‌های کهنه هنگام برگشت در نزدیکی روستا کنار جاده گذاشتیم تا در صورتی که نیاز کسی باشد استفاده کند ولی متاسفانه برخی با آوردن این دو بسته در مدرسه روستا نسبت به تهیه فیلم اقدام کرده‌اند در حالی چنین موضوعی صحت ندارد و آموزش و پرورش در این زمینه نقشی نداشته است.



انتشار فیلم دروغین بی اخلاقی است

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با رد توزیع هرگونه پوشاک در مدارس سیلاب و کلوار توسط این اداره می‌گوید: فیلم منتشر شده در فضای مجازی و هدیه لباس کهنه به دانش آموزان صحت ندارد و این موضوع بی اخلاقی است.

اردشیر یاری افزود: در سفری که زمستان سال گذشته مدیران آموزش و پرورش به منطقه محروم سیلاب و کلوار بویراحمد داشتند با یک گروه خیریه همسفر شدند در حالی اقلام توزیع شده ربطی به اموزش و پرورش ندارد.


 
گزارش از سجاد نوبهار
نام شما

آدرس ايميل شما

فرزاد
Iran, Islamic Republic of
خودت را . مردم دیگه آگاه شدن . خیلی هم دارد
من
Iran, Islamic Republic of
اون پلاستیک های مشکی رنگ را ببینید اون ها رسیده بوددند به روستای بورک. از بقیه موارد خبری نبود
شاهد عینی
Iran, Islamic Republic of
من خودم از اهالی بورک در منطقه سیلاب و کلوار هستم و کلیپ ارسالی را کاملا تایید میکنم چون در روزی که مدیر کل به منطقه تشریف اوردنند بنده هم حضور داشتم و اصلا خبری از هدایایی فوق در روستای بورک (محل ضبط کلیپ) نبود. چرا تصاویر روستا های دیگر را می خواهید به نام تصاویر روستای بورک نمایش دهید؟؟؟؟
خواهشا این نظر را تایید نمایید تا نظرات دو طرف دیده و شنیده شود
معلم سیلاب کلواری
Iran, Islamic Republic of
اگر میخواهید حقیقت را بفهمید بیایید از معلمان بورک نظر بخواهید.
من به عنوان یک معلم منطقه کلیپ ارسالی را به طور کامل تایید میکنم
چوب حق
Iran, Islamic Republic of
وظیفه رسانه ، دفاع از حق و انتشار عملکردهای ضعیف مدیران هست جهت بهبود اوضاع ، چرا دارید توجیه میکنید ، این یه .. آموزش و پرورش مرتکب شده لذا وی را ملامت نمایید نه توجیه
یا ضامن آهو
Iran, Islamic Republic of
عاجزانه از مسولین استانی وزارتی وکشوری خاضعانه وخالصانه تقاضامندیم که نسبت به . در اسرع وقت اقدام نماینده تا عبرتی باشد برای دیگران
یا ضامن آهو
Iran, Islamic Republic of
از زحمات ولطف موسسه سبز زاگرس نهایت تقدیر وتشکر را داریم اجرکم عندالله لع. یک انسان مومن متدین متعهد خداترس بود امیدوارم از فاطمه زهرا که این . در دنیا وآخرت .شود وانصافا باید معلمین وکلیه مردم شریف وبزرگوار ان منطقه نفرت وانجار خودشان را با ب. ان از منطقه به جدیت ابراز دارند چون .وحتما دردسرهای برای مردم منطقه ببار می اورد
یاخلاق مدار !!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
سیه روی شود هرکه در او غش باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حمدالهی
Iran, Islamic Republic of
با سلام. اخلاق و ادب حکم میکنه که زحمات ارزشمند آقای مدیرکل هم مورد توجه قرار بگیره. خاکی بودن و مردمی بودن و بی ریا بودنشان زبانزد هست. بیایید چهره های خادم ملت را قربانی نکنیم
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1