کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اقدام عجیب آبفای شهری چرام /تخریب پیاده رو مدرسه ,بالارفتن از دیوار مدرسه دخترانه و قطع آب(+تصاویر)

20 بهمن 1396 ساعت 0:14


کارکنان آب و فاضلاب شهری چرام در اقدامی عجیب با بیل مکانیکی و بالارفتن از دیوار یک مدرسه دخترانه آب این مدرسه را قطع کردند.
به گزارش کبنا از چرام ,مدیر مدرسه غیردولتی دخترانه الزهرا چرام در گفت و گویی با اشاره اقدام نامناسب کارکنان آب و فاضلاب چرام گفت:ماموراین اداره در خارج از تایم اداری و بدون توجه به رعایت قانون از دیوار مدرسه و بدون اجازه بالارفته و لوله آب این مدرسه را تخریب و قطع کردند.
خانم کشاورز با اشاره به اینکه ما قبول داریم بدهی داریم و در ۱۵۰هزارتومان از بدهی ۶۰۰تومانی را ۱۲همین ماه واریز کردیم و به مدیر آبفای شهری چرام پیشنهاد دادم به توجه به هزینه های زیادی که ب ای ساخت این مدرسه متحمل شدم بدهی آب را قسطی کنید اما متاسفانه اصلا قبول نکردند.
مدیر این مدرسه دخترانه درمقطع ابتدایی و متوسطه دوم گفت:در جلسات شورای آموزش و پرورش چرام مصوب شد که ادارات خدمات رسان آب و برق و.گاز مدارس را قطع نکنند.
وی افزود:مدارسی غیردولتی که کاربری آموزشی و نقشه تیپ آموزشی دارن در کلیه مراحل و تخفیفات طبق ماده ۹مدارس غیردولتی باید مثل مدارس دولتی با آنها رفتار شود .
وی با اشاره به اقدام آبفای شهری چرام در این ایام که دهه فجر و پیروزی انقلاب است و باید ادارات با مردم همراهی داشته باشند بیان کرد:فرماندار و مدیرآموزش و پرورش چرام هم از این اقدام آبفای شهری چرام اظهار نارضایتی کردند اما متاسفانه این اداره بدون توجه به این مسائل آب مدرسه را قطع کرد.
وی با اشاره به اینکه نوع رفتار چنین مدیرانی با سرمایه گذران در شهر چرام باعث می شود که دیگر هیچ سرمایه گذاری جرأت ورود به شهرستان چرام را نداشته باشد.
خانم کشاورز گفت:در طول ۲سالی که مشعول ساخت این مدرسه بودم متاسفانه بدترین برخورد ها از طرف این اداره با ما شد و جگر ما را خون کردند و دوماه مهر و آبان امسال را هم آزاد حساب کردند.
وی در پایان با اشاره به اینکه کارکنان آبفای شهری چرام پیاده روی مدرسه را با بیل مکانیوی تخریب کردند و از دیوار مدرسه بدون اجازه بالارفتند و وارد حیاط مدرسه دخترانه شدند و لوله آب را تخریب و قطع کردند از مسئولان شهرستان تقاضا کرد که جلوی چنین رفتارهایی گرفته و برخورد نمایند.
براساس این گزارش مدرسه دخترانه الزهرا (س) واقع در مسکن مهر چرام با هزینه شخصی یکی از فرهنگیان چرام ساخته شد و غیردولتی می باشد.
پایگاه خبری کبنانیوز,آمادگی انتشار جوابیه مدیریت آب و فاضلاب شهری چرام را در خصوص این گزارش دارد.
تصاویر:


کد مطلب: 314936

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/314936/اقدام-عجیب-آبفای-شهری-چرام-تخریب-پیاده-رو-مدرسه-بالارفتن-دیوار-دخترانه-قطع-آب-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1