کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اولین روز کاری مدیرکل محیط زیست استان فارس در چرام/ اشک های محمودی به یاد دکترولوی+تصاویر

3 دی 1396 ساعت 23:27


مدیرکل جدید سازمان حفاظت محیط زیست استان فارس در اولین روز کاری خود و در اقدامی قابل تحسین برآرامگاه دکترولوی در چرام حضور یافت
به گزارش کبنا از چرام، ظهر شنبه ۲ دی‌ماه مراسم معارفه‌ی دکتر سعید محمودی، به عنوان مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست استان فارس، بعد ازگذشت چندماه از درگذشت دکتر حمزه ولوی، مدیرکل سابق این اداره‌ی کل برگزار شد.

محمودی که از دوستان و همکاران زنده یاد ولوی بود در اقدامی قابل تحسین در روز یک شنبه ۳دی ماه اولین روز کاری خود را به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان  چرام آمد و در سالروز ولادت دکترولوی و جهت ادای دین به مدیرکل فقید پیشین استان فارس بر آرامگاه وی حاضر و با اهدا شاخه گل و حضور در جمع خانواده و بستگان وی یاد همکار خود را گرامی داشت.
محمودی که از مدیران جوان محیط زیست کشور است پیش از این مدیرکل استان های سیستان و بلوچستان و مرکزی بوده که جدیدا به مدیرکلی استان فارس منصوب شد.
فرماندار چرام:دکترولوی دانشمندی که مایه افتخار همه ما بود/قدر فرزندان خود را بیشتر بدانیم
فرماندارچرام در مراسم استقبال از مدیرکل محیط زیست استان فارس در جوار آرامگاه دکترولوی ضمن تقدیر از حضور وی و همراهان و گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد ولوی گفت:خانواده ولوی اهل ذوق و فرهنگ و ادب و شعر می باشند .
وی افزود:ما انسان بسیار باارزشی را از دست دادیم و ای کاش قدر فرزندان خودمان را بیشتر بدانیم.
پاداش بیان کرد:امروز ناراحت کننده است که چنین انسان های دانشمند و اهل ادب و از مدیران خوشنام کشور در حوزه محیط زیست اینچنین در سرزمین خود ناشناخته در کنار آنها باشیم.
وی با تقدیر از استاندارسابق فارس و دیگر مدیران محیط زیست که در مراسم تشییع دکتر ولوی در چرام شرکت کردند ابراز کرد:حقیقتا دکتر ولوی مایه افتخار همه ما است و دغدغه های محیط زیستی وی  قابل توجه بود و حضور مدیرکل جدید در اولین روز کاری قابل تحسین است.
وی تصریح کرد:انشاالله همکاران وی در سازمان محیط زیست اندیشه های دکترولوی را در حوزه مختلف این سازمان ادامه دهند و در حوزه شعر و ادب هم مسئولان فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد بتوانند اشعار ناب ایشان را به نسل امروزی انتقال دهند.
بغض و اشک مدیرکل جدید استان فارس برآرامگاه دکتر ولوی
دکترسعیدی محمودی مدیرکل جدید محیط زیست استان فارس در اولین روز کاری خود در چرام و در جنع خانواده زنده یاد ولوی بر آرامگاه وی با اظهار تأسف از فقدان دکترولوی گفت:خانواده دکتر ولوی بدانند وی از دوستان صمیمی و هم تبار من بود.
وی که با بغض و اشک صحبت می کرد:دکترولوی بسیار کوچک نظم و دارای تواضع واخلاق حسنه ای بود ,وی انسان بزرگی بود و برای من قابل احترام و به عنوان بزرگتر خیلی به من کمک تا مدیر محیط زیست شوم.
وی با ذکرخاطره ای گفت:زمانی که می خواستم مدیرمحیط زیست استان سیستان و بلوچستان شوم با توجه به جوانی من,خانم ابتکار دو دل بود اما دکترولوی با توجه به شناختی که داشتند گفتند من وی را تضمین می کنم و خیلی برگردن بنده حق دارد.
مدیرکل محیط زیست استان فارس با اشاره به اینکه دکترولوی در محیط زیست کشور نمونه بود و حرف های زیادی برای گفتن داشت خاطر نشان کرد:در این راه فشارهای زیادی تحمل کرد و اینجا می گویم اگر دکترولوی مدیرکل نبود قطعا الان زنده بود چرا که این همه فشار روی وی نبود و خیلی دلسوز محیط زیست و با برنامه بود.
همسر دکتر ولوی در این مراسم ضمن تشکر از حضور مدیرکل جدید محیط زیست استان فارس در چرام گفت:از دکترمحمودی می خواهم که راه دکترولوی را ادامه دهند و از فشارها و تهدیدها در حفاظت از محیط زیست دلسرد نشوند.
وی بیان کرد:دکترولوی دغدغه محیط زیست را داشت و این بنایی که الان برآرامگاه وی ساختم برای زنده نگهداشتن وی که اندیشه های وی فراموش نشود.
خانم دهقان همچنین با تشکر از حضور فرماندار چرام در این مراسم گفت:انتظارداریم که اشعار دکترولوی نوشته و بیان شود.
به گزارش کبنا,زنده یاد دکترولوی مدیرکل فقید محیط زیست استان فارس و نیمای شعرلری , که عید نوروز۹۶دارفانی را وداع گفت و آرامگاه وی هم اکنون در زادگاه وی روستای القچین سفلی از بخش مرکزی چرام می باشد.
تصاویر:

==================
گزارش و عکس:علی یاری زاده
==================
 


کد مطلب: 302405

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/302405/اولین-روز-کاری-مدیرکل-محیط-زیست-استان-فارس-چرام-اشک-های-محمودی-یاد-دکترولوی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1