کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ذوالفقاری :محور چرام -دهدشت چهار بانده می شود/فعال شدن پروژه های راکد راهسازی چرام(+تصاویر)

13 آذر 1396 ساعت 12:15


: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چرام گفت: مسیر پرتردد چرام به دهدشت بزودی چهار خطه می‌شود.
به گزارش کبنا از چرام ,استان کهگیلویه و بویراحمد به زعم اکثر کارشناسان و مدیران و به لحاظ آماری و برخورداری از شاخص راه ارتباطی جزء محرومترین استان‌های کشور است.
شهرستان چرام در قلب استان کهگیلویه و بویراحمد و همسایگی با چهار شهرستان گچساران،کهگیلویه، باشت و بویراحمد در زمینه برخورداری از راه ارتباطی از وضعیت نامطلوبی برخوردار است و پروژه‌های آن سالهاست راکد مانده است .
محور چرام به دهدشت بعداز سالها که پروژه راهسازی آن تعطیل شده بود , دوباره با ورود رئیس جدید راه و شهرساری چرام فعال شد.

حمیدرضا ذوالفقاری. رئیس راه و شهرسازی شهرستان چرام در گفت و گو با خبرنگاران در بازدید میدانی از این پروژه گفت:در حوزه استحفاظی چرام و از انتهای حوزه استحفاظی از کشتارگاه صنعتی به طرف شهرک صنعتی بردیان زیرسازی آن انجام شده و تا دیماه امسال ۲کیلومتر آن آسفالت می شود.
وی افزود:در این قطعه همه پل ها کار شده بغیر از یک پل آن که امیدواریم عملیات اجرایی آن به پایان برسد.
رئیس راه و شهرسازی چرام در خصوص قطعه دوم که از چشمه زعفران تا دوراهی القچین و تمبی می باشد اظهارداشت:طول این قطعه که هم اکنون پیمانکار مشغول کار است ۴کیلومتر می باشد که ۲۰۰هزارمترمکعب خاکبرداری و ۵۰هزار مترمکعب خاکریزی شده است.
ذوالفقاری با اشاره به تعداد پل های موجود در این محور گفت:در این قطعه ۴کیلومتری ۸پل دو متری به طول هرپل ۱۵متر و یک پل به طول ۱۵متر تعریض شد.
وی اضافه کرد:همچنین یک پل ۳متری به طول ۱۵متر تعریض شد و در این قطعه ۹هزار مترمکعب اساس (مخلوط روخانه ای) و ۹هزار مترمکعب اساس (بیس)کار شد.

ذوالفقاری با اشاره به نظارت مستمر بر این جاده و تاکید بر عملیات اجرایی دقیق و فنی گفت:این قطعه ۴کیلومتری ۶۰هزار مترمربع آسفالت لازم دارد که در صورت تامین اعتبار و مناسب بودن شرایط جوی تا پایان سال ۹۶بع پایان می رسد.
وی با اشاره به معارضات این جاده در مسیر روستای القچین علیا گفت:در رایزنی و جلساتی که با مردم داشتیم مقرر شد زمین هایی که کنار جاده هست و عملیات اجرایی در آن کار می شود به شرط دارا بودن شرایط مالکیت ,هزینه به مالکان پرداخت شود.
رئیس راه و شهرسازی شهرستان چرام با اشاره به یکی دیگر از دلایل تعطیلی این پروژه وجود تیرهای برق در مسیر جاده و عملیات اجرایی بیان کرد:در دیدار و بازدید میدانی که با مدیرعامل برق استان در محل پروژه داشتیم قرار براین شد که یک اصله تیرچوبی و دو تیر فشار قوی که در مسیر کار هست توسط شرکت توزیع برق چرام جابه جا و تغییر داده شود.

وی با تشکراز مدیرکل راه و شهرسازی که با جدیت و به صورت شبانه روز پیگیر این پروزه هستند تا جاده به سرانجام مطلوب برسد تصریح کرد:از نماینده محترم مجلس و فرماندار چرام که مرتب پیگیر وضعیت این جاده هستند تشکر می نمایم .
وی بیان کرد:با همکاری خوب. فرماندار و آقای بلادی کارشناس محترم برنامه و بودجه استان خوشبختانه اعتبارات خوبی تخصیص داده شد که جای تقدیر و تشکر دارد.
رئیس راه و شهرسازی شهرستان چرام با تشکر از اصحاب رسانه که به خوبی مشکلات را رصد و پیگیری می کنند بیان کرد:به کسانی که در فضای مجازی هستند خواهش ما این است که اگر از موضوعی اطلاع ندارند, تشویش اذهان عمومی ننمایند چرا که مردم ما بیدار هستند و به خوبی عملکردها را رصد می کنندِ
تصاویر:


کد مطلب: 297056

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/297056/ذوالفقاری-محور-چرام-دهدشت-چهار-بانده-می-شود-فعال-شدن-پروژه-های-راکد-راهسازی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1