کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاتک سیاسی تاجگردون به زارعی،هاشمی پور و اصلاح طلبان استان

25 شهريور 1396 ساعت 11:39


همزمان با ورود وزیر کشور به فرودگاه یاسوج و همراهی غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران با ایشان به نظر می رسد وی به دو نماینده دیگر و اصلاح طلبان استان کهگلویه و بویراحمد پاتک سیاسی سنگینی زد.
به گزارش کبنا از یاسوج،همزمان با ورود رحمانی فضلی وزیر کشور و  استاندار جدید و همراهی تاجگردون به عنوان تنها نماینده مجلس استان از تهران با آنها به نظر می رسد حواشی انتخاب استاندار جدید و پشت پرده های آن وارد مراحل تازه ای می شود.
در حالیکه از زمان اعلام انتخاب استاندار جدید حواشی آن از همان لحظات اول شروع شد و احمدی را دوست تاجگردون و انتخاب وی اعلام کردند سایر نمایندگان مجلس استان یعنی غلام محمد زارعی در یادداشتی اعلام کرد که وی از همکاران بنده در مجلس بوده از سوی دیگر عدل هاشمی پور هم در گفت و گو با رسانه ها گفت که احمدی استاندار جدید از رفقای قدیمی بنده و برای وی در دهلران در قرارگاه خاتم کار کردم .
اما از سوی دیگر تاجگردون در یادداشتی اعلام کرد که با احمدی دوستی ۱۵ساله دارم و برای انتخاب وی با سید باقرموسوی هماهنگی کردم بنابر اظهارات تاجگردون به نظر می رسد وی با نمایندگان کهگیلویه بزرگ و بویراحمد هماهنگی نکرده است.
از سوی دیگر شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان در بیانه ای اعتراض خود را به روند تعیین استاندار جدید رسانه ای کردند تا چالش های پیش روی احمدی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد نمایان شود .


کد مطلب: 275158

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/275158/پاتک-سیاسی-تاجگردون-زارعی-هاشمی-پور-اصلاح-طلبان-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1