تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۲۷۳۵۲۹

مرغ در بازار سی سخت نیست/ دیودیده:من مقصر نیستم از گوهرگانی سئوال کنید /گوهرگانی: مرغ داریم

۶
۰
کبنا ؛کمبود مرغ در شهرگردشگری و توریستی سی سخت موجب نارضایتی گردشگران و مردم شده است این در حالی است که متولیان امر می بایست نظارت بیشتری داشته باشند.
به گزارش کبنا نیوز، در حالیکه این روزها ایام تعطیلی است و گردشگران زیادی به سوی شهر خوش آب و هوای خوش سخت روانه می شوند اما کمبود مرغ در این شهر موجب نارضایتی شهروندان و گردشگران شده است.Image result for ‫تصویر مرغ فروشی‬‎
دیودیده مدیرکل صنعت و معدن و تجارت استان در این خصوص گفت:این موضوع مربوط به جهادکشاورزی است و تامین و ذخیره سازی و حتی قیمت گذاری با این سازمان است و ما فقط بر قیمت ها نظارت می کنیم.
در حالیکه هم گردشگران ناراضی هستند ، مغازه داران و عاملین فروش در شهر سی سخت می گویند که مرغ وجود ندارد.
در ادامه پیگیری ها برای مشکل کمبود مرغ در بازار سی سخت به سراغ متولی این امر یعنی مدیرکل جهادکشاورزی استان رفتیم.
جعفر گوهرگانی در این خصوص گفت: در شهر سی سخت کمبود مرغ نداریم و دو کشتارگاه وجود دارد که مرغ کشتارروز تولید می کنند و همچنین مرغ منجمد وجود دارد.
مدیرکل جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عاملین با مراجعه به شرکت پیشتیبانی امور دام،  هر مقدار که مرغ  بخواهند وجود دارد.
وی در خصوص قیمت مرغ در استان تصریح کرد: قیمت مرغ منجمد ۵۷۰۰ تومان و قیمت کشتارروز برابر با نوسانات بازار است.
براساس این گزارش در حالیکه تعداد زیادی از گردشگران از کمبود مرغ در شهر سی سخت معترض هستند اما متولی این امر می گوید که کمبود مرغ نداریم.
بنابراین در چنین روزهایی که تعطیلات است و همچنین تعطیلی عید غدیر هم وجود دارد و افزایش گردشگران و تقاضای زیاد آن در خصوص گوشت و مواد خوراکی طبیعی است ،متولیان تهیه و تامین گوشت مرغ می بایست با نظارت بیشتر به رفع کمبودها اقدام نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نیک اقبال
Iran, Islamic Republic of
آقای گوهرکانی منظورشان روز های غیر تعطیل هست. روز های تعطیل ایشان تا کنون بازدید و بازرسی از سی سخت نداشتند.ایشان از ازدحام گردشگران در روز های تعطیل خبر ندارند.
شهروندی
Iran, Islamic Republic of
اقای مدیرکل با این مدیران نا کارامد چطور میخواهی جوابگوی مردم باشی انشالا دباید حرکتی اعتراضی علیه مدیریت جهاد کشاورزی دا مناطق بوجود عاید تا اقای مدیر کل متوجه عمق نا کارامدی را متوجه شود
بازرگانی
Iran, Islamic Republic of
لطفا کرایه مغازه های یکی از این ۲ مدیرکل در فلکه ساعت بیداد می کنه ، لطفا ناظری ، بازرسی بیا یه کم به داد ما برسه ، حالا سی سخت ۴ روز هم مرغ نباشه خدا را شکر این روزها میوه های خدادادی سی سخت آرزوی همه است .
یازهرا
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه فرماندار دنا دنبال کارهای حاشیه ای است و به امور شهرستان کاری ندارد
Iran, Islamic Republic of
مرغ؟؟؟؟؟؟
نون گیر نمی یاد شما میگید مرغ.
آقای مدیر کل محترم فکر کنم مدت زمان زیادی باشه که به مغازه های مرغ فروشی نرفته ای که ببینی مرغ کیلویی چند به فروش می رسه.
حسین
مرغ تو استان ما دست مافیا هستش اونایی که مرغ منجمد رو میبرن کشتارگاه ،به جای مرغ گرم میدن دست مردم رو نمیگید اونایی که تخم مرغ تاریخ گذشته میخرن خودشون تاریخ میزنن ، اونایی که صبح مرغ رو یه قیمت میدن ظهر یه قیمت شب هم هرچی خودشون دلشون خواست، قابل توجه دامپزشکی و بازرگانی
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1