تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۷
کد مطلب : ۲۶۵۵۲۵

افتتاح بوستان بزرگ غدیر یاسوج / جاوید: نمی‌دانم شورای جدید شهر یاسوج با من قهر هستند یا با مردم / خادمی: دیگر فرصت اختلاف نیست / در این دولت ۴۰ هکتار پارک احداث شده است

۸
۰
کبنا ؛ 
شهردار یاسوج گفت: از روزی که اعضای جدید شورای محترم شهر یاسوج انتخاب شده‌اند تاکنون ۱۴ پروژه افتتاح شده که در هیچ کدام از آن‌ها شرکت نکرده‌اند که نمی‌دانم با ما قهر هستند و یا این که با مردم قهر هستند.
محمد‌علی جاوید عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از بوستان بزرگ غدیر اظهار کرد: در طول چهار سال توانستیم با همکاری همکاران خود چهارمین پارک بزرگ را در شهر یاسوج به بهره‌برداری برسانیم و دو پارک محله‌ای هم تا پایان شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسد.
شهردار یاسوج افزود:کاش فضایی از سال ۹۲ می‌توانستیم فضای رسانه‌ای را به تصویر بکشیم که چه مشکلاتی در گذشته داشتیم که امروز بعد از ۴ سال ۶ پارک بزرگ را به بهره‌برداری می‌رسانیم و میزان پارک‌هایی که الان احداث کرده‌ایم ظرفیت یک شهر ۴۰۰ هزار نفری را دارد.
این مسوول در ادامه گفت: فلسفه پارک غدیر این بوده که سال ۹۲ از آبان ماه حدفاصل پل اول تا پل سوم این فضا را انجام دادیم که در گذشته محل ریختن نخاله‌های ساختمانی بود و معارضان زیادی هم داشتیم.
جاوید گفت: ۲ هزار و ۱۳۰ متر طول داد و ۲۵ هزار متر مربع فضای سبز و ۱۷۰۰ متر رینگ دوچرخه‌سواری داریم و ۲۸ چشمه دستشویی دارد و۹۵۰۰ متر پارکینگ دارد تمامی فضاهای شهربازی در پارک‌های مهرورزی و پارک ساحلی به آن انتقال داده می‌شود که ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است و که یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده و درصددیم بقیه را از طریق اسناد خزانه پرداخت کنیم.
وی گفت: از روزی که شوراهای محترم شهر یاسوج انتخاب شده‌اند تاکنون ۱۴ پروژه افتتاح شده که در هیچ کدام از آن‌ها شرکت نکرده‌اند که نمی‌دانم با ما قهر هستند و یا این که با مردم قهر هستند.
 
به گزارش کبنا، در ادامه سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دغدغه شهردار یاسوج و موضوع مطرح شده اظهار کرد: انتخاباتی برگزار و اعضای جدید شورای شهر یاسوج از سوی مردم انتخاب شدند.
وی با بیان این‌که در استان با این اختلافات به هیچ جای نخواهیم رسید، از اعضای جدید شورای شهر یاسوج خواست که در افتتاح پروژه‌ها حضور پیدا کنند.
خادمی افزود: کارهای زیادی در استان داریم که دیگر جایی برای اختلافات نیست مردم و مسؤولان باید با هم همکاری کنند تا مشکلات و کمبودهای استان رفع شود.
وی در ادامه با بیان اینکه در این دولت در شهر یاسوج حدود ۴۰ هکتار احداث شده است، گفت: یک زمان در فلان دولت پارکی احداث شده است و هنوز از آن یاد می‌کنند و این در حالی است که در یاسوج و در دولت تدبیر و امید حدود ۴۰ هکتار پارک احداث شده است.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امیدوارم تا ۱۲ شهریورماه که دوره چهارم مدیریت شهری به اتمام برسد شاهد مشارکت و حضور منتخبان دور پنجم در پروژه‌های افتتاحی شهرداری و برنامه‌های این نهاد عمومی باشیم.
خادمی با تاکید بر اینکه ساماندهی رودخانه بشار از روز اول جزو مهمترین دغدغه‌های بوده است عنوان کرد: طرح جامع ساماندهی حریم رودخانه بشار از بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج تا پل مختار تهیه شده و البته هنوز کارهای دیگری نیز دارد.
وی تصریح کرد: جمع کردن کارخانه‌های شن و ماسه حریم رودخانه بشار به یک قصه تبدیل شده بود که با مدیریت صحیح این مهم تا حدودی جمع شده و امیدوارم در آینده‌ای نچندان دور شاهد اتمام این پروژه باشیم.
خادمی با تقدیر از خدمات شهرداری یاسوج در دور چهارم افزود: در این دوره شاهد احداث پارک‌های خوبی از جمله چشمه نباتی، غدیر و لایت بوده‌ایم و حتی به خاطر دارم یک شب به همراه اعضای شورای تامین از محل کنونی پارک چشمه نباتی بازدید کردیم که صحنه‌های زجر آوری را دیدم که هنوز در ذهنم وجود دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
ایول به دکتر جاوید /// تشکر ازکبنانیوز
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
نگرانی اصلی اعضا شورای جدید از شهردار دفاع بی غیر کارشناسانه استاندار از جناب جاوید ( شهرداری باید انتخاب شود که با من و تیمم هماهنگ باشد ) . مانند همین حرف امروز استاندار ما ۴۰ هکتار پارک ساختیم آیا به نگهداری این پارک ها و هزینه اشون هم فکر شده و بعد جناب استاندار شما خیلی هنرمند بودی نگران اتمام حداقل یکی از پل های بشار بودی . موفقیت شهردار نسبت به شهرداران قبلی آشکار است .
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
صمیمانه اززحمات جناب اقای دکترخادمی استاندرمحترم تشکرمیکنیم
علیحسین
Iran, Islamic Republic of
پارک بدون امکانات به درد نمی خورد تازه مگر جاوید این چهار سال خواب بودندتازه بیدار شدند ودارندپول بیت المال به عنوان پیمان.. خود تقسیم می کنند
علی ویس
Iran, Islamic Republic of
اولین سوال اینه مگه پارسال همین بوستان معاون وزیر کشور افتتاح نکرد
دومین سوال دقیقا چیرو افتتاح کردن دیروز چمن+اسفالت بدون هیچ خدمات رفاهی دیگه ای
مهندس عضو
Iran, Islamic Republic of
آیا معضل شهر یاسوج فقط پارک است فکر نکنم بزرگترین مشکل یاسوج درحال حاضر ورودی شهر وترافیک درشه ریاسوج است .
متاسفانه پل بیمارستان امام سجاد متوقف .حتی درطول این چهار سال یک زیرگذر وروگذر که نیاز شهر است وازبهترین کارهای برای رفع ترافیک است اجرا نشده یاسوج خودش پارکه نیاز به این همه پارک ندارد؟
مهمان
Iran, Islamic Republic of
"وی در ادامه با بیان اینکه در این دولت در شهر یاسوج حدود ۴۰ هکتار احداث شده است"
ایکاش می فرمودیدی که در همین مدت چند هکتار جنگل تخریب شده و تصرف شده است.؟ چند هکتار جنگل در اثر آتش سوزی از بین رفته است؟ اگر همین جنگل ها بدرستی حفظ می شدند نیاز به احداث پارک نبود. حاشیه رودخانه ها توسط افراد و برخی سازمان ها تصرف شده و حق دسترسی عموم از آن سلب شده است. اگر چه احداث پارک در ناحیه ذکر شده بالا کار ارزشمندی است که شاید بتواند مانع تصرف آن توسط افراد متنفذ و متجاوزین اراضی ملی شود..
Iran, Islamic Republic of
سلام اگر چهل هکتار پارک افتتاح شده زحمت شخص شهرداره جناب استاندار نمیخواد از پارک بگین شما از وضعیت مسکن مهر بگین از بیمارستان از پل سوم از این همه بیکاری و فقر از این همه جوون مسافر کش بگید ممنونم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1