تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۲۵۹۷۲۱

با ایجاد زیرساخت‌های گردشگری دنا بر روی ریل توسعه

۱
۰
کبنا ؛ 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد شامگاه یکشنبه ۱۸تیرماه ۹۶ به همراه فرماندار شهرستان دنا از پروژه‌ توسعه زیرساخت‌های گردشگری پارک بندان سی‌سخت بازدید کرد.
به گزارش کبنا، محمود باقری در این بازدید گفت: در سفر رئیس‌جمهور به استان ۱۵ میلیارد تومان مصوبه گرفتیم که از این میزان ۱۰ میلیارد تومان به ایجاد و تکمیل زیرساخت‎‏های گردشگری استان و پنج میلیارد تومان به تکمیل موزه یاسوج اختصاص یافت.
وی افزود: به‌منظور استفاده هر چه بهتر از ظرفیت‌های گردشگری و طبیعی استان، پروژه‌های مختلفی برای هزینه‌کرد این مبلغ در حوزه زیرساخت‌های گردشگری تعریف شده است.

دبیر کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پروژه توسعه زیرساخت‌های اردوگاه گردشگری اندرسا سی‌سخت باخ اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیون تومان از محل سفر هیئت دولت به استان در حال اجرا است.

باقری با بیان اینکه با شروع این پروژه، گردشگری دنا روی ریل توسعه قرار گرفته است، گفت: با این اعتبار ساخت تعدادی آلاچیق، برق‌رسانی به بندان و اندرسا و دیگر زیرساخت‌های گردشگری صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: شهرستان دنا با توجه به گردشگرپذیر بودنش نیازمند توسعه زیرساخت‌های گردشگری است و در دولت تدبیر و امید کارهای خوبی در این شهرستان شروع کردیم که از جمله می‌توان به کلنگ‌زنی پارک اسکان سی‌سخت، افتتاح هتل عشایری سی‌سخت، افتتاح مجتمع گردشگری و تفریحی ده‌شیخ پاتاوه، افتتاح نخستین اقامتگاه بوم‌گردی سی‌سخت و تکمیل اردوگاه تفریحی گردشگری کریک اشاره کرد.

باقری با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید کارهای بزرگی را در زمینه توسعه گردشگری در استان انجام دادیم، اظهار کرد: یکی از کارهای مهم در زمینه جذب گردشگر احیای هنرهای مسنوخ شده مثل سیاه چادر بافی و نی چیت بافی و زنده کردن زندگی و آداب و رسوم مردم عشایر کهگیلویه وبویراحمد در قالب طرح‌های بوم‌گردی عشایری بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
اجرای چنین طرح هایی باعث رونق و توسعه گردشگری استان شده و باید از بخش خصوصی هم به خاطر اجرای این طرح تقدیر به عمل اورده و مورد حمایت نهاد های دولتی قرار گیرد
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1