تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۲۵۵۵۳۵

نطق تامل برانگیز تاجگردون در مجلس

۴۰
۰
کبنا ؛.
نطق ایراد شده نماینده مردم گچساران و باشت در صحن علنی مجلس منتشر شد.
به گزارش کبنا نیوز و به نقل از پرتال اطلاع رسانی نماینده مردم گچساران و باشت، نطق غلامرضا تاجگردون که پیش از این در مجلس شورای اسلامی ایراد شده بود منشر شد.
بسم الله الرحمن الرحیم
نمایندگان عزیز؛
شرایط کنونی کشور و پس از انتخابات شکوهمند ۲۹ اردیبهشت ایجاب می‌کند آنچه که ملت ایران بر دوش ما گذاشتند یعنی رفع مشکلات آنان و تلاش در جهت توسعه پایدار کشور را به نحو مطلوب به انجام رسانیم.
خوشحالیم باوجود جو سنگین در انتخابات و نگاه¬های سیاسی که درون مجلس وجود دارد، مجلس خرد جمعی خود را بکار برد و به نحوی انتخابات هیئت‌رئیسه را به انجام رساند که هیچ گروه سیاسی احساس غبن نکرده و اداره مجلس را به‌تمامی جریانات سیاسی سپردیم و آرامشی فراهم گردید.
و ای‌کاش دو قوه دیگر نیز چنین کنند و چنین صدایی نیز از دو قوه مجریه و مقننه نیز برآید. باید بپذیریم هر گروه سیاسی از جامعه که بخواهد به محیط پیرامون خود نگاه انحصاری داشته باشد شکست خواهد خورد و از چشم مردم خواهد افتاد.
وظیفه خود میدانم به رئیس‌جمهور محترم به دلیل رأی قاطع مردم و به هیات رئیسه محترم مجلس به دلیل انتخاب بر اساس تدبیر، تبریک عرض کنم.
همچنین از همکاران عزیزم در کمیسیون برنامه بودجه که مجدد به این‌جانب اعتماد کرده و با رأی همگانی خود مسئولیت سنگین اداره کمیسیون را به این‌جانب محول کردند تشکر کنم.
۲۹ اردیبهشت نشان داد هیچ زبانی رساتر از زبان صندوق رأی نیست و مردم ایران در برهه‌هایی که ضرورت داشت بهترین حرف و کلام را از طریق صندوق‌های رأی زدند و مهم این است که گوش شنوا باشد وگرنه این مردم به یمن جمهوری اسلامی ایران نیاز به زبان ندارند و آنچه می‌خواهند گوش شنواست.
مردم در ۲۹ اردیبهشت یک گفتمان یا یک مسیر را انتخاب یا تداوم آن را خواستار شدند. باید همگان به فرمایش رهبر عزیزمان به این رأی احترام بگذاریم و دریافت‌کننده رأی هم بداند که مردم چه چیزی را از وی مطالبه می‌کنند.
ما همه تلاش کردیم دولت مستقر تداوم یابد:
- تا آنچه طراحی‌شده بود متوقف نشود.
- برجام به نتیجه برسد.
- اقتدار ایران تحکیم یابد.
- رفتار سیاسی و اجتماعی بسیاری از حاکمان اصلاح شود.
- فضای سیاسی بانشاط‌تر شود.
- گروه‌های مختلف در اداره مملکت مشارکت داشته باشند.
- تنگناهای اقتصادی سریع‌تر رفع و معضلات آن‌که در رأس آن بیکاری است چاره‌جویی شود.
- گفتمان برتر و مذاکره برای حل مشکلات سیاسی گروه‌های معتقد به‌نظام به میدان آیند.
- این‌گونه شود که هیچ ایرانی احساس بیگانگی نکند.
- هیچ اجنبی به ایران به چشم‌چپ نظر نکند.
و اقتصاد ایران پرنفس‌تر راهش را ادامه دهد.
جناب رئیس‌جمهور؛
هم حضرت‌عالی معتقدید و هم مردم و هم نمایندگان، باوجودی که به شما رأی دادند اعتقاد دارند اگرچه کار دولت شما ستودنی بود و به آن رأی مثبت دادیم ولی بدانید سربازهای کاروان دولت شما باید اصلاح، زبده‌تر و از همه مهم‌تر هماهنگ‌تر شوند. مجلس نشان داد نه‌تنها قصد چوب لای چرخ گذاشتن ندارد بلکه برای رفاه مردمش پا به‌پای شما برای این اصلاح هستند.
برای این اصلاح ما خط قرمز نداریم. تنها خط قرمز ما رهبریست.
هیچ فرد، سازمان و گروهی برای ما خط قرمز نیست و هیچ قوه¬ای هم نمی¬تواند برای خود خط قرمز تعریف کند. در شرایطی که پای جامعه و اصلاح آن در میان است خط قرمز فقط رهبری است و قانون و رهبری هم تعارف ندارد و نیاز به زبان نیز ندارد.
نه لاریجانی مجلس و نه لاریجانی قوه قضاییه و نه روحانی دولت و نه شخص دیگری خط قرمز نیستند و همچنان¬چه که خودتان فرمودید رأی مردم بلاشرط است و این شرط فراموش نشود و ای‌کاش آنچه مردم ما می¬فهمیدند ما حاکمان پیش‌ازاین درک می‌کردیم و از تکرار و تداوم اشتباهات جلوگیری می‌کردیم.
در مقام ناصح نیستم ولی به‌عنوان کسی که پرورش‌یافته انقلاب،‌ جنگ و ارزش‌های این نظام هست حق‌دارم دلسوزی کنم و بگویم: علمای عزیز، مبلغین، سرمایه‌های نظام، حافظین ارزش¬های نظام و همه آنان که دل به این کشور و انقلاب می¬سوزانید، بگذارید آغوش گرمتان پذیرای همگان باشد و نگذارید در این جامعه دوقطبی یک قطبش شما شوید تداوم و تکرار این اشتباه خطاست.
حق نداریم جامعه و مردم خودمان را به جامعه بهشتی و جهنمی و یا جامعه حسینی و یزیدی تقسیم کنیم.
بگذارید قلب مهربان مردم ما برای همگان بتپد و سربسته بگویم نگذارید صندوق‌های رأی بین شما و مردم اختلاف بیفکند و از این موهبت مردم‌سالاری دینی برای تحکیم قلب‌ها و حاکمیت گفتمان امام و رهبری استفاده کنیم و شک نکنید فارغ از افراد این جامعه بدون اصلاح و اصلاحات تداوم نمی‌یابد.
اما در باب حوزه انتخابیه‌ام:
مردم عزیز دست یکایک شما را به دلیل حضور گرمتان در ۲۹ اردیبهشت می‌بوسم و امیدوارم مسئولین قدر این حضور را بدانند.
دولتمردان و نمایندگان عزیز؛
- این روزها زاگرس و جنگل‌های آن دارد می‌سوزد و متأسفانه مسئولین توجه ندارند، زاگرس قلب ایران است چاره‌جویی شود.
- بی‌تدبیری ناظران و مسئولین پولی کشور از گذشته تاکنون موجب گردید سرمایه مردم در مؤسسات پولی که معلوم نیست ریشه آن در کجاست، دارد از بین می‌رود.
مردم چگونه باور کنند برای نصب یک دکه ده¬ها مجوز لازم است ولی یک مؤسسه پولی با شعبه‌های متعدد در کشور راه بیفتد و از همه امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کشور استفاده کند تابلو بزند و بعد بگوییم بدون هماهنگی آمده‌اند و مردم هم پول خود را به آنجا می‌برند.
به داد مردم برسید و مردم را از ین مؤسسات آرمان و غیر آرمان نجات دهیم.
این‌یک اخطار جدی است و مسئولین محترم بانک مرکزی و قوه قضاییه تسریع بخشند و مشکل را حل کنند وگرنه این آتش که خرمن کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، لرستان و مرکزی و دیگر نقاط کشور را گرفته است، خرمن شما را هم خواهد گرفت.
- نفت سرمایه اصلی کشور است، قلب تپنده نفت، جنوب است و افتخارم این است که شهر من تأمین‌کننده ۶۰۰ هزار بشکه نفت در روز است.
دوستان عزیز بپذیرید برای ما زیبنده نیست جنوب و مناطق نفت‌خیز در تب بیکاری بااین‌همه سرمایه بسوزد.
دولتمردان و همکاران عزیز آیا شما با سرمایه شخصی خودتان چنین رفتار می‌کنید که با این خطه از ایران که سرمایه کشور است این‌جور رفتار را داشته باشیم.
دیگر نمی‌خواهم از مطالبه زیرساخت‌ها برای مردمان لر و قشقایی استان و حوزه‌ام بگویم،‌از پیرزن و پیرمرد باباکلانی یا باشتی و نبود امکانات چیزی نمی‌گویم.
به دنبال بیان عدد و رقم بیکاران جامعه و اینکه یک خانواده ۱۰ فارغ‌التحصیل بیکار دارد نیستم.
این داستان تکراریست و متأسفانه تکرار آن عادت شده است. بیکاری پایه جامعه ما را سست کرده است و ریشه ما را دارد می‌کند.
به فکر ریشه جامعه باشیم، تحمل آن روز به روز سخت‌تر می‌شود. برای نشان دادن بیماری فقط اشاره به یک داستان می‌کنم
داستان بیماری که روز قبل با او تماس داشتم تا حال او را بپرسم،‌او از چشم بیمار بود، پول مداوا نداشت، مستضعف بود، او در مقابل سؤال من برای کمک جهت مداوا گفت:
آقای تاجگردون بگذار چشم من کور شود، نبینم در برابر چشمانم فرزند تحصیل‌کرده و دکترایم که بیکار است پرپر شود.
"خدا از ما نگذرد اگر بخواهیم از اینان بگذریم"
نام شما

آدرس ايميل شما

کارشناس
Iran, Islamic Republic of
به این میگن /.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم کیس پیدا نشه که به اندازه من از تاجگردون متنفر باشه ولی الان فهمیدیم تاجگردون تاجگردون است زنده باشی مرد بزرگ که پیگیر مشکلات مردمی
Iran, Islamic Republic of
استاد داستان های ..
Iran, Islamic Republic of
فقط ر..
ککی ککا
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر دکتر عزیز یواش یواش داری دل وجرات پیدا میکنی این نشانه بر بالا رفتن اعتقادات دینی وانقلابی شماست این نشانه شهامت وشجاعت واقتدا کردن به مولی الموحدین علی ابن ابطالب است زیر مومن نمی ترسد چخان نمی کند ترس مال انسان های بی ایمان است پاچه خالی مال انسان های منفعت طلب است درود بر شما انسان مومن باید با واقعیات موجود جامعه ومردمش زندگی کند نه با فریبکاری وخشک مقدسی ومقدس نمایی مشکلات را نادیده بگیرد وبیان نکند این مشکلات آتش زیر خاکستر میشود ودامنگیر همه جامعه می شود
O
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون خیلی نامفهوم فارسی حرف میزنه
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
فقط تبلیغات .........ومنافع شخصی
هیچکس به فکر مردم نیست
نه تاجگردون
نه هیچکس دیگه
کمایی
Iran, Islamic Republic of
همه روز روزه بودن همه شب نماز کردن      
  همه ساله حج نمودن سفر حجاز کردن
زمدینه تا به کعبه سر و پا برهنه رفتن       
    دو لب از برای لبیک به وظیفه باز کردن
به مساجد و معابد همه اعتکاف جستن       
  ز ملاهی و مناهی همه احتراز کردن
شب جمعه ها نخفتن به خدای راز گفتن          
ز وجود  بی نیازش  طلب  نیاز کردن
به خدا که هیچ کس را ثمر آنقدر نباشد        
که به روی ناامیدی در بسته باز  کردن

علامه شیخ بهایی

جناب دکتر تاجگردون نماینده محترم شهرستانهای گچساران وباشت
شما فرهیخته ی فرزانه با ایراد سخنرانی فاضلانه ی خود، مسیر تحول را حمایت و پشتیبانی فرمودید .
دیده ی بیدار و امیدوار مردم ایران به مسئولان متعهدی دوخته شده است که با شور و شعف و حس تعهد و مسئولیت ، ضمن انجام وظیفه ، در صدد تحقق پاسخگویی به انتقادات مردمی، مجدانه تلاش می ورزند.
اهتمام مستمر و گام های استوار و مطمئن حضرت عالی در مسیر پیشبرد، پیشرفت و ارتقای اهداف و آمال عالی میهن عزیزمان ایران، بسی شایسته ی تقدیر و تشکر است.
، در کمال اکرام و احترام و به رسم ادب و اخلاص ازشما نماینده شهرم‌باشت تقدیر وتشکر میکنم .
امید است به یاری پروردگار وبا همت شما بزرگوار مشکلات بیکاری جوانان که دغدغه همه خانواده ها هست حل شود
عشرت کمایی
منصور
Iran, Islamic Republic of
تو ... را چون فامیلت هست گذاشتی معاون مدیرکل بعد شعار عدالت می دهی. آقای تاجگردون لطفاً کمتر ..
کهنه قلعه باشت
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون یکی از با کلاس ترین نمایندگان مجلس بوده وهست...شما بر چه اساسی میفرمایین نامفهوم فارسی حرف میزنه؟؟
پیام ایشون رو همه گرفتند به غیر از شما؟احتمالا"شما....
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
البته که حرف زدن از روی نوشته ای که روزها وقت صرف نوشتن اون شده و با چندین نفر مشاوره انجام شده واسه نوشتنش کار آسونی هست...فکر نکنم کسی شک داشته باشه به این موضوع که اقای تاجگردون باید از خودش شروع کنه و بعد به بقیه درس بده.شما این شهر رو و جوونهای بیکس و بدون پارتی د بی نام نشان ولی تحصیلکرده و بعضا نخبه رو قربانی باند بازی و فامیل بازی و آشنا بازی خودتون کردید برادر عزیز.بترسید از دو رویی...بترسید از آخرت خودتون..
مش تیمور
Iran, Islamic Republic of
حوشم میآد که خیلی زرنگ و موقعیت سنجی .کم کم داری نشون میدی که واقعا اصولگرای خالص خالصی فقط تا الان داشتی نقش اصلاح طلب را بازی میکردی و حالا که میبینی اصولگرایان بر خلاف نتیجه انتخابات دارند قدرت و جون میگیرند و خبری از رفع حصر فتنه گران هم نیست و نزد اصلاح طلبان و مریدانت در حوزه انتخابیه ات دیگر حنایت رنگی ندارد اینک در پی تسخیر دلهای تشکیلات جمنایی حوزه ات شده ای البته فکر خوبی هم کرده ای چون سیاست پدر و پسر نمیشناسد.قطعا استاندار بعدیت نیز اصولگرا خواهد بود .الحق هوش و ذکاوتت ستودنی است
علی
Spain
این فقط چاپلوس هست فقط یه روز مردم می‌فهمم این کیه
Iran, Islamic Republic of
اینومیگن نماینده
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
آدم باید اندازه...ف بزنه.
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
بسیجی لبخند بزن ???
سلام
Iran, Islamic Republic of
آفرین .خسته نباشی .حق مطلب را ادا کردی
باشتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر تو مرد بزرگ باوی. مطالبات مردمت ستودنیست. به فریاد خومی کچل و بلوط های سوخته باشت باش دکتر عزیز و پر افتخار
سریر
Iran, Islamic Republic of
آقای صفرحرفای دکترخیلی روشن وشفاف بود.کجاش نامفهوم بود؟نه به زبان عبری حرف زدونه عربی و....
واقع بين
Europe
بیش از همه بخاطر برجام ممنونم
واقع بين
Iran, Islamic Republic of
واقعا تاریخ تکرار دوباره ادم هاست
نمیدونم یه ... تاکجا میخواد پیش بره ایشون اگر خیلی راست میگن به اعمال و کردار خودشونرجوع کنن علی برکت الله
نفتي هوادار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
باز هم مثل همیشه با شجاعت،بادرایت و آگاهانه نطق فرمودید.

درود بر شما.
بانو
Iran, Islamic Republic of
استوار و مستدام باشی مرد بزرگ
باوی
Iran, Islamic Republic of
این حرفها شکم مردم را سیر نمیکند دیگه کم مردم ..
جوان
Iran, Islamic Republic of
.. ببین نمایندگان دیگر استان برای مردمشان چکار می کنند شما چطور برخورد میکنی دیگه بس هست
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون دیگه خداحافظ دیگه مردم همه چیز را فهمیدن
1256
Iran, Islamic Republic of
تورا بخدا دیگه از برجام حرف نزنید دیگه با این برجامتان حالمان بهم می خورد دیگه از امنیت تو کشور حرف بزنید
دوست
Iran, Islamic Republic of
پاسخ به جناب فرهنگی:
اینکه تاجگردون تاجگردون هست درسته چون تاجگرون زارعی لاریجانی یا هر اسم دیگه ای تیسا. خخخخخ
اما در خصوص مطالب تاجگردون بیشتر دقت کنید تاشاید کمی بتوانید این شخصیت پیچیده و سیاس را بشناسید.
خط قرمز کیلویی چند؟
هی دم از رهبری زدن که نشد کار!!!! البته برای جناب تاجگردون میشه کار، چون تمام کاراشو با همین کلام داره پیش میبره.
جناب تاجگردون دم از جنگ و جبهه و برادر شهیدت زدن هنر نیست، الان کجایی وداری چه میکنی؟
چرا اینهمه منم منم میکنی و حوزه های انتخابیت این همه مشکل بیکاری، فساد و فحشا، فقر و ... داره.
چندتا وزیر و معاون رئیس جمهور آوردی نتیجش چه بود.
و ...
باوی
Iran, Islamic Republic of
ای وای ازدست شما جناب تاجگردون چرا با این مردم بدبخت اینجوری میکنی چرا ارزش برای این بچه ها نیستی شما میتوانید خیلی بیشتر از بقیه نمایندگان بچه ها را ببرید در تهران وپست بگیرند ظلم به این مردم نکنید به فکر خدا و این مردم بدبخت باشید که این مردم جوابت را خواهند داد اینها آتش زیر خاکستر شده اند
دوست
Iran, Islamic Republic of
آیا در حوزه انتخابی ات توانسته دوقطبی را از بین ببری آیا کسی هست که در گچساران مدیر باشد معاون باشد حتی مدیر یک مدرسه ابتدایی در یک روستا که هم خط شما نباشد از فرماندار و بخشدار و معاون فرماندار تا ریس ادارات همه وهمه در گچساران وباشت یک خط اند بعضا از یک فامیل اند دانشگاه آزاد پیام نور علمی کاربردی جهاد کشاورزی آموزش وپرورش و آب -فاضلاب ثبت احوال برق گاز نفت .....کجا را اسم ببرم حرفهای قشنگی زدی ولی در شهر خودت هم یک نگاهی بینداز . از کبنا بخاطر حفظ بی طرفی ممنون هستم
باشت
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای غلامرضا تاجگردون، بهرام تاجگردون از این نطق ها در مجلس زیاد کرد اما کدام یک از انها معضل بیکاری جوانان باشت و باوی را حل کرد!!! آیا آنها شد گارخانه کارگاه پتروشیمی پالایشگاه برای باشت و باوی؟؟؟!!!!!
طرفدارهای تاجگردون اگر سراغ دارید اعلام کنید........
از یاسوج
گروه‌های مختلف در اداره مملکت مشارکت داشته باشند. !!!!!!! شما به کی اعتماد دارین .
دو قوه مجریه و مقننه نیز برآید. (مقننه)!!!!!!!
به داد مردم برسید و مردم را از ین مؤسسات آرمان و غیر آرمان نجات دهیم!!!!!
َشما گفتید آیا درست که ما باور کنیم !!!! دیگه حرف بس!!!! آتش به حرف!!!! عمل عمل عمل !!!!!!
لوداب/ بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
درود دکتر
افتخار لر زبانان
ولی شما که در پایان سخنرانی تان خودتو نفرین کردی(بلا دور باشه)
سعی کن مشکل دوازده نفر استخدامی نک ملت استان را حل کن.(حد اقل تعدادی خانواده از استرس و نگرانی خلاص میشن)
سپاس
چاپ
Iran, Islamic Republic of
بخدا من از نیروهای جان فدایش هستم توی این ۳۷ سال ولی بخدا دیگه### به تاجگردون رای نمیدم
.ی0
Iran, Islamic Republic of
««««مردم چگونه باور کنند برای نصب یک دکه ده¬ها مجوز لازم است ولی یک مؤسسه پولی با شعبه‌های متعدد در کشور راه بیفتد و از همه امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کشور استفاده کند تابلو بزند و بعد بگوییم بدون هماهنگی آمده‌اند و مردم هم پول خود را به آنجا می‌برند.»»»

روح پدر و مادرت شاد با این سخن
اما چرا برای شعبه اسناد در استان پیگیری نمی کنی به سرانجام برسد!!!!!!
علی مد
Iran, Islamic Republic of
جوانان ازفرط بیکاری دارن پرپر میشن به دادشان برسید.
چند وقت دیگر که سفرهای اروپایی شروع شود ،دیگه همه چیز فراموش میشود
ولی تاج میتواند نجات دهنده جوانان بیکار گچ وباشت باشند.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
گروه‌های مختلف در اداره مملکت مشارکت داشته باشند.
اگر در شهرستان گچساران گروه های مختلف به کار گرفته شد در کشور هم درست می شود
مردم دیگه توجههی به حرف های دروغ ندارند
با معرفت
Iran, Islamic Republic of
دیگه نمیدونم چی بگم گوشم از این حرفا پر
بی ریا
Iran, Islamic Republic of
به جرات میگویم حتی مدیر مدرسه ابتدایی یک روستااز یک منطقه کوچک هم بدون حمایت دفتر وجناح و سفارش تاجگردون انتخاب نشده تاحالا،کدوم عدالت،بجز فامیل کسی رو دست گرفتی توپیج اینستای خودت عکس بذارو نام ببر.کاش اتش به اختیار ،منویات رهبری رو مردم شهرستان مادرک میکردن و نشانت میدادند.
اسلام کمایی
Iran, Islamic Republic of
میر شکال پاینده باشی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1