کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تجلیل از دانش آموزان مدال آور و مربیان ورزشی چرام(+تصاویر)

7 ارديبهشت 1396 ساعت 18:53


تجلیل از ۱۵۰دانش آموز مدال آور و سفیر سلامت و رابطین بهداشتی و مربیان ورزشی برگزیده و قهرمان و قهرمانان خانم رعنا جانی نژاد عضو تیم ملی زیر ۲۰سال کشور انجام شد
به گزارش کبنانیوز از چرام،با حضور فرماندار و مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان و مسئولان شهرستان چرام و به همت آموزش و پرورش از دانش آموزان مدال آور رشته های مختلف ورزشی چرام تجلیل بعمل آمد.
صدرالله عزیزی رئیس آموزش و پرورش چرام در این همایش با اشاره به موفقیت های دانش آموزان چرام در رشته های ورزشی اظهار داشت:در مسابقات ورزشی دانش آموزان چرام با همکاری خوب مربیان ورزشی توانستند در استان ۲قهرمانی ،۴نائب قهرمانی و دو مقام سومی را کسب نمایند.
وی بیان کرد:خانم رعنا جانی نژاد دانش آموزان چرامی توانست با پشتکار به تیم ملی فوتسال راه یابد که به عنوان قهرمان قهرمانان معرفی شد.
عزیزی با اشاره به هفته بهداشت و سلامت گفت:با توجه به شعار زندگی سالم و. بانشاط و امید جهت ترویج فرهنگ سلامت جامعه از رابطین و مذبیان بهداشتی تجلیل بعمل می آید.
رئیس آموزش و پرورش و چرام در این همایش گفت:نقش و مشارکت و همراهی اولیا در موفقیت های دانش آموزان در عرصه تعلیم و تربیت بخصوص حوزه تربیت بدنی و سلامت کاملا مشهود است.
عزیزی گفت:از ۱۲الی ۱۴ اردیبهشت به مناسبت گرامیداشت هفته معلم میزبان مسابقات ورزشی والیبال فرهنگیان شهرستان ها و مناطق استان به میزبانی آموزش و پرورش چرام برگزار  و به تیم های برتر توسط این اداره جوایز نفیسی اهدا می شود.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان چرام تصریح کرد:روز شنبه نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص برنامه های هفته معلم و عملکرد آموزش و پرورش شهرستان چرام را در دولت تدبیر و امید خواهیم داشت چرا که وظیفه داریم خدمات نظام و دولت را به اطلاع مردم شریف برسانیم.
به گزارش کبنا ،همچنین توسط مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از مربیان بهداشتی و سفیران سلامت آموزش و پرورش در این همایش تجلیل بعمل آمد.


کد مطلب: 245688

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/245688/تجلیل-دانش-آموزان-مدال-آور-مربیان-ورزشی-چرام-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1