کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سیل نیامده دیوارها فرو ریخت/ مارهای سمی و خطرناک دیده شد / این بار خیابان بلادیان دوگنبدان! (+تصاویر)

26 بهمن 1395 ساعت 23:49


ساعتی پیش طی تماس عده‌ای از شهروندان ساکن منازل اطراف هیئت باوی گچساران واقع در خیابان بلادیان از حادثه‌ای ریزش دیوار و مسدود شدن یکی از کوچه‌ها خبر داده شد.

به گزارش کبنانیوز، خبرآوران نوشت؛ ساعتی پیش و به صورت ناگهانی دیواری قدیمی در نزدیکی یک منزل مسکونی دچار تخریب و سبب مسدود شدن کوچه شد که خوشبختانه در آن ساعت به دلیل خلوت بودن کوچه آسیب جانی به کسی وارد نشد.
حجت‌الاسلام احمد محمدی از ساکنان این بخش از شهر دوگنبدان به نمایندگی از اهالی به خبرآوران گفت: در خصوص وضعیت خطرناک این منطقه بیش از ۱۰ بار به شهرداری مراجعه کردم و چندین بار نیز نامه‌های اهالی را به شهرداری بردم اما هر بار پلیس شهرداری آمد و تنها به اعلام خطر بسنده کرده و قول پیگیری دادند اما هیچ اقدامی صورت نگرفت.
وی افزود: به علت قدیمی بودن بافت این قسمت بارها مارهای بزرگی در این منطقه مشاهده شد که به گفته شبکه بهداشت از مارهای سمی خطرناک هستند که ما در این خصوص هم به شهرداری و هم فرمانداری مراجعه کردیم اما این دو ارگان شبکه بهداشت را مسوول جمع‌آوری مارها اعلام کردند از ان طرف شبکه بهداشت نیز اعلام کرد که این جز وظایف ما نیست.
در پایان اهالی با نشان دادن چند واحد مسکونی بسیار خطرناک و فرسوده از مسوولان خواستند در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.










کد مطلب: 230838

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/230838/سیل-نیامده-دیوارها-فرو-ریخت-مارهای-سمی-خطرناک-دیده-این-بار-خیابان-بلادیان-دوگنبدان-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1