کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حضور کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

15 دی 1395 ساعت 8:05


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از حضور این استان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.
به گزارش  کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی  اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان ،همایش یکروزه در هتل جهانگردی یاسوج با حضور چهار استان منطقه ۶ کشور شامل کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، فارس و چهارمحال و بختیاری همایشی به منظور شرکت هر چه بهتر در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار شد.
الماس قبادی در این همایش با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد مقصد جدید گردشگری در جنوب کشور است و هرساله مسافران و گردشگران بسیاری به این استان سفر می‌کنند، اظهار داشت: تاکنون برای معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری و همچنین جذب سرمایه‌گذار در نمایشگاه‌های مختلفی حضور پیدا کرده‌ایم.
وی افزود: نمایشگاه بین المللی تهران از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه برگزار می‌شود که تلاش داریم در این فرصت ملی ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد را به بازدیدکنندگان داخلی و خارجی معرفی کنیم.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این نمایشگاه فرصت خوبی است تا بتوانیم پروژه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان را معرفی کرده و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را جذب کنیم.
قبادی بیان کرد: در این نمایشگاه بسته‌های معرفی استان در قالب بروشور، کتاب دو زبانه، سی دی و فیلم‌های کوتاه ارائه شده و از هنرمندان، هتل داران، و سرمایه‌گذاران گردشگری استان هم برای حضور در نمایشگاه دعوت می‌کنیم.
وی با اشاره به ظرفیت منحصر به فرد این استان در حوزه گردشگری، تصریح کرد: از همه کسانی که بخواهند در این حوزه سرمایه‌گذاری کنند به طور ویژه حمایت می‌کنیم.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با داشتن ۲ هزار و ۶۰۰ اثر تاریخی و ۳۰۰ جاذبه طبیعی از مناطق مستعد برای جذب گردشگر از تمام نقاط کشور در ایام مختلف سال است.
img_0007 img_0002 img_0003 img_0004 img_0005 img_0010 img_0009 img_0008


کد مطلب: 220868

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/220868/حضور-کهگیلویه-بویراحمد-نمایشگاه-بین-المللی-گردشگری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1