کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حواشی و متن داغ یک رئیس در دهدشت؛ تفکر اصلاح‌طلبی علت عزلم است / کرمی: تقوی خودش درخواست جابجایی داشت + حرف و حدیث‌های دیگر

15 آذر 1395 ساعت 16:18


 

آیین تکریم و معارفه مدیر سابق و جدید ورزش و جوانان کهگیلویه با حضور «فرشید کرمی» معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان، بخشدار مرکزی کهگیلویه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران و ورزشکاران در سالن جلسات فرمانداری کهگیلویه برگزار که این جلسه نیز با انتقاد‌ات صریح و بی‌پرده نیز همراه شد.
به گزارش کبنااسپورت، جلسه تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ظهر امروز در حالی برگزار شد که با رکوردزنی بی سابقه تأخیر در برگزاری مراسم همراه بود.

برخی از اعضای شورای اداری شهرستان طبق دعوتنامه ساعت ۱۰ برای شرکت در این نشست حضور به هم رسانده بودند به علت تأخیر در برگزاری مراسم دو ساعت در فرمانداری معطل شدند.

سید مسعود تقوی‌نژاد که خردادماه ۹۳ با حکم ناگهانی مدیرکل ورزش و جوانان و مخالفت نماینده وقت مردم در مجلس جایگزین مسیح موسوی شده بود امروز سکان این مجموعه را به رضا نیکویی‌زاده داد.

تقوی‌نژاد در طول دوران مدیریتش به رغم نبود بودجه و مشکلات عدیده مالی چرخ ورزش شهرستان را به خوبی چرخانده و همواره با شجاعت از بی مهری‌های مدیرکل به این حوزه سخن می‌گفت.

 


 
وی در آیین تکریم خود یک نگرانی نه از باب رفتن بلکه برای سرنوشت جریان همسویش داشت؛ تقوی‌نژاد در این مراسم گفت: عده‌ای در پوستین طایفه‌گری یکسری مسایلی را به جریان اصلاح‌طلب تحمیل می‌کنند و من برای این جریان نگران هستم.

رئیس سابق ورزش و جوانان کهگیلویه افزود: اگر رگ گردنم را بزنند به هیچ مرامی جز اصلاح‌طلب کرنش نخواهم کرد و تسلیم نخواهم شد و یکی از دلایل رفتنم همین پافشاری بود.

تقوی‌نژاد خطاب به کسانی که سیاست دوگانه سوزی دارند، گفت: استقلال شخصیتی خود را زیر سؤوال نبرید.

تفکر اصلاح‌طلبی عامل عزلم بود

مسعود تقوی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان کهگیلویه در ادامه گفت: دو سال شش ماه در خدمت ورزشکاران بودم، و با پشتوانه ورزشکاران و پیشکسوتان در این دوسال و نیم شاهد پیشرفت و تعالی بیشتری نسبت به دوره های قبل، چه در حوزه ورزش،وچه در حوزه عمرانی وبودچه چه در حوزه ورزش قهرمانی درتربیت بدنی شهرستان کهگیلویه بودیم

تقوی بابیان اینکه عادت به شفاف سازی دارم اظهار داشت: من در حوزه مالی شفاف بودم واین باعث شده که رئیس های بعضی از هئیت ها که وابستگی به نماینده کهگیلویه دارند به مذاقشان خوش نیاید وبا فشار به نماینده خواستار عزل من شدند
وی به نور چشمی بودن یک هئیت اشاره کرد گفت:در سال ۹۴ سی و پنج میلیون و در شش ماه گذشته بیش از پنجاه و هفت میلیون به کل هئیت های ورزشی کمک کردیم که از این مبلغ، در ۱۵میلیون آن نقشی نداشتم واین ۱۵ میلیون را کسانی دیگر با همکاری مشاوران ورزشی نماینده کهگیلویه به یک هئیت که مورد توجه نماینده کهگیلویه بود توزیع کردند.
مسعود تقوی ادامه داد: در دوران مدیریت من دو مسئله خوابگاه و مینی بوس را که تربیت بدنی شهرستان به آن نیاز داشت و نبود این دومعضلی برای شهرستان بود توسط استاندار حل کردم.
وی به اعتبارات عمرانی تربیت شهرستان کهگیلویه اشاره کرد گفت: اعتبار عمرانی که درسال گذشته توسط اداره کل به تربیت بدنی شهرستان اختصاص داده بودند ۲۳۶میلیون بودکه من با پیگیری و رایزنی در جاهای دیگر بودجه ۲۳۶میلیون رابه ۴۳۶ میلیون رساندم یعنی بودجه تربیت بدنی را صد درصد افزایش دادم.
مسعود تقوی گفت اگر رگ گردنم را بزنند به هیچ مرامی جز اصلاح طلبی  کرنش نخواهم کرد و تسلیم نخواهم شد و عامل عزل دخالت بی جا و غیره کارشناسانه سیاسیون در امر ورزش شهرستان و مشاوران نماینده کهگیلویه و تفکر اصلاح طلبی بود.
سیاست دو پهلوی مدیرکل غیربومی ورزش و جوانان استان

سید ایرج کاظمی‌جو هم در این نشست به صراحت از سیاست دو پهلوی مدیرکل غیربومی ورزش و جوانان استان انتقاد کرد و افزود: یک آدم نامحرم در استان کهگیلویه و بویراحمد فرزندان این استان را برای بالا رفتن پله ترقی خود کرده اما برای تثبیت جایگاهش دست به هر کاری می‌زند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: مدیر منصوب به دولت تدبیر و امید که دارد به خوبی کار می‌کند و تجربه پیدا کرده است و بارها برنامه‌هایی بدون حمایت و حضور مدیرکل برگزار کرد چرا باید مجبور به استعفا شود؟

 


 
وی با بیان اینکه هر مقامی باید مدیر منصوب به خودش را قبول داشته باشد گفت: مدیرکل ورزش و جوانان در بخشی از کارهای آقای تقوی‌نژاد دخالت می کرد و اجازه تصمیم‌گیری نمی داد.

کاظمی جو تأکید کرد: کسی که امروز باید تودیع می‌شد شخص مدیرکل بود؛ مدیری که مقام ارشد استان او را قبول ندارد و در جلسات راهش نمی‌دهد در این استان جایگاهی ندارد و باید برود.

کاظمی جو با بیان اینکه ژست ظاهری مدیرکل ورزش و جوانان هم با ورزش همخوانی ندارد افزود: اگر ایزدپور بماند هر روز یک نفر را قربانی تثبیت جایگاه خود می‌کند. کرامت انسانی دارد به سهولت له می‌شود.

عریف و تمجید آقای کرمی جای نقد دارد

وی با اشاره به تمجید معاون مدیر کل ورزش و جوانان از ایزدپور گفت: تعریف و تمجید آقای کرمی جای نقد دارد؛ وقتی در مجموعه‌ای هیچ کس از مدیرکل رضایت ندارد عملکرد این مدیرکل چه جای دفاع دارد؟

 


 


 
فرشید کرمی معاون پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان وضعیت بودجه این اداره کل را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه عمده درآمد این حوزه از درآمد برگشتی اماکن ورزشی است افزود: در مدیریت خوب آقای تقوی‌نژاد شکی نیست و البته در ادامه مدعی شد جابه‌جایی تقوی‌نژاد به درخواست خودش بود.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تقوی‌نژاد خواستار خدمت در اداره‌کل داشته و حتی پستی هم پیشنهاد داده بود.

وی پیشرفت ورزش را در گرو دو مقوله دانست و تصریح کرد: ورزش در صورتی پیشرفت می‌کند که هر تیم یا هیأتی بودجه در اختیار داشته باشد و دوم اینکه حاشیه نداشته باشد.

 

varzsh-2 varzsh-3 varzsh-9


کد مطلب: 214321

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/214321/حواشی-متن-داغ-یک-رئیس-دهدشت-تفکر-اصلاح-طلبی-علت-عزلم-کرمی-تقوی-خودش-درخواست-جابجایی-حرف-حدیث-های-دیگر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1