کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت؛

استاندار مردمی و خودزنی‌های جناب بزرگواری

3 فروردين 1403 ساعت 13:08

اخیراً بزرگواری که به نتیجه انتخابات مجلس در شهرستان کهگیلویه معترض بود، از آنجا که نه نتیجه اولیه و نه نتیجه نهایی بعد از بررسی اعتراضات در راستای خواسته‌ی‌ ایشان نبود، بیانیه‌ای سراسر احساسی صادر کردند، کاری به نتیجه انتخابات و ابطال چند صندوق نداریم که در جای خود قابل بحث هست که شورای محترم نگهبان اگر نتیجه‌ای تغییر نمی‌کرد، لزومی به ابطال غیرمؤثر هم نبود و صد البته در اینجا همه باید به قانون عمل کنند و طبق قانون نظر شورای محترم نگهبان در انتخابات فصل الخطاب و قطعی است و جناب بزرگواری هم که در سال ۸۸ فریاد قانون سر می‌داد و در مجلس به جای نطق‌های راهبردی، فرزندان یکی از شخصیت‌های نظام را دله دزد قلمداد می‌کرد، بهتر بود به همان قانونی که ثبت نام کرد، پای بند می‌بود.


اخیراً علی محمد بزرگواری، نامزد انتخابات مجلس کهگیلویه بزرگ که به نتیجه انتخابات مجلس در شهرستان کهگیلویه معترض بود، از آنجا که نه نتیجه اولیه و نه نتیجه نهایی بعد از بررسی اعتراضات در راستای خواسته‌ی‌ ایشان نبود، بیانیه‌ای سراسر احساسی صادر کردند، کاری به نتیجه انتخابات و ابطال چند صندوق نداریم که در جای خود قابل بحث هست که شورای محترم نگهبان اگر نتیجه‌ای تغییر نمی‌کرد، لزومی به ابطال غیرمؤثر هم نبود و صد البته در اینجا همه باید به قانون عمل کنند و طبق قانون نظر شورای محترم نگهبان در انتخابات فصل الخطاب و قطعی است و جناب بزرگواری هم که در سال ۸۸ فریاد قانون سر می‌داد و در مجلس به جای نطق‌های راهبردی، فرزندان یکی از شخصیت‌های نظام را دله دزد قلمداد می‌کرد، بهتر بود به همان قانونی که ثبت نام کرد، پای بند می‌بود.
راقم سطور ضمن نقد به مجریان انتخابات در کهگیلویه که نباید به گونه‌ای عمل می‌کردند تا زمینه‌ی ابطال حتی یک صندوق فراهم می‌شد و بهانه دست هرکس و ناکس دادند؛ روی سخنم با توهینی است که جناب بزرگواری در حق استاندار خدوم و مردمی استان روا داشته‌اند، هست، آنجا که با ادبیات کوچه و بازاری صحبت می‌کند و جایی دیگر که تهمتی را در انتخابات ۳۰سال پیش مطرح می‌کند و می‌تواند زمینه مسائل و مشکلات دیگری را فراهم کند.
نمی دانم واقعاً بیانیه آقای بزرگواری را خودش تنظیم کرده یا براش تنظیم کرده‌اند، اما باید پاسخ دهند که استاندار چگونه می‌تواند انتخابات را مهندسی نماید؟ استاندار که هیچ مسئولیت مستقیمی در برگزاری انتخابات ندارد و از طرف دیگر اگر‌ایشان به دلیل عدم استقبال مردم یا هر دلیل دیگری در رقابت با موحد توفیقی ندارد، چه ربطی به استاندار دارد.
جناب آقای احمد‌زاده به عنوان رئیس شورای تأمین استان، شرایطی را فراهم کردند تا همه افراد به جای یک هفته حداقل یک ماه تمام، فرصت تبلیغ و عرض اندام داشته باشند که جناب بزرگواری هم بیشتر از این و حداقل در سایه فراهم کردن زمینه لازم، از طرف همین استاندار از ماه‌ها قبل و کاملاً غیر قانونی وارد فعالیت‌های علنی انتخاباتی شده بود.
جناب بزرگواری یادشان رفته به خاطر دغدغه های‌ایشان در امر انتخابات بود که همین استاندار، فرماندار قبلی کهگیلویه را کنار گذاشت و فرماندار فعلی را منصوب کردند و مضافا یادش نیست که به خاطر انتصاب فرماندار فعلی دهدشت آمدند و از استاندار تشکر کردند.
جناب بزرگواری یادشان رفته که بنویسد همین فرماندار فعلی دهدشت، برادر واقعی همان مرحوم آیت الله محققی است که بعد از ۳۰ سال رگ گردنش برای انتخابات ۷۳ آن مرحوم ورم کرده است.
جناب بزرگواری یادشان رفته که فرماندار شدن احمد‌زاده در گچساران صرفاً به توصیه مرحوم آیت الله ملک حسینی بود و جناب موحد نقشی در آن نداشت و اصلاً دولت وقت همسو با موحد هم نبود.
جناب بزرگواری که خودش را جبهه رفته و مدافع حرم می‌داند که البته حقیقت دارد، یادش رفته که دکتر احمد‌زاده و خانواده احمد‌زاده در گچساران هم دستی بر آتش جبهه‌ها داشتند و اکنون جانباز هم هستند
جناب بزرگواری که تجربه‌های گران سنگی در شکست‌های سیاسی دارد، دو دوره قبول شدن خودش را یادشان رفته و نامه سرگشاده رقبای انتخاباتی‌اش در سال ۹۰ را فراموش کرده که از هماهنگی هیئت‌های اجرایی و نظارت در حمایت از بزرگواری در روز رای‌گیری نوشتند و جناب بزرگواری گارد قانون مداری می‌گرفتند.
جناب بزرگواری آرای ناپلئونی خودش در همین بهمئی محروم و مظلوم را یادشان رفته.
جناب بزرگواری یادش رفته که اگر انتخابات در کهگیلویه یا هرجای دیگری زیر سؤال هست، حداقل دو دوره خودش هم باید از مردم طلب حلالیت بفرمائید و با استاندارد دوگانه نمی‌توان سخن از حق و مطالبه قانون زد و تقصیر را به گردن استاندار انداخت.
جناب آقای بزرگواری دکتر احمد‌زاده از استانداری و استاندار شدن کیسه‌ای ندوخته و به اندازه ۸سال جنابعالی در مجلس و چندین دوره نامزدی جنابعالی در کهگیلویه و حتی جناب آقای موحد، در همین چند صباح استانداری از بخش‌های محروم کهگیلویه بازدید میدانی داشته و به فریادشان آمده است،
اگر احمد‌زاده نبود، رود سمه را چه کسی در ساختار عمرانی استان می‌شناخت؟
اگر احمد‌زاده نبود، پل شهید طیب را کدام نماینده مجلس توجه می‌کرد؟
اگر احمد‌زاده نبود پهنوک بهمئی که جنابعالی و موحد فقط بر سر آرایشان دعوا دارید، چگونه حتی در سپهر گفتمانی استان شناخته می‌شد؟
ممکن هست به هر مسئولی ده‌ها نقد و ایراد وارد باشه و جناب احمد‌زاده هم مستثنی نیست، اما اینکه فرزند خدوم و استاندار مردمی این استان را به نام قبلی، صدا بزنید و تحقیر کنید و نوچه بخوانید سزاوار نیست و نبود و بدانید که سال‌های سال هست که مردم از این ادبیات چماقی و حق و باطل کردن اجتماع و قیافه طلبکارانه، به جد بریده‌اند و بیانیه شما، نمونه‌ی بارزی از خودزنی است و به کاهدان زده‌اید.
جناب بزرگواری بزرگوار قضاوتی در خصوص آرای شما در کهگیلویه ندارم، اما این را بدانید حق و باطل کردن رای مردم سال هاست که جواب نداده، در سراسر این مملکت همه مدعیان حق به جانب و حق و باطل کردن رای مردم جا مانده‌اند.
جناب بزرگواری نقد خود جنابعالی از دله دزد خواندن فرزندان مرحوم هاشمی رفسنجانی تا دگر دیسی شما در همراهی با تفکر لیبرالی همان دله دزد‌ها در برخی نقاط استان و کشور، بماند سر فرصت دیگر.


کد مطلب: 474036

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/474036/استاندار-مردمی-خودزنی-های-جناب-بزرگواری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1