تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۹
کد مطلب : ۴۷۳۲۴۵
تحلیل و بررسی انتخابات حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ؛

مژدهی و عدل هاشمی‌پور؛ در امتداد یک مسیر

۴
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
مژدهی و عدل هاشمی‌پور؛ در امتداد یک مسیر
کبنا ؛دو روز مانده به انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی به تحلیل انتخابات حوزه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده می‌پردازیم.
با بررسی و تامل در فعالیت‌های انتخاباتی هفته‌های اخیر و بویژه مدت زمان تبلیعات رسمی نامزد‌ها یعنی سوم تا نهم اسفندماه به نظر می‌رسد برنامه‌ها و شعار‌های علی مژدهی کاندیدای این دوره انتخابات با نظرات، خواسته‌ها و مطالبات مردم مطابقت بیشتری دارد. نگاهی اجمالی به سوابق تحصیلی و مدیریتی مژدهی، مدرک تحصیلی دکترای حقوق جزا و جرم‌شناسی از دانشگاه شهید مطهری تهران و رزومه کاری درخشان ازجمله؛ معاون اسبق وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور، رئیس دادسرای رسیدگی به جرائم کارکنان دولت و رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، بیانگر آن است دکتر مژدهی با توانایی‌ها و قابلیت‌های خویش توانستند مراحل و پله‌های ترقی و پیشرفت را از مناصب شهرستانی تا نیل به مدیریت‌های ستادی و ملی طی نمایند. مژدهی با ویژگی‌های مزبور با ورود به انتخابات دوازدهم و طرح شعار هوای تازه، به سرعت مورد استقبال گسترده مردم شریف کهگیلویه بزرگ قرار گرفت. از طرف دیگر با عدم حضور چهره توانمند و محبوب هاشمی‌پور در انتخابات، پرسش مهم این است که سبد رای‌ ایشان بیشتر به سوی کدامیک از نامزد‌ها گرایش دارد؟ پایگاه رای هاشمی‌پور ترکیبی از موضع سیاسی، تنوع جغرافیایی و قومیتی است که از نظر تکثر قابل ملاحظه است. نحوه توزیع و شکسته شدن این آرا چگونه است؟ در پاسخ اینگونه به نظر می‌رسد اگر چه آرای سردار هاشمی منحصراً به سمت یک نامزد نخواهند رفت اما قرائن و شواهد از گرایش عمده این آرا به سمت دکتر مژدهی حکایت دارد بویژه آنکه هاشمی‌پور و مژدهی ارتباط و نزدیکی تنگاتنگی با هم دارند به گونه‌ای که در ماه‌های اخیر تعامل سازنده آن‌ها در محافل مختلف مطرح و مورد تأکید قرار گرفت. با دقت در روند مطرح شده و احساس نیاز جامعه به تغییر و تحول و ضرورت گردش نخبگان از نگاه مردم به یقین علی مژدهی چهره‌ای متعهد، پاکدست، با تجربه و متخصص، شانس برای پیروزی و موفقیت در انتخابات یازدهم اسفند را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

فتحی
Iran, Islamic Republic of
انشالله به امید خیلی خوب نشتی واقعا دست مریزاد فقط دکتر مژدهی چرا چون ایشون چهره ملی دارای مدارک وسوابق بالایی هست پیروزی نزدیک است
برقک
Iran, Islamic Republic of
مژدهی به چه دردی میخوره که حاج عدل بخواد آبرو و اعتبارش رو هزینه اش بکنه... والا
Iran, Islamic Republic of
با سلام لیاقت، توانمندی ، تعهد؛ پاکدستی ، تجربه و تخصص مژدهی در سمتهای ملی بیانگر این است که برخلاف ادعای جنابعالي ضمن اینکه به در مورد می خورد از نماینده فعلی به یقین برتر است . درود
رز
Iran, Islamic Republic of
اگه عدل تایید میشد قبول بوده ولی نشد
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1