تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۳۵
کد مطلب : ۴۷۱۶۹۸
یادداشت؛

شایان نادری؛ «جوان و انقلابی»

۴
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
شایان نادری؛ «جوان و انقلابی»
کبنا ؛«جوان و انقلابی» دو کلید واژه اصلی مقام معظم رهبری در حمایت و تشویق جوانان و در رابطه با واگذاری مدیریت‌های کلان در کشور به جوانان می‌باشد. کلید واژه‌هایی که نه به عنوان شعار بلکه برآمده از نگاهی عمیق و واقع بینانه بوده است. البته این مهم متأسفانه آن گونه که شایسته و بایسته بود سرلوحه کار کارگزاران و تصمیم‌گیران قرار نگرفت و جوانان توانمند و خلاق ارج گذاشته نشدند. در این میان اما جوانانی بودند که فارغ از حمایت‌های سلیقه‌ای و جریانی با پشتکار و اراده پولادین خود مسیر حرکت خود را باز کردند و علاوه بر موفقیت در مسیر به عنوان یک الگو در جامعه مطرح گردیدند.
بدون شک شایان نادری را باید یکی از این جوانان موفق و انقلابی دانست که امروز به عنوان نمونه‌ای از جوانان موفق نه تنها در استان کهگیلویه و بویراحمد که در کل کشور مطرح می‌باشد و الگویی شایسته برای سایر جوانان عزیز این مرز و بوم است.
شایان نادری در دوران دانشجویی با حضور در جنبش عدالتخواهی آن هم در سال‌های اوج و مطالبه‌گری این جنبش به عنوان یک جوان در نماز جمعه تهران حاضر و اقدام به مطالبه‌گری و روشنگری نمود. وی بعد از آن به عنوان مطالبه‌گر بویژه در حوزه تخصصی و مطالعاتی خود یعنی حوزه کشاورزی و امنیت غذایی فعال بود و با حضور در رسانه‌ها و بویژه نقد سیاست‌های اشتباه دستگاه‌های مربوطه و از جمله نقد سیاست‌های واردات و عدم حمایت از کشاورز و تولید‌کننده به عنوان یک مرجع مهم در این حوزه مطرح گردید.
اما اوج خدمت و درخشش نادری را باید در نهاد انقلابی «ستاد اجرایی فرمان امام (ره)» دید. محمد مخبر رئیس آن زمان این نهاد حکم اولین رئیس دفتر ستاد در استان کهگیلویه و بویراحمد را به نام «نادری» صادر کرد، آن هم در سالی که کشور با بحران کرونا دست و پنجه نرم می‌کرد و این بیماری سبب تعطیلی بسیار از مشاغل و فشار مضاعف بر مردم شده بود نادری با تدبیر و مدیریت و حمایت‌های همه جانبه مددرسان بخش زیادی از مردم نیازمند بود. خدمات بنیاد و نادری به کرونا محدود نبود این مجموعه خیلی زود در تمام بخش‌های بهداشتی، زیربنایی، آموزشی و کارآفرینی ورود کرد و در هر حوزه‌ای نیز توانست الگویی از برنامه‌ریزی، ابتکار و مدیریت باشد.
مدیریت خوب و موفق «نادری» به همگان ثابت کرد که بهانه‌هایی همچون کمبود اعتبار و بودجه و یا تحریم‌ها و حتی کرونا نمی‌تواند مانع کار و خدمت شود و مدیر اگر مدیر قوی و توانمندی باشد در هر شرایطی می‌تواند دست به کار‌های بزرگ بزند و نادری این گونه بود آن هم همزمان با دو دولت که تنها اخبار کار مربوط به شایان نادری و ستاد اجرایی فرمان امام در سطح جامعه منعکس می‌شد.
ورود رئیس وقت قوه قضائیه در موضوع کارخانه قند یاسوج که پیش از آن به یک متروکه تبدیل شده بود سبب سپردن احیای این نماد صنعت استان به ستاد اجرایی فرمان امام و شخص نادری شد و با وجود ناامیدی بسیاری‌ها از موفقیت در این کار و سنگ‌اندازی‌های بسیار اما نادری «خم به ابرو» نیاورد تا در کوتاه‌ترین زمان و به بهترین شکل ممکن این کارخانه را به چرخه صنعت کشور برگرداند و در سفر دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد افتتاح و راه‌اندازی مجدد این کارخانه باشیم.
مجموع همین موفقیت‌ها و رضایت عمومی از نادری سبب توجه دولت به این مدیر جوان و انقلابی شد و در نهایت با حکم وزیر جهاد کشاورزی شایان نادری به عنوان رئیس سازمان امور عشایری کشور معرفی شد و این مدیر خلاق و خوش ذوق در ابتدای کار خود شروع به ابتکارات و هدف‌گذاری‌های بلند برای انجام کار‌های بزرگ و خدمت به عشایر کرده است.
به همین علت است که ما بر این باوریم شایان نادری جوانی از نسل دوم انقلاب اسلامی است که کشور بیش از پیش به حضور این جوانان متعهد و متخصص نیازمند است و وجود این جوانان سرمایه‌ای عظیم برای کشور و آینده کشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما

نزاع ایران اسرائیل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟

نزاع ایران اسرائیل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟

حرکت تروریستی اسرائیل در حالی رقم خورد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روزچهارشنبه ...
پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
1