تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۵
کد مطلب : ۴۶۶۴۷۹
جمعی از جوانان حامی جریان ندای وحدت:

انتقادات آرمان‌ها به برخی از عملکرد‌های روشنفکر جدی است؛ به عقب بر نمی‌گردیم و  از راه آمده پشیمان نیستیم با وحدت کلمه به جلو می‌رویم با برچسب و تهمت و تخریب‌های ناروا با عناوین نخ نما از میدان بیرون نمی‌رویم/ عملکرد‌های چهل ساله و این دوسال گواهی می‌دهند که قوم‌گرایی برای ما تهمت ناروایی است / جرم ما شکستن مرز‌های اصلاح طلبی و اصول‌گرایی منافع محور و مستقل بودن هست /نهاد‌های ناظر جلوی ورود پول‌های کثیف به انتخابات را از اکنون بگیرند

۵۶
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
انتقادات آرمان‌ها به برخی از عملکرد‌های روشنفکر جدی است؛ به عقب بر نمی‌گردیم و  از راه آمده پشیمان نیستیم با وحدت کلمه به جلو می‌رویم با برچسب و تهمت و تخریب‌های ناروا با عناوین نخ نما از میدان بیرون نمی‌رویم/ عملکرد‌های چهل ساله و این دوسال گواهی می‌دهند که قوم‌گرایی برای ما تهمت ناروایی است / جرم ما شکستن مرز‌های اصلاح طلبی و اصول‌گرایی منافع محور و مستقل بودن هست /نهاد‌های ناظر جلوی ورود پول‌های کثیف به انتخابات را از اکنون بگیرند
کبنا ؛جمعی از جوانان جریان ندای وحدت در نامه‌ای خطاب به مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون نوشتند: اخیراً در فضای مجازی موضوع انتخاب دستیار ویژه نماینده بویراحمد و دنا بازتاب‌های زیادی در محافل رسمی و غیر رسمی و مجازی استان داشت. از دلایل این بازتاب‌ها می‌توان به دو نکته مهم اشاره کرد: اول اینکه قبل از دستیار جدید، حاج آرمان بیگلری از نیرو‌های جوان و شناخته شده و پاک و صریح اللهجه استان و از فعالان جریانات و تشکل‌های انقلابی دانشجویی کشور و استان  که سالن‌ها و محافل مناظره‌ای و نشست‌های سیاسی ایدئولوژیک استان کم و بیش شاهد فریاد‌های حق طلبانه او بود؛ این مسئولیت را از جانب نماینده بویراحمد و دنا به عهده داشت. اما آرمان بیگلری که بعد از مدت کوتاهی در فضای رسانه‌ای اعلام استعفاء نمود ولی با وساطت موضوع برای مدت کوتاهی حل و فصل گردید؛ اما شواهد و اسناد و رفتار‌های جناب بیگلری نشان می‌دهد که‌ایشان بیش از ۱۵ ماه هست که رسما و کتباً از دستیاری جناب آقای روشنفکر کنار رفته و در هلال احمر در تهران به کار سابق خود مشغول هست. آرمان بیگلری بعد از جدایی علی‌رغم تمام تلاش‌هایش برای کادرسازی در جریان ندای وحدت و پیگیری بی‌امان برای دفاع از نیرو‌های تراز جریان روشنفکر، ولی هیچگاه با روشنفکر گرم نشد.
دومین موضوعی که مسأله انتخاب دستیار ویژه نماینده بویراحمد را پر سر وصدا نشان داد، انتخاب جوانی دیگر و از جنس سیاسی دیگری که حسب ظاهر قطب مقابل آرمان‌های آرمان بیگلری است ولی در حقیقت معتقد به چهارچوب‌ها.
 موضوع سوم هم واکنش فوری آرمان بیگلری به این انتخاب است که به صراحت از سر انتقاد به نوع و شیوه این انتخاب و البته بسیار کوتاه و گویا بود.
تا اینجای ماجرا همه چیز طبیعی است و طبیعی‌تر اینکه گویا جناب روشنفکر کلاً با شیوه‌ای خاص هرازگاهی یک جریان‌سازی مبهمی را برای رقبای سیاسی بازی می‌کند و خودش با لبخند‌های ملیح طوری وانمود می‌کند که آخه دیگران را چه شده که همه به من نگاه می‌کنند و این شیوه ناشناخته جناب روسنفکر هست که در سال ۹۴ از آشیانه اصول گرایان سنتی و در میان کانال‌های خوش خط و خال شورایی ائتلاف و وحدت و... سر برآورد و  با تکیه بر قشر خاصی از مردم که البته متهم هست به طائفه گرایی ولی شما بخوانید نهضت ضد آپارتاید تمامیت خواهی سیاسی اصول گرایان و اصلاح طلبان که هردو در عمل دو روی یک سکه بودند برای دست یازیدن به قدرت و ثروت. به تعبیر دوستی جریان رای دهنده سال ۹۴ و ۹۸ به مهدی روشنفکر: (سربازان مردم سالاری بودند، به شهر آمده بودند تا همه را حیران کنند، مستضعفین حقیقی بودند در حالی که این بار فریب پدرخوانده‌های اصلاحات و اصولگرایی را نخوردند؛ انقلابِ ضد آپارتاید، جمهوری خواهانه و قانونمند و ضد خشونتِ پابرهنگان بویراحمد بزرگ را به ثمر رساندند و بعد از ۴۰ سال طعم شیرین مبارزه با چپ و راست را به هر بویراحمدی چشاندند.
در سال ۹۴ این جریان بی‌نام و نشان و نادیده شده در میان چپ و راست شکل گرفت این جریان را نه اصول گرایان جدی گرفتند و نه اصلاح طلبان، جدی که چه عرض کنیم بلکه به تمسخر و باد استهزاء نیز گرفتند؛ اما زرنگی جناب روشنفکر  این بود که این جریان را زودتر از رفقا و رقبا متوجه شد و یکباره زیر میز اتحادیه‌ها و ائتلاف‌ها زد. چون به هر طریقی متوجه شده بود که مردم تصمیم دیگری گرفته‌اند و شاید بتوان این تیزبینی جناب روشنفکر را ناشی از این دانست که خود او نیز هم قربانی تمامیت خواهی شده بود و هم از پایین شهر آمده بود.
روشنفکر علی رغم ظاهری ساده و بی‌اطلاع، اما باطنی پیچیده و حرفه‌ای‌اتهامات طائفه گرایی را پاسخ نداد، اما در سال ۹۴ صندوق‌های او در علیا دست کمی از سفلی نداشت و در سال ۹۸ باز هرسه جریان اصول گرایی و اعتدال و اصلاح طلب نیز جریان مردمی را که اینک تنها روشنفکر آن را محتاطانه رهبری می‌کرد، باز نادیده گرفتند: یکی مردم را؛ یکی دولت را و یکی دولت و مردم و احزاب را مکلف کردند که به غیر روشنفکر رای بدهند ولی مردم دوباره او را با رکوردی جدید انتخاب کردند؛ اجحاف در حق آحاد مردم هست اگر گفته بشود رای نماینده، رای سفلی بود. صندوق‌های رای این فرضیه را ابطال کرد.
شاید روشنفکر مصداق مطلوب جوانان و مردم به پاخواسته نبود؛ اما او یک معلم درد کشیده روزگار و پاک دست و معمولی و از خانواده‌ای شهیدپرور و از جنس مردم بود. او هرکه بود و هرچه بود شجاعت بی‌نظیری در خروج از اردوگاه پدرخوانده‌ها داشت و این خروج جرم کمی نبود و نیست و این شجاعت حلقه مفقوده بخش قابل توجهی از جوانان و مردم بود.  
 مهم‌تر این بود که مردم به پاخواسته، مطلوب و مقصود روشنفکر بودند و شاید مذاق مردم‌شناسی جز ویژگی‌های خاص روشنفکر است. وحدت بر سر عبور از پدرخوانده‌ها و تمامیت خواهان چپ و راست و بازگشت به جمهوری اسلامی با عزت و بی‌خشونت بود. یک خیزش دست تهی و خارج از ساختار‌های قدرت و ثروت شکل گرفت و شکوفه کرد. از آن روز تا الان روشنفکر و خیزش مردمی مورد انتقام مشترک لابی‌های قدرت و ثروت و سیاست به بهانه‌های مختلف است. در این چند روز رفقای پر مدعی و رقبای نجیب و نانجیب و زمزمه‌های درگوشی دیگری موضوع انتخاب دستیار و واکنش آرمان بیگلری را پیراهن عثمان ساخته‌اند که بیایید و تماشا کنید.  
عرض این بود که به صراحت بگوئیم بازی تمام نشده، جریان ادامه دارد و انتقاد آرمان و آرمان‌های به پاخواسته و خسته از زیاده خواهی‌ها از برخی عملکرد‌های نماینده‌ی بویراحمد جدی و به جای خود برجاست و برای پیرایش و اصلاح راه طی شده به جد می‌کوشیم، از استقبال دیگر جوانان به صف این جماعت استقبال می‌کنیم و امثال فروزان را به آغوش می‌کشیم تا این مشعل فروزان‌تر بماند. به عقب بر نمی‌گردیم و از راه آمده پشیمان نیستیم با وحدت کلمه به جلو می‌رویم با برچسب و تهمت و تخریب‌های ناروا به عناوین نخ نما از میدان بیرون نمی رویم. مرز‌های اصلاح طلبی و اصول گرایی را برای همه مؤمنین به انقلاب خمینی کبیر و رهبری ولی امر مسلمین جهان شکسته‌ایم.. خرید رأی و تهدید مردم به رای دادن به نامزد‌های خاص و امنیتی جلوه دادن انتخاب، سلامت انتخابات را نشانه رفته است. نهاد‌های ناظر و فرمانداران مواظب ورود پول‌های کثیف به انتخابات اسفندماه از هم‌اکنون باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کار جماعت مردم فریب قبل از بهار تمام خواهدشد .
Iran, Islamic Republic of
اولا آرمان بیگلری جواب دهد که آیا مثل دیگر رفیقش .آیا او‌ هم در هلدینگی مشغول به فعالیت است یانه ؟
۲-شما یک فرد نام‌ببرید که یا توانمند است یا بامردم صادق وشفاف است .؟؟؟! شعار زدگی جواب نمی‌دهد دیگر!
۳-فردی که این متن را نوشته است خودش خوب‌میداند که دیگر این متون سفارشی کارایی ندارد. و کار هم از کار گذشته است.
۴-؛ نویسنده محترم یاداشت خووب میداند که‌منویات و آرزوهای خود را به عنوان نظرات جوانان یا پیران ویا دیگر بدنه اجتماعی نمیتوانید به خورد مردم دهید!!
بخندیم
Iran, Islamic Republic of
آرمان خان هلدینگی لاکچری خخخخ
دم از انقلاب و سید محرومان زدن و حقوق نجومی هلدینگی!!!
United Arab Emirates
هلدینگ که مال اقوام روشنفکره. اگر عاقل بودی می دیدی که روشنفکر فقط وابستگان نسبی و سببی خودش را جایگاه داده. یا اهل دهدشت هستند یا اقوامش. اطرافیانش را ببین چه کسانی هستند. همه اهل دهدشت. از رویدل و امیرمعظم و خندان و ....
سرمست
United Arab Emirates
همه چیز مال اقوام روشنفکره. اگر عاقل بودی می دیدی که روشنفکر فقط وابستگان نسبی و سببی خودش را جایگاه داده. یا اهل دهدشت هستند یا اقوامش. اطرافیانش را ببین چه کسانی هستند. همه اهل دهدشت. از رویدل و امیرمعظم و خندان و ... تا بقیه. /
Iran, Islamic Republic of
خل من سر ایما وا انتخابمو
آخی وبخت ایما
جبار
United Arab Emirates
نه. بیگلری از قبل شاغل بوده و به اندازه کافی شخصیت و ارتباط و نفوذ دارد که برای کارش محتاج امثال روشنفکر نباشد که نمی دانست معنای هلدینگ و فرقش با شرکت چیه؟
هلدینگ را هم اقوام نزدیکش شاغل شدند. برو اسمشان را بپرس.
امثال شما بدبخت بیچاره ها این پایین سنگ کسی را به سینه می زنید که صب تا شب دنبال منافع خودش و اقوامش است و با صاحبان قدرت و ثروت زد و بند می کند. فکر می کنی تو برایش مهمتری یا خلقی پور و پیشوا و دانشی و فدایی و فروزان و ..؟
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
احسن بر نگارنده این متن که خیلی عالی نوشته و به قلم کشیده.
باز هم خشه په خش چشه
یا مهدی حاج مهدی ۱۰۰٪
Iran, Islamic Republic of
اولا ندای وحدت .شعار انتخاباتی تاریخ جمهوری اسلامی بود‌.بعد از پیروزی روشنفکر تنها چیزی که دیدیم .قومیتی و جولان یک طایفه خاص و به حاشیه راندن نیروهای نخبه،پاکدست و دلسوز سایر طوایف بود‌.مردم فریب خوردند و آدم عاقل دوبار از یک سوراخ گزیده نمیشه‌.
دوما نگاهی به عملکردتان در سازمانها و ادارات بیندازید تا متوجه عمق فاجعه شوید‌.آموزش پرورش تبدیل به ستاد شده.شبکه بهداشت بویراحمد و دنا دربست در اختیار یک طایفه خاص.شرکت گاز‌، اداره مالیات، دانشگاه علوم پزشکی،فنی حرفه ای و بقیه ادارات رو ببینید که چه خبره.
سوما الان دیگه مردم برای حرف خاتمی ش هم هیچ تره ای خورد نمیکنن چه برسه به یه آدم گمنامی به اسم فروزان که من اولین بار چندروز پیش اسمشو شنیدم و معلوم نیست تا الان کجا بوده ،چه مدرکی داره و چه کار مفیدی تا الان برای اصلاح طلبان انجام داده..یعنی اصلاح طلبان استان اینقدر بدبخت شدن که گوش به حرف این آقا بگیرن و به روشنفکر رای بدن؟قرآن این آقا و حرفش نیگرن چه برسه بقیه مردم.
چهارما شما نمیخواد نگران خرید رای باشین.چون فرماندار و بخشدار و دهیار و همش چیده شده هستن و اکثرا هم طایفه ای و قوم و خویش جناب نماینده و هوای نماینده رو دارن.ما هم نگران سلامت انتخاباتیم وقتی مثلا در شهرستان دنا.
و در آخر طرفداران روشنفکر چه اینبار نمایندتون رای بیاره چه نیاره قبول کنید که در پیش نگاه مردم استان باختید،بد هم باختید چون از فرصت استثنایی اتحاد طوایف و قومیت‌ها به راحتی گذشتید و جامعه بویراحمد رو دهها و شاید صدها سال به عقب راندید و دوباره نگاه طایفه گرایی و بویراحمد بالا و پایین رو نمود و بروز دادید.جامعه امروز استان متحیر از این حجم طایفه گرایی و مشمئز و دلزده از این وضعیت تهوع آور است
طرفدار بی ادعای سابق
Iran, Islamic Republic of
عمر سیاسی روشنفکر به پایان رسیده.روشنفکر چوب ندانم کاری خود و لیدرهایش را می‌خورد.اسفند ماه نه بزرگ به روشنفکر
مارگون
Iran, Islamic Republic of
جناب نویسنده در یک کلام خودت ...
خرامان
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر ظاهری ساده و درونی پیچیده دارد که وضع این حوزه ی استحفاظی را قریب به چهار سال نه تنها تغییر نداده که بمراتب طایفه گرایی افراطی را گسترش داده است. ایشان تنها تخصصی که دارد پیگیری جابجایی نیروهای درون ادارات و گماشتن عوامل خود است والا در تهران و مجلس که فقط حضور غیاب میکند ولاغیر.
مومن
Iran, Islamic Republic of
گناه روشنفکر اینه که عزت بویراحمد برگرداند در دوره ای ما حتی معاون مدیرکل هم نداشتیم برید ببینید با خودتون چند چند هستید اعتبارات برگشت نوسازی برگشت پول ها به مرکز استان برگشت و شما هنوز تعصبات قومی و قبیله ای کورتون کرده
Iran, Islamic Republic of
با همه احترامی که برای هر سه عزیز دیگر قائل هستم به آقای زارعی رای میدم. رفتار و منش ایشون رو من در تهران دیدم خدا شاهد ایشون خودشون برای پیگیری مشکل من تماس گرفتند و هماهنگی کردند برای ملاقات با مسول مربوطه، این مسئله بر می گرده به چند سال پیش که ایشون نماینده بودن. در هر حال خیلی خوبه که همه حرمت ها رو نگهداریم
Iran, Islamic Republic of
بابا این خبر را زیاد درشت نکنید انگار روشنفکر کوه کنده یا استان را متحول کرده که دارید ایقد تیتر می زنید
Switzerland
یکی از کارهای خوب که نشان از صداقت آقای روشنفکر و مردمی بودن ایشان است و مبارزه با انحصار طلبی بود انتخاب فردی باشد که دخالت بیجا در امور اجرایی استان نداشته باشد و همچون گذشتگان با انگ و برچسب زدن به جوانان شایسته استان بدر نکند ضمن احترام به همه جوانان و مردم شریف و نجیب و استانم بعضی ها از این نجابت و صداقت و پاکی مردم و حتی نماینده پاک سیرت و پاک فطرت جناب آقای روشنفکرد می خواستند همچون گذشتگان کلاهی برای خود بدوزند کلاهی که گشاد باشد زود هم باد آن را می برد آنچه به مذاق ملت ما شیرین میاد صداقت است و باید بعضی ها که دنبال منافع و مطامع خود هستند یگر نمی توانند از این صداقت و ذات پاک مردم سوءاستفاده کنند
Iran, Islamic Republic of
نخونده میگم شر و ور نگو
گند قومیت و قبیله گرایی بالا اومده
Iran, Islamic Republic of
تو که بلد نیستی با ادب و متانت حرف بزنی و سخن و بگویی پس سکوت اختیار کنی بهتر است.
مرادی
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساطت را
..
Iran, Islamic Republic of
نویسنده متن آدم عاقلی بی
Iran, Islamic Republic of
خودتم نمیدونی چی نوشتی
فقط کلمات رو به هم چسبوندی تا متنی بلند بالا و عاری از محتوای القایی بنویسی
عزیزم طرف بلد نیست 2 دقیقه سخنرانی بکنه
چی میگی؟ از رو نوشته غلط میخونه؟! بعد تو میگی مرزهای اصول و اصلاح را شکسته؟ اگرم به زعم تو شکسته مرزهای قبیله گری و طایفه گزینی را باز کرده و چنان گسترش داده که داد هر شایسته و بایسته ای به آسمان است!
داد غالب هم طایفه ای ها هم بالاست که فقط خانواده گزینی می شود!
سرایدار و دیپلم داعیه مدیر کلی دارند!
کجای کاری ؟
این تذهبون؟
پوپولیستی جامه ای است رنگین و نمایشی که برای خوش باورترین و از سنتی ترین مردم کشور، خوب پوشانده شده و خوب مانورش داده میشود!
کلمه و مفهوم وحدت پیراهن عثمانی شده بر علم و نوک انگشتان امثالهم به آن اشاره تا دیدها منحرف باشد و در ظل ش، خودخواهی و طایفه گری و قومیت گزینی مطلق باشد.
Iran, Islamic Republic of
مگه این فروزان چند رای داره که اینطور بحثش میشه!
Iran, Islamic Republic of
واقعا تاثیر گذار بود بابا جمع کنید بساط مسخره تون سواستفاده از تعصبات مردم
Iran, Islamic Republic of
کارش تمومه
این ریسمان های پوسیده هم دیگر کارساز نیست.
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساطتتتتت ررررررا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقا چیزی جزطایفه گری ازاین دوره ونماینده ضعیف وناکاامدندیدیم
محمدی
Iran, Islamic Republic of
حتمأ دکتر کبیر تاجگردون براتون خوبه که تمام بودجه را ببره و شما التماس کنید برای کارشناس شدن و پیمانکاری
محمدی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر ،
نون نشه را می خورد پرس برافتو می کند ،
برای رسیدن مجدد به صندلی نمایندگی خودش را به هر شکل سیاسی آویزان می کند
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا نه ایخره نه ایه وکسی تا بخره.
فقط،خش و دانیال و س ن
آقای رنگوم
Norway
آقای روشن
میدونی اینجا کجاست؟
اینجا همانجاییه که باید چندماه دیگه جمع کنی بساااااطت را
چون که این مردم تو را شنافتند
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر برا ابد دیگه رای نمیاره
چون مرزهایی سیاسی و اخلاقی را در منفعت جویی و معامله گری از بین برد و طایفه گرایی و نوچه گرایی عمل کرد.
دوره روشنفکر در بویراحمد پایان دوره روشنفکری و عمل گرایی و توسعه طلبی بود واقعا بویراحمد را دهها سال عقب برد
رضا
Iran, Islamic Republic of
درگچساران فقط حاج جعفری فردی راست گو،مومن وپاک ست
دنا
Iran, Islamic Republic of
شما و ما و همه میدانیم که قبولی روشنفکر ماحصل یکی دو اتفاق ناهمگون و نامتجانس بود که بالاجبار بر مردم تحمیل شد .
اول ، طرح شعارهای دست ساز ، مینی بر تضییع حقوق بخشی ازمردم بویراحمد واحد تحت عنوان " بویراحمد سفلی "
که نماینده فعلی برای جلب و جذب ارای مردم نجیب آن مناطق طرح و برسر نیزه کرد . البته خوشبختانه مردم شریف در این چهارسال متوجه شده اند که این تفکیک نامیمون فقط لحاف ملایی بود که برای فروافتادن این اقا بر صندلی سبز مجلس در بوق و کرنا شد و دیگر هیچ !!
دوما ، ع
United Kingdom
درود بر دکتر روشنفکر
United Kingdom
روشنفکر همیشه حرکاتی میزنه ک هم رقبا و بلکه دوستانش رو متحیر میکنه.
شاید دلایل موفقیتش هم همین موضوع بوده
اصل ماجرا
Germany
ارتباطی به غیرت نداشت

دعوای قدرت بود و بازی خراب کردن

بهرامی اومد رای زارع خراب بشه

روشنفکر اومد رای هدایتخواه رو خراب کرد


یه دفه دوتاشون جوگیر شدند که خودشان میتوانند در انتخابات شرکت کنند و نماینده بشوند


یعنی بلای جان بعضیا شدند

رقابت با خرامین تاثیر بسیار داشت

خرامین منتظر بود شورا تصمیم بگیرد تا به نام طایفه وارد نشود چون این حرکت را ریسک بزرگ با هزینه بزرگ میدانست

روشنفکر برایش ریسک مهم نبود قرار نبود هزینه ای نیز پرداخت کند برای این سریعا اعلام حضور کرد تا از ورود خرامین جلوگیری کند و فرصت را از دست ندهد
روشنفکر قبول میگردد مجدد اما در انتخابات ۱۴۰۶رسوا خواهد شد و سقوط
روشنفکر تا ۹۸ پیگیر این بود خروجی اصول گراها گرددد

الان نیز به سراغ دانشی موتلفه و پیشوا و پناهی و خلقی پور رفته است
امین
Germany
جریان ندای وحدت ربطی به فقرا ندارد اگر داشت به فقرا توجه میکرد.به پولدارها نیز توجه نمیکند حساب کتاب مشخص ندارد
سعادت
Iran, Islamic Republic of
مدتی بود کمتر بیانبه بر علیه جریان ندای وحدت میدادی چون فکر می کردی انتخابات برنده نمیشه حالا هر چی میری جلو سباست حاج مهدی را می بینی موج موج دارند می پیوندد ب ندای وحدت سنگر ب سنگ‌ داره فتح می کنه تحت فشاربهم ریختی هر روز هر ساعت برعلیه اش بیانیه میدی،
ندای وحدت یک جریان است یک موج گسترده مردمی است،
فارغ از مرزبندی های سیاسی و قومیتی برای ساختن بویراحمد ودنایی واحد یکپارچه،🌹🌹🌹
Omid
Iran, Islamic Republic of
با این شعار موافقم
به ادارات آموزش و پرورش و علوم پزشکی و گاز ، هلدینگ ...قسم!!!!!
کسی با این شعار دیگه رای نمیده به روشنفکر!
دهنو
Iran, Islamic Republic of
آرمان های که برای آرمان شخصی چون آرمان به جمع ما پیوستند
هرگز آرمان نخواهند یافت😛😛😛
داشاب
Iran, Islamic Republic of
ثابت کردی هرکس با مردم وهمراه مردم هست همیشه تهت شدید ترین فشارهاست پس بجنگ و مطمعن باش که راه داری درست میری ما با لبیک تو هستیم همان طور که میخواستنکسی در سخنرانی ریس جمهورشرکت نکند تا به قول خودشان ضربه به شما واستاندار بزنند نتوانستند بازهم نخواهند توانست درود بر روشنفکر یار محرومان
عدالت
United States
واقعا شخصی باهوش و زیرک هستن هر دفعه با یه سری برنامه ها تمام معادلات بهم میزنه
نبی الله
United States
یادم میاد قبل از اینکه قالیباف رئیس مجلس بشن جناب دکتر روشنفکر دوسال قبلش در یاسوج شدن رئیس ستاد ایشان بعد ایشان نماینده شدن قالیباف رئیس مجلس اینو گفتم که یعنی ایشان جلوجلو سیاست رو پیش میبرن خیلی باهوشه چرا که کل این سیاسیون در استان کارشکنی میکنند ولی ایشان باز موفق تر میشن
علی الهی
United States
برنده مجدد انتخابات خود دکتر روشنفکر هستن چرا که موج انتخاباتی که در سال گذشته بر ایشان حاکم شد هنوز که هنوزه حامیان پروپاقرص خودشو داره همچنین چیدمان بیشترین مدیران کل در استان وشرایط بد اقتصادی تخصیص این همه بودجه گاز رسانی ها زیلایی سپیدار تنگ تامرادی وغیره کلی از عملکرد ایشان هستش که در آینده قدرت نفوذی زیادی خواهند داشت
United States
باشید تا صبح دولتتان بدمد!
کسی که سرش رو زیر برف کرده نه میبینه نه میشنوه نه تعقل میکنه
البته مجبوری(متن توسط یک نفر نوشته شده نه جمعی از ...)‌که دفاع کنی چون واقعا موج مخالفت و جدایی رو شاهد هستی و ترس شکست به اندامتان افتاده.
تعداد نظرات مثبت و منفی در همین سایت گویای همه چی هست،کمی به خود بیا و خودت رو رسوا نکن
معلم
United States
ای بنده خدا دست به دامن هر کسی میشه ترس لرزه بر اندامش افتاده
یزدانپناه
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر ایل تامرادینه از هم پاشید
نه به خاله خورزویی
خدیر
Iran, Islamic Republic of
انتخاب فروزان کاملا اشتباه بود اگر این روند ادامه دار باشه باخت قطعیه
جوبریز
Iran, Islamic Republic of
دور گذشته ۱ رای مخالف بی روشنفکر بی امسال یک رای موافق نداری
پشیمانیم
چین سرافراز
Iran, Islamic Republic of
بزرگ ترین اشتباه بود
سرکوهیکی
Iran, Islamic Republic of
شایسته سالاری فقط پشیمانیم
مارگون
Iran, Islamic Republic of
درسه نیتری گپ دی ولی من عکس خوب ایسی امسال و مارگون نیو
Iran, Islamic Republic of
خواسته یه موجی ایجاد کنه و سوار بر موج بشه ناغافل از اینکه نتیجه عکس میده و داده.
اقدام بع ی احتمالأ حذف یک مدیر کل طایفه ای است تا از انزجار و واکنش نسبت به اقدامات طایفه گرایی کاسته بشه.
United States
مردم چقدر ساده هستند بابا این مطلب را خود بیگلری زده اخی و بختم
Iran, Islamic Republic of
برچیدن بساط طایفه گری
با
نه به روشنفکر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اقای رانگو اینجا را می بینی اینجا زندگی کردن خیلی سخته بله اینجا طایفه گری بیداد میکنه شایسته سالاری نیست
عدالت
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای روشنفکر افرادی را در استان دارد که کلیه برنامه ریزی هایش را آنها انجام می دهند و شخص دکتر فقط وسیله است،انتصاب های با پارتی بازی،ناعادلانه،فامیلی و قوم گرایی و... در کارنامه ایشان است که به جرآت قسم میخورم ۷۰ درصد حقشان نیست و نخواهد بود
از برخی خانواده ها دو سه تا اشتغالزایی کرده ،از برخی خانواده ها که دوسه تا لیسانس و فوق لیسانس دارند هیچ اشتغالزایی نکرده اند،آیا این عدالت است؟
آیا امامین انقلاب چنین عملکردی را میخواستند یا اینکه جوانان مومن و متخصص ؟
آقای روشنفکر پایان سلطه خودتان را اعلام کنید چرا که طرفداران زیادی از دور قبلیتان پشیمان شده اند.
کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

لحظه به لحظه به ورود تیم النصر به ایران نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و این حضور موجی از شور ...
گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

با برگزاری هر دوره کنکور برخی موارد همواره به عنوان بحث‌های حاشیه این آزمون بزرگ مطرح ...
(ویدئو) بوفالوهای پلیس

(ویدئو) بوفالوهای پلیس

برخی از افسران کهنه کار پلیس می‌گویند که بوفالوها می‌توانند بوی یک جنایتکار را از فاصله ...
1