تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : ۴۲۲۸۲۳
یادداشت؛

پیشنهادی برای صندوق ذخیره فرهنگیان / انتقاد از مسیری که صندوق می رود

عبدالخالق خرسندیان
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پیشنهادی برای صندوق ذخیره فرهنگیان / انتقاد از مسیری که صندوق می رود
کبنا ؛
محضر مبارک نمایندگان محترم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم با ادای احترام
موضوعی که به دنبال می آید، پیشنهادی است که در صورت صلاحدید و پیگیری، خیرات و برکات دنیوی و اُخروی و همچنین دعای خیر و استقبال قاطبه فرهنگیان را برای شما به همراه خواهد داشت.
در حالیکه سالیان سال فرهنگیان عزیز دغدغه رتبه بندی و حقوق را دارند، از سرمایه عظیم و سرنوشت ساز خود در صندوق ذخیره فرهنگیان غافل هستند. صندوقی که شرکت های با ارزش و عظیمی را تحت پوشش خود دارد. این شرکت ها تماماً سرمایه های در اختیار و در عین حال بی منفعت برای فرهنگیان کشور می باشند!
شاید بتوان گفت که جامعه بزرگ فرهنگیان را با طرح  موضوعاتی حاشیه ساز نظیر رتبه بندی و ... سردرگم کرده و صندوق ذخیره فرهنگیان را که یکی از بزرگترین هلدینگ های کشور می باشد در مسیری مجزا از مجاری منافع فرهنگیان به پیش(و یا شاید هم به غارت) می برند.
حال که بازار بورس رونقی پیدا کرده است، اگر تمهیداتی مبذول گردد که بر آن اساس ابتدا تمامی سهام هلدینگ صندوق ذخیره فرهنگیان به ذینفعان راستینش که همانا فرهنگیان فرهیخته می باشند واگذار و در اقدام بعدی، سهام صندوق ذخیره در بورس عرضه شود، به یقین شاهد تحول عظیم مالی در زندگی تمامی فرهنگیان خواهیم بود.
چنین پیش بینی می شود که با تحقق این امر مهم و اقدام چاره ساز که مطالبه به حق فرهنگیان سراسر کشور می باشد، نیاز مالی فرهنگیان عزیز  حداقلی خواهد شد.
امیدوارم ارائه چنین پیشنهادی از سوی مجمع نمایندگان استان در قالب یک طرح به مجلس انقلابی و تصویب و تبدیل آن به یک قانون از سوی منتخبین مردم استان ما، خاطره ای ماندگار در ذهن جامعه تعلیم و تربیت کشور ترسیم و در تابلو خاطرات آموزش و پرورش کشور برای همیشه ثبت و ضبط گردد.
با احترام عبدالخالق خرسندیان

99/04/13
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1