کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

تحمل انتصابات را داشته باشید / ظرفیت نشان دهید/ هم طائفه ای‌های نماینده در چرام؟

لیلا حسین زاده

10 تير 1399 ساعت 20:28

ما باید قدردان کسانی باشیم که بچه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را در سطح کشور حمایت می‌کنند نباید شماتت کنیم و مدیر پست را هم خودت از چرام گذاشتی هم طائفه‌ای نماینده و آقای روشنفکر در اینجا باید از شما تشکر کند که تاکنون نمی‌دانست هم طائفه هایش در چرام هم هستند و این سبد دیگری به رأی او.


بعد از انتشار مطلبی با عنوان «پاسخ به جوابیه‌های مربوط به یادداشت «انتصابات روشنفکری؛ آیا طایفه گرایی کلید می‌خورد؟» / شاهدی دیگر؛ انتصاب مدیرکل پست استان» یکی از مخاطبان کبنانیوز پاسخ این یادداشت را به شرح زیر داده است؛

توجه نویسنده محترمی که مرتب کلیک می‌کند رو انتصابات جدید و هر انتصاب و یحتمل هر اتفاقی را من بعد به جناب آقای روشنفکر نسبت می‌دهد، به چند نکته جلب می‌نمایم باشد که خاطر مبارکشان نرنجد.
۱. من عرض کردم نه از طایفه نماینده هستم و نه از منطقه نماینده ولی به حکم چند دهه زندگی در مرکز استان و به حسب تحصیل و تدریس با جغرافیای انسانی و سیاسی استان اندک آشنایی داریم، در یادداشت قبل هم گفتیم نه قصد جدال سیاسی داریم، نه نیت مداحی و نه سودای مقامی که چند ساعت تدریس موظفی ما را بس و قانعیم و شاکر
۲. قصد نقد نماینده را دارید خیلی هم خوب و خوب‌تر اینکه جناب آقای روشنفکر هم از نقد استقبال نماید.
۳. تاکنون ۵ مدیر برشمردید که هم طائفه ای نماینده هستند و منصوب شدند، رئیس علوم پزشکی و رئیس شبکه بهداشت بویراحمد هردو قبل از انتخاب و ورود اقای روشنفکر بود و ربط معناداری ندارد، رئیس اداره شهرستان که باز هم قبل از حضور و شروع نمایندگی ایشان بوده است. می‌ماند جناب آقای دکتر فرخیانی اولاً باید زمانی فکر می‌شد که دکتر فرخیانی هم طائفه ای آقای روشنفکر هست که نشد و دوما ایشان و آقای دیودیده هم قبل از شروع نمایندگی ایشان بودند و هم در سطح ملی گماشته شدند و بهتر است اینجا را کات کنیم، چرا که در جای دیگر این قضیه وجود دارد ولی ما باید قدردان کسانی باشیم که بچه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را در سطح کشور حمایت می‌کنند نباید شماتت کنیم و مدیر پست را هم خودت از چرام گذاشتی هم طائفه‌ای نماینده و آقای روشنفکر در اینجا باید از شما تشکر کند که تاکنون نمی‌دانست هم طائفه هایش در چرام هم هستند و این سبد دیگری به رأی او.
۴. نوشتید تحمل نقد را داشته باشید. باش؛
شما هم تحمل انتصابات و انتخابات؛ خلاف میل خود را داشته باشید و ظرفیت نشان دهید و سربسته بگویم ۴۱ سال، همان منطقه و ایل بامشمول بودن اکثریت جغرافیا؛ ۴۱ مدیر به خود ندید و ظرفیت نشان داد و همراهی کرد وچوب شماری نکرد.
حالا حداقل اندکی دوراندیشی که این نقد نیست و چوب لای چرخ گذاشتن هست.
--------------------------------------
لیلا حسین زاده


کد مطلب: 422719

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/422719/تحمل-انتصابات-داشته-باشید-ظرفیت-نشان-دهید-هم-طائفه-ای-های-نماینده-چرام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1