کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

بزرگواری بر رسم غلط برادر کشی خط بطلان کشید / او نماد غیرت و شجاعت است

8 تير 1399 ساعت 17:56

امیدوارم روزی رسد که دیگر در کهگیلویه و بویراحمد شاهد نخبه کشی نباشیم و با حمایت از نخبگان این دیار زرخیز اما کمتر توسعه یافته شاهد ایران آباد و استانی توسعه یافته همراه با پیشرفت های عمرانی و اشتغالزا باشیم.


یادداشت ارسالی: نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ با اعلام حمایت از برادر هم استانی خود در مجلس شورای اسلامی (غلام رضا تاجگردون) نشان داد، الحق والنصاف نماد غیر و شجاعت است.
حجت الاسلام بزرگواری برخلاف برخی از هم استانی‌ها و هم طیفان خودش که از اتوبوس و هواپیما اسناد جعلی برای نابودی چهره نخبه کهگیلویه و بویراحمدی برای تهران می فرستاند با غیرت و شهامت از برادر خود دفاع کرد.
نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ بارها از طریق فضای مجازی در برابر تأیید اعتبارنامه تاجگردون واکنش نشان داد تا سیاسیون تهران نشین بدانند، تاجگردون تنها نیست و هنوز غیرت قوم لر از بین رفته که پشت بردار خود را در برابر برخی ناعدالتی ها خالی کند.
بی شک موضع گیرهای حجت الاسلام و المسلمین بزرگواری، برگ زرینی را به افتخارات این سید عزیز  اضافه نموده است و محبوبیت خود را بین مردم کهگیلویه و بویراحمد دوچندان کرده است.
البته موضع گیرهای نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ این درس را به برخی تمامیت خواه های هم استانی داد که برای به دست آوردن قدرت برادر کشی نکنند و همواره باید برای حمایت نخبگان استان در سطح ملی از هیچ کوششی دریغ نکنند.
غلامرضا تاجگردون به عنوان نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز باید بدانند آگه داد مردم را در مجلس شورای اسلامی زده، اگر از کوه دنا گفته، اگر از بی آبی زمین‌های کشاورزی گفته، اگر از بیکاری گفته، اگر از بی کفایتی برخی مسئولان در مجلس گفته، مردم ولایت مدار کهگیلویه و بویراحمد قدردان زحمت‌های این خدمتگذار صدیق هستند.
اعلام حمایت حجت الاسلام و المسلمین بزرگواری این سید بزرگوار نمونه‌ای از قدردانی مردم فهیم کهگیلویه و بویراحمد از زحمات بردار خدمت گذار خود در مجلس شورای اسلامی.
در پایان امیدوارم روزی رسد که دیگر در کهگیلویه و بویراحمد شاهد نخبه کشی نباشیم و با حمایت از نخبگان این دیار زرخیز اما کمتر توسعه یافته شاهد ایران آباد و استانی توسعه یافته همراه با پیشرفت‌های عمرانی و اشتغالزا باشیم.

ان شاء الله
-------------------------------------------------
سیف الله صفائی آبدهگاه
فعال فرهنگی و سیاسی


کد مطلب: 422630

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/422630/بزرگواری-رسم-غلط-برادر-کشی-خط-بطلان-کشید-او-نماد-غیرت-شجاعت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1