تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۹
کد مطلب : ۴۲۱۶۴۳
با ارسال متنی مطرح شد

پاسخی به بیانیه‌ی (اصولگرایان) برای رد اعتبارنامه تاجگردون

۱۴۲
۲۹
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پاسخی به بیانیه‌ی (اصولگرایان) برای رد اعتبارنامه تاجگردون
کبنا ؛بعد از انتشار بیانیه‌ی «اصولگرایان» با عنوان «مواضع اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد پیرامون اعتراض به اعتبار نامه تاجگردون» در پایگاه خبری کبنا نیوز، دکتر فرزاد رنجبر با ارسال متن زیر پاسخی به آن داده که این رسانه صرفاً بر اساس رسالت خبری و اصل بی‌طرفی آن را منتشر می‌کنند.
 شورای محترم اصولگرایی (سیاسیون ورشکسته) در استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای اخیر بیانیه‌ای را در لباس عدالت‌خواهی و با ژست انقلابی بر علیه دکتر غلام‌رضا تاجگردون صادر کردند. جماعت مدعی اصولگرایی به گونه‌ای از عدالت و مبارزه با تبعیض در این بیانیه سخن گفته‌اند که باستان‌شناسان و مفسران، نعوذبالله و استغفرالله احتمالاً نامه را شبیه به نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر تفسیر خواهند کرد.
 ضمن تشکر از این عزیزان به اصطلاح انقلابی، مواردی را با هدف اطلاع آنان و نیز جهت قضاوت مردم عزیز، عرض می‌نمایم.
 ۱_طهارت اقتصادی یکی از شروط مشروعیت همه مقامات حکومت جمهوری اسلامی می‌باشد و بالاتر از طهارت اقتصادی، تخصص و شایستگی برای پذیرفتن هر منصبی در جمهوری اسلامی ایران است.
آیا شما اعضای محترم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، در مسئولیت‌هایی که داشته‌اید یا به دیگران سپرده‌اید، شروط تخصص و شایسته‌سالاری را رعایت کرده‌اید؟
زیرا در صورت عدم توجه به معیار شایسته‌سالاری، از بیانیه‌ی شما بوی کینه، جهل، منفعت‌طلبی و از همه مهمتر فرصت‌طلبی استشمام خواهد شد.
۲_ در بیانیه‌ی خود، سیره ائمه اطهار علیهم السلام و بویژه سیره‌ی ارزشمند مولا علی (ع) را مصداق و فرصتی برای رسیدن به عدالت معرفی کرده‌اید؛ و اما یک سؤال:
در تمام نهادها و سازمان‌هایی که حضور داشته‌اید، چه نمره‌ای به خود خواهید داد و تا چه میزان به سیره‌ی ائمه‌ی اطهار علیهم السلام پایبند ماندید و پایبند هستید؟
آیا عملکرد شما در طول این سال‌ها برای تمام مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه در شهرستان‌های گچساران و بویراحمد سبب افزایش پخمه‌سالاری، تبعیض، نگاه‌های سلیقه‌ای و نگاه بسته‌ی گاهاً مشابه قرون وسطی شده است؟ لطفاً عملکرد انقلابی (!) و سرشار از عدالت (!) خود را در زمان نمایندگی ستار هدایتخواه و سید قدرت حسینی، برای مردم شرح دهید.
 ۳_از گام دوم انقلاب گفتید، اما باید ابتدا توجهی به گام‌ها و عملکرد خودتان در گام اول بیندازید، آنگاه بر گام دوم متمرکز شوید و ببینید شما با گام‌های اشتباه خویش، آیا مانعی سد راه گام دوم و مانعی در برابر رشد اشخاص مستعد و نخبه بوده‌اید؟
در گام دوم انقلاب از شایسته‌سالاری و تخصص‌محوری گفته شده است، بیاید با خود و شهدای عزیز صادق باشید؛ در بحث تخصص، شایستگی و جوانگرایی، از بیست نمره چه نمره‌ای به برادران سید قدرت حسینی، مسعود حسینی و ... می‌دهید؟
اگر منصف، آگاه و با خود صادق باشید، قطعاً هر سه شخص فوق‌الذکر به دلیل ده‌ها و حتی صدها ضعف، نمره زیر ۵ خواهند گرفت.
 ۴_واژه‌های عدالت، مستضعف، انقلاب، اصولگرا و ده‌ها واژه مقدس دیگر را به بردگی سیاسی برای رسیدن به ریاست یا قدرت و ثروت گرفته‌اید. شما دقیقاً تا چه زمانی می‌خواهید با بازی کردن با واژه‌ها، احساسات مردم را به بازی بگیرید؟ آیا وقت آن نرسیده که به جای این همه سوءاستفاده از واژه‌های مقدس و همچنین جنگ و دعوای درون جریانی برای تصاحب مناصب، رسیدن به قدرت بیشتر و اجماع بر روی آقای x، یک مرتبه فقط یک مرتبه بر روی یک شیوه نوین اجماع نمایید تا مردم تفکر شما را عامل تمام فلاکت‌ها و بدبختی‌ها قلمداد نکنند؟
 اگر واقعاً به دنبال عدالت هستید، یک بار با مردم صادق باشید؛ واقعاً در این چهل سال و در ادوار گذشته مجلس و زمانی که شما در مناصب مختلف و حتی در مجلس حضور داشتید، تا چه اندازه به نخبگان بها دادید و شرایط را برای شکوفایی استعدادها فراهم کردید؟
 اتفاقاً بسیاری از مستضعفان امروز، نخبگان له شده‌ی ناشی از سوءمدیریت، جهل و منفعت‌طلبی برخی از شما بزرگان اصولگرا و حتی اصلاح‌طلب می‌باشند.
۵_ گفته‌اید رفتار تاجگردون باور به عدالت را در ذهن مردم مخدوش کرده!!
همه‌ی عدالت‌خواهان ابتدا خواهان رسیدگی قاطعانه نمایندگان و دستگاه‌های نظارتی به اتهامات و ابهامات مربوط به جناب تاجگردون و امثالهم هستند، اما شما به اصطلاح انقلابی‌ها از کدام مردم سخن می‌گویید؟ شما از همان مردمی سخن می‌گویید که اگر به قول شما به "وظیفه شرعی" خود برای حضور در انتخابات جامه‌ی عمل بپوشانند، تحت هیچ شرایطی مجلس رنگ و بوی امثال شما به اصطلاح انقلابیون را به خود نخواهد دید. زیرا تعداد اصولگرایان هر مجلسی با حضور مردم پای صندوق رأی نسبت عکس دارد؛ یعنی ما هرچه بیشتر شاهد حضور مردم پای صندوق‌های رأی باشیم، به همان اندازه شاهد حضور حداقلی شما برادران اصولگرا و به قولاً انقلابی در مجلس خواهیم بود. واقعاً مشکل از کجاست؟ مشکل از مردم است یا مشکل از بعضی شماست؟ من فکر می‌کنم مشکل ریشه در ناتوانی فکری (تفکرات پوسیده)، انحصارطلبی، قدرت‌طلبی، انباشت ثروت، دو رویی، عدم صداقت و ‌... دارد!
 ۶_ در قسمتی از بیانیه، اشاره فرمودید که مشروعیت نظام با حضور جناب تاجگردون در مجلس، به خطر خواهد افتاد!
 اول اینکه با این صحبت در ابتدا ضعف عملکرد شورای نگهبان را ناخواسته هدف قرار داده‌اید (امان از پیری و حافظه ضعیف). ثانیاً، مگر مشروعیت نظام به بودن یا نبودن یک شخص در مجلس ارتباط دارد؟(امان از ناآگاهی)
  صرفاً جهت اطلاع شما برادران ورشکسته‌ی سیاسی باید عرض نمایم که مشروعیت اشخاص و نظام مستقیماً به مردم ارتباط دارد، حتی اگر انتخاب مردم خدای ناکرده شخص یا شخصیتی خطاکار باشد. و اگر شخصیتی منتخب مردم نباشد، از نظر قوانین و اصول حکومتِ مردم بر مردم، جایگاهش نامشروع و غصبی می‌باشد؛ پس سعی نمایید دل مردم را با تغییر رویه و دلبری بدست آورید تا حداقل منصب‌های شما غصبی نباشد.
۷_ فرمودید "مردم شعارها را با عملکردها می‌سنجند"!
  خوب خود شما دقیقاً تا چه اندازه به شعارهایی که در تمام این سال‌ها داده‌اید اعتقاد دارید و تا چه اندازه عملکرد بعضی شماها با شعارهای شما همخوانی داشت و دارد؟
 ۸_ در قسمت دیگری به شدت به خوانین و کدخدایان سابق استان حمله‌ور شده‌اید!
 اول اینکه بعضی از شماها که از یک سو در هنگام انتخابات اخیر درب منازل بعضی منسوبین به کدخدایان و خوانین استان را برای یک عدد رأی از جا کندید، با فرزندان و نوادگان خوانین و کدخدایان عکس یادگاری و تبلیغاتی گرفتید و در یک حرکت عجیب، شرط باخداییِ کداخدایان را حضور در کنار کاندیداهای مورد نظرتان خوانده‌اید!!
 دوم اینکه برداشت بنده این است که سقف آرزوی شما این است تا با التماس و خواهش با خانواده‌های همین کدخدایان وصلت نمایید تا کلاس خانوادگی شما بالاتر رود. شاید هم با هدف استحکام انقلاب و برقراری عدالت در پی وصلت هستید!
 سوم اینکه در ادوار بعضی از کدخدایان دو ویژگی مهم وجود داشت؛
۱_به هر کسی بر اساس توانایی جایگاه می‌دادند یعنی مثلاً تفنگ را به یک آدم ترسو و ناآشنا با تفنگ نمی‌سپردند.
 ۲_هر چه بودند خودشان بودند، اهل تظاهر و سوءاستفاده از واژه‌های مقدس نبودند و شک نکنید بالاترین خیانت به انقلاب، عدم شایسته‌سالاری و سوءاستفاده از واژگان برای رسیدن به قدرت است.
 البته یادتان باشد ک اصلاح‌طلبان شناسنامه‌دار و نیز وابستگان بعضی از خوانین و کداخدایان سابق، دیگر این اشتباه فاجعه‌بارِ حمایت از شما را تَکرار نخواهند کرد تا عده‌ای این حمایت در سال ۹۸ را به اشتباه دال بر وجود پرونده امنیتی و ... نزد شما تحلیل تفسیر نمایند.
۹_ در قسمت دیگری از بیانیه، از واگذاری پیمان‌ها و پروژه‌ها به پیمانکاران، اقارب و جناح سیاسی جناب تاجگردون گفته شده است؛
فرض نماییم این موارد اتهام درست باشند که قطعاً چنین حرکتی محکوم است؛ اما کاش اکنون که این‌همه از گام دوم می‌گویید، چند گام به عقب برگردید و ببینید در تمام این سال‌ها چه بلایی بر سر عدالت، صداقت و به تبع آن اعتماد و اُمید مردم آورده‌اید! چرا پاسخگوی عملکرد خودتان نیستید حضرات اصولگرای انقلابی عدالت‌خواه؟!
 کافیست لیست استخدامی‌ها و بورسیه‌های سفارشی زمان نمایندگی دوران شما و نماینده اسبق بویراحمد، و نیز عملکرد سید قدرت حسینی بررسی شود بعد شایسته‌سالاری و عدالت‌خواهی را مطالبه نمایید.
چه پیمانکارانی که در آرزوی سوار شدن بر پیکان سواری بودند اما امروز به ثروت‌های میلیاردی رسیدند و انبوهی از دارایی‌های میلیاردی را دارند. البته بد نیست به تصویر ثبت‌نام نماینده اسبق بویراحمد در تهران توجه نمایید تا بهتر بدانید بوی پیمانکار و اقارب و پروژه‌های میلیاردی از سمت شما هم به شکل عجیبی استشمام می‌شود.
 ۱۰_ آورده‌اید که جناب تاجگردون گفته‌اند "با روحانی به جهنم می‌روم ولی با به رئیسی به بهشت نخواهم رفت":
  این جمله را نیز همانند واژه‌های مقدس برای بازی با احساسات مردم و نهادهای نظارتی به کار گرفته‌اید (سبک و استراتژی شما پیرمردان را ما می‌دانیم)، اما از محضر شما به اصطلاح اصولگرایان انقلابی یک سؤال دارم:
 چرا در صورت حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، یک چوب خشک داغون با پرچم ضداصولگرایی به مجلس راه خواهد یافت اما بزرگ‌ترین نخبه بین‌المللی در لباس شما اصولگرایان راهی مجلس نخواهد شد؟
 ۱۱_ در قسمت دیگری از مطلب فرموده‌اید به کارگیری هشت خانم در منابع طبیعی بدون هیچ تخصصی:
  به گونه‌ای فرمودید خانم بدون تخصص در منابع طبیعی، انگار شما در تمامی این سال‌ها هزاران فیلتر در مسیر تقسیم منابع و فرصت‌ها گذاشته‌اید تا هر مسئولیتی را به فرد شایسته آن واگذار نمایید! آیا در آموزش و پرورش به عنوان رکن و پایه اساسی تمام امور مربوط به توسعه، در زمان ریاست رفیق عزیزتان، استخدامی‌های آن بر اساس تخصص و شایسته‌سالاری بود؟ آیا استخدام‌های زمان علی محمد دانشی، علی‌وار بود؟ محمدی‌وار بود؟ یا دانشی‌وار بود؟!!
بی‌شک اکثریت مردم از استخدام‌های زمان مدیریت اُسطوره تکرارنشدنی حوزه آموزش، یعنی جناب آقای حاج علی‌محمد دانشی آگاه و باخبر هستند!
آیا لیست ۲۰ نفره جناب آقای هدایت‌خواه برای بورسیه بر اساس کوچکترین شایستگی صورت گرفته است؟
 ۱۲_ در جای دیگر از لزوم برابری و شفافیت در نظام جمهوری اسلامی برای شرکت در انتخابات گفته‌اید:
 شما شورای محترم اصولگرای انقلابی را به خون شهدای عزیز سوگند می‌دهیم سه مورد را برای ما شفاف‌سازی نمایید:
 ۱_حاضر هستید درباره‌ی میزان هزینه سید قدرت حسینی در انتخابات و منبع تأمین آن شفاف‌سازی نمایید؟
 ۲_حاضر هستید درباره‌ی میزان هزینه‌های جناب هدایتخواه در ادوار مختلف انتخابات به ویژه در سال‌های ۸۶، ۹۰، ۹۴ و منبع تأمین آن هزینه‌ها شفاف‌سازی نمایید؟
۳_ میزان هزینه میلیونی و شاید هم میلیاردی (!) کاندیدای شما در انتخابات مجلس در سال ۹۸ را شفاف و مستند اعلام می‌نمایید؟ منبع تأمین این مقدار پول را اعلام می‌فرمایید؟
بهرحال شما که ادعای انقلابی بودن، پایبندی به اصول و دغدغه عدالت دارید باید مشخص و شفاف‌سازی نمایید که هرکدام از فرزندان و وابستگان نزدیک به شما کجا و چگونه بکارگیری شده‌اند؟
 ۱۳_ در جای دیگری از بیانیه فرموده‌اید چرا در نظام جمهوری اسلامی عده‌ای باید بخورند تا جانشان براید و عده‌ای باید از گرسنگی جانشان درآید؟
از شما می‌پرسم، اعضای شورای انقلابی امثال؛ ... جزو افرادی هستند که می‌خورند تا جانشان براید یا جزو آنهایی هستند که گرسنگی کشیدن و هر لحظه ممکن است از شدت قناعت و گرسنگی جانشان درآید؟؟؟
اگر واقعاً شما مدعی حمایت از انقلاب، شهدا و اسلام هستید، ابتدا اموال و دارایی‌های خود، اعضای خانواده خود، وابستگان نزدیک به خود و نیز گردش مالی و نقل و انتقال دارایی‌های خود در طی دهه اخیر را شفاف با مردم در میان بگذارید! سپس به مردم بگویید هر کدام از فرزندان شما به چه کاری و چگونه مشغول شده است؟
شورای محترم اصولگرایی، بیایید به جای اجاره واژه‌های مقدس و صدها تفسیر اشتباه از دین و اتفاقات تاریخی ادیان، به قول خودتان با اعمال و عملکرد خویش به مردم ثابت کنید تا چه اندازه عدالتخواه می‌باشید، وگرنه همه امروز در جهان از عدالتخواهی صحبت می‌کنند و حرف زدن کار سختی نیست.
نویسنده معتقد است که شما مدیون و وامدار کلیدواژه‌ها و برچسب‌های ارزشی و انقلابی هستید تا با استفاده از آنها، ضعف‌های خود را پوشش دهید و به قدرت برسید.‌
 لطفاً شفافیت و شفاف‌سازی را از خودتان شروع نمایید. انتظار داریم بیش از این با رفتارهای اینچنینی، ذهن‌های مردم و بخصوص جوانان و نخبگان اصولگرایی را مشوش نفرمایید و فرصت‌ها را از جوانان مظلوم اصولگرایی نگیرید.
 اما در پایان لازم است به سخن ارزشمند و تاریخی مقام معظم رهبری که شما با سوءاستفاده از نام و سخنان ایشان در پی رسیدن به قدرت هستید،‌ اشاره نماییم که فرمودند با دستمال کثیف نمی‌شود شیشه را پاک کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصیل
Iran, Islamic Republic of
دروود بر شما
تاج
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا دکتر تاج گردون اصولگرا هست ، ایشان که اصلاح طلب نیستند، اگه اصلاح طلب بودند توسط اصلاح طلبان استان معرفی میشدند
گل آقا
Iran, Islamic Republic of
من نه طرفدار توام ونه اون، ولی یه چیز به هر دوی شما بگم؛ اصلاح طلب اصولگرا، دیگه تموم شد ماجرا !!!! باور بفرمایید دیگه مردم از هر دو طیف شما بشدت ناراضی هستند وبی اعتماد.
Germany
درود بر قلمت.اینها همه شیفته قدرت هستند وگرنه هدفشون خدمت نیست.
عباس
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف تو
وود
Iran, Islamic Republic of
من نمی دانم این مردم از چه میترسن اگه پاک چرا اینقدر داغ می کنین
وود
Iran, Islamic Republic of
..واقعا ادم می خنده هرکه رفته
سید
Iran, Islamic Republic of
خودت حال داشتی بشینی اینهمه صغری کبری بچینی و سفسطه بافی بکنی ؟ کاری به تاجگردون و نداریم ولی خداوکیلی تو دنبال ذی نفع بودن خودت نیستی جنااااب دکتررررر . گشتی و گشتی تا بالاخره چهارتا واژه پیدا کردی و چیدی کنار هم قیاس های مع الفارق انجام دادی که روی کی رو بشوری ؟ قطعا مراجع ذی صلاح با تحقیقات کامل موضوع رو رصد میکنن و رای صادر میشه ، حضرتعالی هم خیلی جوش نیار ، مث ماها و همه ملت وایسا نگاه کن که پرونده روندش طی بشه و اگر پاک بود که الحمدلله و اگر مقصر بود که طبق قانون باهاش رفتار بشه . به حرف الکی که نیست چه اصلاح طلب چه اصولگرا . مدارک تعیین کننده ست
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت واقعا حرف دل خیلیا رو زدین
احمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما جواب دندان شکن بود .
مطلع
Iran, Islamic Republic of
آخرش میخواست چی بگه؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خداوند توفیق بده به شما حرف دل مانه زدی
Iran, Islamic Republic of
نویسنده محترم اسمی از موحد بیاره. چون این ایام نیاز شدید به حمایت و رای موحد برای اعتبارنامه تاجگردون داره...😂.... ولی نمیدونه موحد حق ندارد از تاجگردون حمایت کنه چون عمرسیاسی تاج تمام شده است و موحد باید بداند مجلس فعلی و دولت بعد در دست نیروهای انقلاب هست و باید با اینها هماهنگ باشد نه تاجگردون
صادق
Iran, Islamic Republic of
احسنت.البته بهتره بگیم پایان تاجگردون دیگه فرارسیده ونیروهای انقلاب. موحدوبقیه ی نیستن حتی حمایت هم کنن فایده نداره
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
متن خیلی ضعیف بوده و گاها بدون سند وبرااینکه به هرطریقی یک پاسخی داده بشه ازسوی نگارنده ای که حتی اسم خود رو تغییرداده بوده ..اگربیانیه اصولگرایان تهمت بوده همین جوابیه هم سراسرتوهین هست
حسن
Iran, Islamic Republic of
دوران حاکمیت پسر کدخدا ها و پسر خانها .له کردن بچه های انقلاب به سر آمد.آن صید بشکست وآن میانه بریخت.تمام شد. ........به سرآمد تمام
Iran, Islamic Republic of
اشتباه شورای نگهبان توسط نمایندگان انقلابی جریان شد
تاجگردون شورای نگهبان .اما نمایندگان انقلابی زود متوجه شدند
صادق
Iran, Islamic Republic of
شایدلابی داشت اونجاوتاییدش کردن که بچه های انقلاب برملاکردن
Iran, Islamic Republic of
تو خودت فکر نکن با چهار تا مغلطه و واژه قلمبه سلمبه و دفاع کورکورانه مطرح خواهی شد/ی که که بخواهی در باره فردی مثل هدایتخواه صحبت کنی....
Iran, Islamic Republic of
بابا دیگه دست بردارید از این حرفا بخدا مردم دیگه خسته شده اند تا کی جنگ سیاسی تا کی دیگه بازی سیاسی تا کی میخواهید مردم رو قربانی بازی هایی کثیف سیاسیون کنید یا این بیانیه میده یا اون بیانیه میده همتون سروته یه کرباسیان انقلاب و مردم رو فدایی منفعت طلبهای و زیاده خواهی ها وقدرت طلبیهایه خودتون کردید بسه دیگه مردم دیگه خسته شدن بخدا
Iran, Islamic Republic of
مجلس جایی برای امسال تاجگردون ندارد و نخواهدم داشت
صادق
Iran, Islamic Republic of
تالاریجانی بودحمایتش میکردالان که پشتیبانش رفت دیگه حامی نداره.
Mohammad Reza
Italy
توجیهات را خواندم و خندیدم
من از شرقی ترین نقطه ی مرزی ایران هستم
ورشکستی امکان ندارد
انانکه ورشکسته اند سیاست بازان منفعل و مزدور تفکر لیبرالیسم
و امپریالیسم اند
//// لیاقت مجلس شورای اسلامی رانداند
پورانصاری
Iran, Islamic Republic of
حالا این افرادی که بیانیه به اصطلاح شورای انقلاب را بیان کردند فقط آب به آسیاب دشمنان مردم محروم جنوب ریختند تا با سرمایه مردم جنوب در مناطق دیگر تمدن بنا نهند برنامه اعتبار نامه تاجمرد زاگرس فقط و فقط برای تصاحب کمیسیون بودجه توسط نمایندگان ترک بود وبرخی هم در یاسوج ندانسته رقاصی میکنند حالی که باید بحال خودشان گریه کنند
صادق
Iran, Islamic Republic of
باباجمع کن بساتو جناب نظریه پرداز..
جناب نویسنده
Iran, Islamic Republic of
جناب نویسنده همه این ها که گفتی، آیا دلیل می شود که جلو تخلفات تاج گردون رفته نشود،؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
چرا دوستان ونذدیکان . تاجگردون این همه بیانیه ومظلوم نمایی وووو بعد تهدید وتطمیع نمیدونم این همه شلوغکاری میکنید ونمیگذارید مجلس کار قانونی خودش را انجام بده واگر تایید شد که چه عالی ماهم خیالمان راحت وآسوده وسربلند واگر نشد هم سکوت کنیم تاشایددرحافظه ضعیف تاریخیمان گم شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بااین حرفااصلوگراهایامردم رومیخای قانع کنی جناب.ایم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بااین حرفامیخای مردم قانع کنی این آقاخوامیدونه .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باابن حرفامیخای اصلوگرایامردم قانع کنی ...این آقاخدامیدونه ..حیفه مجلس
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم . هم شما راست میگویید و هم انها . دو گروه کوتاهی در سوء استفاده . و رانت خواری و استخدامهای فامیلی و پیمانهای کلان نکردند. در ضمن دوست عزیز فرمودی که با خوانیین و کدخدایان وصلت میکنند تا پرستیژ و کلاسشون بالا برود . مگه خوانین و کد خدایان چه دارن . چرا امروز بچه هاشون مثل بقیه مردم عادی به جایی نرسیدن از نظر علمی . پس بدون که اگه شایسته سالاری را ملاک قرار دهیم این انقلاب افراد شایسته سالار علمی را بهتر درک میکند . اون زمان قبل از انقلاب من به شخصه اطلاع دارم خیلی از بچه های خوانین و کدخداها سواد و استعداد نداشتند و از جایگاهی که داشتند مدرک مفت میگرفتند و جاهای که شایستگی آن را نداستند بکار گرفته میشدن .
علی
Iran, Islamic Republic of
کشور با تدبیرات این به سوی قهقرا رفته و خواهد رفت.
بویراحمد مظلوم
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون باید رد صلاحیت ایابی نه که تاییدش ایکردن الان بخونه خوش طرفدارش. ده بستونه وخدا بترسی بقیه هم بدونن هم طوری که تایید صلاحیت مجلسه گروت تاییدیه کمیسیون هم ایگره اینگل همشون دسشو من یه کاسیه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
فرقی نداره، شفاف سازی فعلا از نماینده ی شما شروع شده.
احمد
Iran, Islamic Republic of
بنده دومین نظرم را اول به قلم‌فرسایی مرادی واینبار به فرزاد رنجبر عرض میکنم .این به اصطلاح دکتر که / اصولگرایان را ورشکستگان سیاسی می خواند ودر طول نوشتار صدها بار از کلمات سخیف استفاده کرده است .به ایشان عرض میکنم اسناد و مدارک تاجگردون / .شما و یاران هم اگر سند و مدرکی از هر یک از نمایندگان اصولگرا دارید ارائه کنید تا ببینید همان امان گفتن های شما (امان از پیری و امان از نادانی ) که جناب آ.را نشانه رفته آید چگونه از مجلس بیرونشان خواهد انداخت .بی انصاف همان مردم پاکدلی که به امید گشایشی در پای صندوق رای به تاجگردون رای اعتماد دادند اگر می‌دانستند که او 50 شرکت پول ساز فراهم کرده وعده ای هم بر سفره گسترده نشسته آید وحمایتش میکنید یقین بدانید که بیش از 1000رای نداشت .واینهمه نمایندگان جهادی و شورای نگهبان را به درد سر نمی انداخت .البته دست قدرت خدا از آستین بدر آمده تا رسوا کند آنان را که درونشان غش است وبرونشان ظاهر اصلاح .
حسین
Iran, Islamic Republic of
مثلا با این الفاظ میخای حواسها را منحرف کنی که ما از امثال تاجگردون چشم پوشی کنیم؟
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود برشما
Iran, Islamic Republic of
حیف و صد حیف که اصولگرایان را با تاجگردون مقایسه میکنید
مجلس جدید مثل سبد میوه است که مبوه رو باید جدا کرد
انقلابی، پیرو رهبر
مومن، پاک
چطور نویسنده‌ای هستی که اینا را با هم مقایسه میکنی
اینا نور چشم هستن
هشت ساله مردم رو نابود کردین
فساد اقتصادی، سوء مدیریت
وابستگی
مردم محتاج نون شب هستن
Iran, Islamic Republic of
فازت چنه؟
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تاجگردون بدبختی ما این که جای/عوض شده
ع ت
United States
دارایی کل به اندازه خونه /در انگلیس نمی شود حرف نزن
نورعلی خادمی
Iran, Islamic Republic of
یک ضربالمثل داریم میگه اردبیز (الک) به قلیون میگه دوسوراخ داری .آقایان انقلابی شما دیگه نمیتونید مردم را فریب دهید شما شکست خورده تاریخید .
محمدجواد
Iran, Islamic Republic of
بزرگوار انقلابی چیشون و کجاش شکست خوردن هشت سال آقای روحانی و دار ودسته اش و مجلس اصلاح طلب . به ملت و مردم دیگه نمیدونم شما باچه رویی اینو میگی متحرم تعصب بی جا ممنوع خدا همه رو به راه راست هدایت کنه
خلیج فارس
United Kingdom
" بنام خدا "
من مایلم شما که رسانه و صدای آقای تاحگردون هستین برای ملت توضیح دهید چطور و برای چه کاری از دردهای ملت هر ساله جناب تاجگردون به امریکا تشریف می بردن ؟
با هزینه کی ؟
این پول از کجا بدست اورد توضیخ بدین و بدن ؟
Iran, Islamic Republic of
آدم این سوال را میکنه ، مگر تاجگردون خودش میرود ؟ تاجگردون و یا هر کس دیگری چه به عنوان نماینده مجلی یا وزیر دولت یا فردی از قوه قضاییه یا هر نهاد حکومتی دیگر به خارج از کشور برود از طرف حکومت رفته متاسفم برات با این سوالت خودت را معرفی کردی
has had
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز ، لطفا نگاهی به عقبه دکتر بیاندازید با سی سال سابقه اقتصادی! عضویت در کمیسیون های مختلف و ریاست فراکسیون های مختلف! ایشان جزو تیم اقتصادی وزارت امور خارجه ... جزو تیم اقتصادی بررسی کننده مسائل ، مصائب برجام ،مورد تایید بیت و .... هستن و با هزینه دولتی و به درخواست دولت های محترم تشریف میبرن...لطفا نخبه کوبی نکنید! به راه راست برگردید ولله تو این چهل سال نماینده ای مثال ایشون نیامده و نخواهد آمد.
متشکرم
Iran, Islamic Republic of
با سلام این صحبت های که این شخص نوشته صحبت های درست است منتها همه شما اصولگراها و اصلاح طلب ها شبیه هم هستید /ت حالا میخواد تاجگردون باشه میخواد زارع باشه میخوای روشنفکر باشه همتون مثل همید.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تاجگردون اونایی که بر علیه تاجگردون بیانیه دادن افراد تنگ نظر که فقط بفکر عقب ماندن کشور عزیزمان و استان هستن
مسلمان
Iran, Islamic Republic of
آیا شما که اینهمه ار روی ناراحتی و کینه حرف میزنی اموال آقای تاجگردون و بکار گیری کلیه.تاجگردون را عدالت میدانید که دیگران را متهم به بی عدالتی میکنید آیا عزل و نسب های تاجگردون در استان خدا وکیلی بر اساس شایسته سالاری بود فقط یک نمونه ان را میگویم آیا رئیس سابق جهاد کشاورزی. بر اساس شایسته سالاری منصوب شد لطفا سری به استانداری و مراکز نظارتی بزنید ببینید چه کار ها که نکرد بعد به دیگران بتازید
محمد
United Kingdom
باسلام
فقط یک کلام میشودگفت
احسنت برقلمت
لنده
Iran, Islamic Republic of
خدا پدرته بیامرزه
نظری
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای کبنا متاسفم که از این آدم حمایت میکنه.کبنا برو بمیر.
کهگلو
Iran, Islamic Republic of
دمت گرمممممممم
محمود . ح . بویراحمد .
Iran, Islamic Republic of
اصول گرا نامش اصول گراست .
عملش از تمامی غیر اصول گراهها ضعیف تر بوده ، فقط خود را عقل کل حساب و بقیه ..
ضمن اینکه بعضا از بوده اند.

از عالم بیرون آگاهی ندارند .
تفکر بسته خطرناکست برای هر جناحی .
عدالت قرنهاست مظلومست .
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم حرف حق جواب نداره

بعد از اون ببینید در تهران نفر اول به اصطلاح اصولگرا اندازه نفر سی یکم رای نیاورد اینا خیلی نزد مردم مقبولن😁😁
United States
تاج گردون از هر طیف وجناحی باشد اعتباری برای استان مظلوم ماست که تا قبل از تاجگردون حق وحقوقش بطور کامل توسط نمایندگان ونااهل ادوار استان پایمال میشد واقایان به خاطر منافع شخصیشان خموش ولال بودن ام با امدن بزرگ مرد با سواد وتوانایی مثل تاجگردون پایمال شدن حق استان به پایان رسید وناکارامدی نمایندگان ادوار گذسته هویدا شد به طوری که همه مردم از هر طیف حاضرن با تاج گردون صادق وتوانا به جهنم بروند ولی باشما به بهشت هم نروند اگر دنبال این هستید پشت سرابر مرد استان حرف بزنید تا شهرتی بدست اورید بدانید این کارتان اب درهاون کوبیدن است چون تاج گردون اعتبارش را با صداقت وعمل ومردم داری وکار بی منت برا همه مردم استان از هر طیفی بدست اورده چیزی که شما تایک قرن تلاش هم نمیتوانی به حال حاضر تاج گردون برسید پس خموش باشید وبه جای حرف های نادرست به فکر توبه واستغفار وحلالیت از مردم استان به خاطر ضعف خود وپایمال شدن حقوق مردم استان در زمان مدیریت سراسر ضعف وبی عدالتیان ودادن حق جوانان با سواد وبا استعداد استان به خود واطرافیان ..بودید
Misam
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز شما دارین همه اشتباهات تاجگردون رو با اشتباهات اصولگرایان مقایسه میکنی و چون عقیده داری که اونا هم اشتباه کردن، کارای آقای تاجگردون رو موجه به حساب میاری،.
نه عزیزم اشتباه و رانت خواری از طرف هر جناح یا کسی باشه باید باهاش برخورد بشه
چه ظلم ها و حق خوری هایی که تو این چند سال نسبت به جوانان تحصیلکرده و نخبه که کسی رو نداشتن، روا کرده و چه خلاف کار ها و چماق دارهایی به استخدام شرکت نفت و غیره در اومدن
جواب این ظلم ها رو کی باید بگیره؟
بلاخره خداوند یکی مثل نجابت و زاکانی و نادری رو سر راه ایشون قرار میده،
باو
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون گناه داره،یه پولی بزارین روهم بهش بدیم،بنده خدا هیچی نداره،اجاره نشینه،گناه داره،از دار دنیا هیچی نداره
United Arab Emirates
هرچند که با این الفاظ نمیشود تاجگردون را آبکشی نمود ولی از دوستان مدعی اصولگرایی نیز میخواهیم که طبق مطالب آمده در وجیزه، خود راهرچه سریعتر با اعلام اموال شخصی از اتهامات وارده مبرا نمایند.
هموطن
United States
شیر مادرت حلالت باشه.
به عنوان یک بسیجی با 34 ماه سابقه در جبهه و دوبار مجروحیت بهت میگم که واقعا حرف حق رو زدی و شیر مادرت حلالت باشه.
۹۸
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما.
دهدشت .
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
به نظر من تاجگردون اونقدر توانایی داره که اگه در استان تخار افغانستان هم شرکت کنه رای میاره.

اصولگرایان جوان و توسعه گران خط امام و رهبری
در دهدشت
yashar
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت و اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ «پایتخت اصلاحات»
Iran, Islamic Republic of
سر و ته مقاله رامطالعه کردم جزالفاظ پراکنی وتکرار ومکررات موضعی اصلاح طلبی چیزی عایدم نشد .یعنی درواقع جزاغراض شخصی وتسویه حساب باندبازی ازدوران گذشته (اصول گرایی واصلاح طلب)شکست خورده ،حرف تازه ای نخواندم.هردوجتاح امتحان خودرا پس دادند.اکثرمردم دل خوشی ندارند.
کیارش
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما،واقعا با دستمال کثیف نمیتوان شیشه را پاک کرد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
احسنت واقعا حرف دل مردم را زدی ولی حیف که اینا پاسخگو نیستند چون پشتشون گرمه
فراز
Iran, Islamic Republic of
بیچاره به مردم بدبخت که گرفتار شدن بنامهای اصولگرا و اصلاح طلب.
خفه کردین مردم را باواژه های دهن پرکن وکلمات (انقلابی،ولایی،دینی،شهید،متعهد......)
Iran, Islamic Republic of
کی به اینادکترامیده؟درهمین استان بامشارکت هفتاددرصدی دونماینده اصولگراهستندبعدمیگی ورشکسته.اگراصولگرایی ورشکسته ست پس اصلاح طلبی مرده وختم وچهلمش هم گرفته شده
سجاد گچساران
Iran, Islamic Republic of
احسنت
احسان
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون باید به اتهاماتی که مدتهاست بهشون وارد شده پاسخ بدهند نه اینکه با بیخیالی و لبخند رد کنند مثله گذشته ایشان باید پاسخ دهند که اموال را از کجا اورده اند و‌فامیلهاشون‌رو‌که‌گذاشتند دفتر پتروشیمی تهران بقیه جوانان حق ندارند ؟
احسان
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون باید به اتهاماتی که مدتهاست بهشون وارد شده پاسخ بدهند نه اینکه با بیخیالی و لبخند رد کنند مثله گذشته ایشان باید پاسخ دهند که اموال را از کجا اورده اند و‌فامیلهاشون‌رو‌که‌گذاشتند دفتر پتروشیمی تهران بقیه جوانان حق ندارند ؟
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
واقعا‌معلومه‌دراین‌مملکت‌چه‌خبره؟؟؟؟؟همه‌یکدیگرروبه‌دزدی‌واختلاص‌متهم‌میکنن....مگه‌درامدمجلس‌واقعاچقدره؟؟؟؟؟؟؟؟وای‌‌به‌حال‌مردم‌ووای‌به‌حال‌پابرهنه‌گان‌....حکومتی‌که‌برای‌حل‌مشکلات‌مردم‌شکل‌گرفته‌تنها‌کاری‌که‌انجام‌نداده‌مشکلات‌مردم‌بوده......
اریا
United States
اینها فقط دم از عدالت وعدالتخواهی میزنند مردم وافکار عمومی چون طیفی شکست خورده اند وماهیتشون رو شده و کسی که در استان در حال رشد وترقیست وبرای استان سودمند است ومنافع انها تامین نمیشود برعلیه او قیام میکنند ودر صدد خدشه دار کردن چهره او میشوند چرا درقبال حاکمان ظالم چیزی نمیگویند هرچند اقایان نمایندگان ..
محمود
Iran, Islamic Republic of
بنده تمام جوابیه را مطالعه کردم اصلا مبارزه با فساد و زد و بندهای سیاسی بعضی افراد چه ربطی به گذشته جریانات سیاسی دارد ملاک حال مردم و کشور و نظام هستش که همگی از اینگونه افراد که ظلم زیادی به جوانان شایسته و آرمان شهدا و افراد عدالتخواه نموده بیزارند و مجلس یازدهم می بایست و می باید کار مبارزه با لابی گران و افرادی که می خواهد از هر طیف و گروه سیاسی باشند را آغاز کند . من و خیلی های دیگر چشم امیدمان به این مجلس انقلابی است و می گوئیم کور باد چشم هر کس که توان دیدن ندارند .
Iran, Islamic Republic of
عالی بود
ممدو
United States
درود بر شما وقلمتان بسیار شیوا ودلنشین آفرین
یاور
Iran, Islamic Republic of
ای بنازمت
ککامی

کو اصول وکوچو؟ کیلو چنده
Iran, Islamic Republic of
فاذا خاطبهم الجاهلون قالو سلاما
سلام
ابابیل ..
Iran, Islamic Republic of
اگرچه هیچ دردی باعدم وجود تاجگردون .بی دوا نمانده چون دوایی نبوده ..و باوجود آن نیز اجازه نمیدن دیگر تاجگردون باشد ..ما خود بیعدالتی و نابود کردن بیش از 100 جوان نخبه قبول شده در آزمون پالایشگاه بیدبلند 2 را دیدیم که بدون اینکه مصاحبه ای بگیرند فقط یک پیامک فرستادن که به دانشگاه امیرکبیر ماهشهر جهت انجام مصاحبه تشریف بیاورید اما مصاحبه ای وجودنداشت .فقط نوشتن هر کدملی بجای کدملی قبول شده ها دذلیست جلو دست ..والان هم/که دوسال هست باوعده بکارگیری آنها ..حالا اعلام کرده من هستم ..منظور این اشخاص را نمیدانیم فقط میدانیم یعنی اگر صدایتان بیرون آمد ...آیا تاجگردون یا قالیباف میتوانند حلش کنند ..نه به خدا ..فقط ماداریم خودمان را مسخره دست تعدادی میکنیم که میخورندومیبرند و میزنند و اونیکه موقع تقسیم غنائم بی بهره هست ..جوانان بیچاره هستند ...بگذارید حداقل خودشان دعواشونه کنن .
Iran, Islamic Republic of
سلام متاسفانه اکثر مسولان کشور . هستند وبر اساس همین هم به این درجات ومسولیتها رسیده اند اگر به واسطه این سهمیه ها نبود اکثر آنان که الان دارای مدرک دکترا هستند و جز هیت علمی دانشگاه ها و اطبای کشور حتی استعداد گرفتن دیپلم ساده را هم نداشتند اینان همه باید جوابگو باشند آنان که این سهمیه ها راوضع کردند و آنان که استفاده کردند ان شاالله در همین دنیا دامن‌گیر خانواده هاوخودشان شود وتا آخر عمر در این دنیا وان دنیا عذاب الهی شامل حالشان شود
Iran, Islamic Republic of
حیف تاجگردون که اصولگراهای یاسوج ازش انتقاد کنند
Mehdi.dianat
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون ما خط قرمز ما
طاهره
Iran, Islamic Republic of
مرحبا به شما امیدوارم آدمهای دلسوز ومومن سرکاربیان تامردم تواین وضعیت بداقتصادی کمی دلگرم بشن وجلوگیری کنن ازاین به ظاهر آدمایی که مملکتو دارن دودستی تقدیم غرب میکنن وصداشودرنمیارن
Iran, Islamic Republic of
احسنت
محمد
Germany
با این سایت مزخرفتون
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون بهترین نماینده نقاط محروم
Iran, Islamic Republic of
زنده باد نماینده گچساران جناب تاجگردون عزیز بدانید آفتاب زیر ابر نمی ماند ودست خدا از همه بندگان بی مقدار بلندتر هست ونمی گذارد حق پایمال انحصار طلبی وتمامیت خواهی شود ای کاش عناالقریب امام عصر عج ظهور می کرد تا ریاکاران وچاپلوسان رسواشوند و آن بزرگوار درکنار مقام معظم رهبری نایب برحقش عدالت اجرا نمایند
گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای دکتر فرزاد رنجبر چقدر عصبانی و چقدر تند و تیز!!!
نمیدونم دلسوز نظام و انقلابید و مردمید یا دلسوز جناب تاجگردون و طیف اصلاحات و منافع شخصی خودتون؟؟؟!!!
United States
دقیقا
باشتی
Iran, Islamic Republic of
بخدا قسم همه ی کسانی که دارن مثل این آقا شدید میسوزند همشون از ترس از دست دادن منافع شخصی خودشون اینجور به در و دیوار میکوبن.. وگرنه بر هیچکس در این استان پوشیده نیست که تاجگردون کار های عمرانی زیادی شروع کرده و درحد استارت زدن مونده و به ده درصد کار هم نرسیده ..... ولی باز هم همه میدون که خودش ، خانوادش و لیدرهاش مثل همین نویسنده نود درصد این بودجه هایی که به اسم مردم گچساران و قوم لر اومده .. مردم محروم مناطق استان رو با یک جاده ای که فقط در حد یه تیغه لودر توشون کار شده و بیشتر بودجه هارو خودشون خوردن ... در شهرستان باشت آقای/ چندین پروژه راهسازی رو برداشته و با فجیع ترین کیفیت ممکن کار کرده که جاده گچساران بابامیدان نمونه ای ازون هست که بالاتر از سرعت صد کیلومتر یعنی خودکشی ....
شهروند
Germany
احسنت درود جناب دکتر من به عنوان یک شهروند که اصلا این مجلس رو قبول ندارم و رای هم ندادم قطعا اگه پای صندق رای می رفتم این آقایان مظلوم . عدالت خواه .و تو........انتخاب نمی کردم....... هستند می خواهم بگم آقایان مردم آگاهم
Iran, Islamic Republic of
درود
United States
سلام هر دو گروه فقط دنبال منافع خود هستید نه به فکر مردم هردو گروه به نام انقلاب واصولگراو اصلاح‌طلب فقط مردم را مسخره کرده اید وتیشه به ریشه این انقلاب زده اید
Iran, Islamic Republic of
تاج تاج تاج بابا دیگه خسته شدیم از تاج وتاج گردونها
رسول
Iran, Islamic Republic of
بنظرم به کسی که از تاجگردون دفاع میکنه مطمنن یچیزی میماسه وگرنه با این کارنامه و این همه مدرک از این آقا که دارن. واقعا بعیده کسی بدون جیره و مواجب بیاد دفاع کنه
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
باسلام.
خدمت شما عرض کنم که جوابیه شما سراسر پر از حب وبغض و اینکه عصبانی هستید وپر از توهین و به دور از ادب رسانه ای است. هر که نداند خود جنابعالی میدانی که هیچ نماینده ای در مجلس اندازه دکتر هدایتخواه شفاف پاک و بی حاشیه نبوده ضمن اینکه هزینه های آقای هدایتخواه نه از فرمانداری بوده و نه از ... که خودت بهتر میدانی .انتخاب در استان ما ۹۰ درصد قبیله ای واحساسی بوده هیچ وقت خطی وحزبی نبوده که اصولگرایان را ورشکسته سیاسی میخوانی این رو بدان هم جناب زارع و هم جناب دکتر روشنفکر از جبهه اصولگراین استان رشد یافته اند در اوج اصلاح طلبان کشور دکتر عارف منزوی ترین نماینده مجلس بود و لاریجانی اصولگرا ۱۲ سال حکومت کرد جنابعالی هم مشخص است که منافع تون بخطر افتاده که با عصبانیت جوابیه مرقوم فرمودین و یا هم بادمجان های دور بشقاب همان کدخدایان هستین که از هم نشینی با آنان عشق می ورزی.
جعفر
Iran, Islamic Republic of
من فیلم تبلیغات این آقا رو دیدم که با استفاده از احساسات قومی وقبیله ای رای جمع کرده ومی دانم مردم شریف آن دیار از روی عمیقا متعصب هستند واین آقا از این اخلاق و منش مردم استفاده کرده با باقیشم کار ندارم که مدرکش مشکل داره و زد بند کرده توداره دسته اصلاحاتی
حمیدی
Iran, Islamic Republic of
برای من اصولگرا اصلاحطلب معیارنیس.، معیارحق است، هرکس کمی تحقیق داشته باشه باتوجه به عملکرداینهاداشته باشه، متوجه میشه، تاجگردون که تبلیغات آنچنانی داشته با‌آنهمه تبلیغاته هزینه بر، مشخصه برای چه میخواهدنماینده شودباتوجه به طرفداری جماعت اصلاحطلب معلوم است که شماجماعت بایددچارسوزش شوید، شمابرمامردم عادی ثابت شده،شماز یا ددرحکومت مسؤلیت داشتیدچه بلاهای سرمملکت آوردیدنتیجه اینهمه بدبختی وفقروکشتاروبیعدالتی نتیجه عملکردشمااست
بابا حیدر از گچساران
Iran, Islamic Republic of
در هیچ کدام از این کامنت ها ذره ای انصاف را ندیدم در اینکه تاجگردون بیش از دیگران به اطرافیان خود بها داده شکی نیست ولی این روند از قبل هم بوده ولی ایا میدانید استخدامهای فله ای در چهار سال حسینی و پاکدل خصوصا در شرکت نفت تقریبا برابر با سی سال قبل و بعد از خود بوده آیا تقریبا اکثر روستاهای گچساران از جاده ،آب آشامیدنی ،سنگ فرش ،سالن ویا زمین چمن ،گاز ودیگر خدمات برخوردار نشده اند آیا به تمام دشتهای ایشتر خیرآباد امامزاده جعفر باباکلان آبگندی دشتمور ابرسانی نشده ویا در حال ابرسانی نیست آیا با احداث بیمارستانهای بعثت ،بیبیحکیمه،نرگس .ودرمانگاه شفا در گچساران و درمانگاه باشت سرابه تخت بیمارستانی این دو شهرستان همانند کلان شهرها نیست آیا احداث بزرگراه از پل بریم تا پل خیرابا را ندیده اید آیا پیشرفت ۷۰درصدی پتروشیمی گچساران در حالی که چنین پروژه ای در کهگیلویه و ممسنی سالهاست که راکد مانده قابل انکار است آیا وضعیت معابر و خیابانهای گچساران و دگرگونی بافت های فرسوده رادک ولبنان وپربالی و محله سادات را منکر میشوید ؟و اصلا آیا شما گچسارانی هستید و گچساران را ده سال قبل دیده بودید ؟به نظر من یا به یاد ندارید و یا احساسی و مغرضانه نظر داده اید .و اما سخن آخر ،بنده اصلاح طلب نبوده و سران اصلاحات را قبول ندارم و دارای سه پسر دکتر ،کارشناس ارشد ودکترا هستم که هرسه مشغول کار در بازار هستند و هیچ نیازی به تاجگردون و دیگران ندارند ولی زمانی در دو شهرستان دربست در اختیار همین اصولگرایانی که خود را وارث انقلاب و امام میدانند بود شاهد نبودید که چه جوانان و نخبه هایی را با همین اتهامات جدا کردند آیا میدانید طرح هشت ماده ای چه بود آیا اگر امام مستقیما دخالت نمی کرد این آقایان کوتاه می آمدند .
United States
بفرمایید درزمان تاجگردون نبوده؟؟؟
United States
بفرمایید درزمان تاجگردون نبوده؟؟؟
yashar
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت،فقط یه گچسارانی میدونه و میتونه بفهمه! ولله اکثریت اصولگرایان از ترس رقابت و آبروریزی کمتر میخوان حاج غلام ما نباشه! چهل سال دستتون بود بفرمائید چکار کردید ؟ راست حسینی بفرمائید؟
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
با این مستندات
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای تاجگردون فردی دلسوز و با مسئولیت برای مردم گچساران وباشت هستن و ثابت شده هست واینایی که بر علیه این اقا بد گویی می کنن هم دشمن اقای تاجگرون هستن از زمانی که این اقا نماینده گچساران شده شهر اباد شده وهمچنین باشت شهریت پیدا کرده وتما روستا های اطراف همه از نظر کشاورزی و ابیاری زمین هایشان خود کفا شدن اقای تاجگردون فردی شایسته و موفق در کار خودش هست
Iran, Islamic Republic of
احسنت به تو وشیری که تو خوردی که جواب این رو دادی
ن
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون وزدوبندهای شما دیگه بر عوام هم پوشیده نیست..فقط برووو
حبیب الله
Iran, Islamic Republic of
دانشی و آن وکیل را خوب اومدی. دوران سیاهی بود در حقیقت که همه بستگانش را در آموزش و پرورش بکار گرفت و البته بعد از آن مشاور و اتاق فکر خادمی اصلاح طلب شد و با کمک مدیر کل دفتر استاندار ۱۴ مدیر هم فامیل کاشت. الان نیز که بخش خصوصی اش در نهضت سوادآموزی و بنیاد علوی و کیهان و موتلفه و ...فعال است. شورای حکمیت دانشی و پیشوا و شجاعیان و پیوند با مدیریت هاشون روی تاج را سفید کرده.
صدها مثل آقای فض و آقای مص نیز دور و بر اینها
شهروند استان همجوار
Iran, Islamic Republic of
بنظر میرسه که همین پشتیبانیهای نا بجا هستن که روز بروز ثروت اندوزان از سفره مردم فقیر ،وعدالت محوری به پرتگاه راننده میشود،اهای اهل قلم چرا هر موقع ستمگری یا اختلاسگری را میگیرن ومیخواهن از روی عدالتخواهی بان برخورد کنند،ماها که از بتن قضیه خبری نداریم سریع موضع میگیریم،وهمه ارکان نظام وخون شهدا را زیر سوال میبریم.چرا؟چرا داد خواه حق مظلوم نیستیم،مگه یک نماینده چه قدر درامد داره که ثروتش ۸۰۰میلیارد میگذره؟ایا این اندوختها از سهم مظلومان وفقیران نبست؟یک نماینده وقتی وارد مجلس میشود بایک دست کت وشلوار چروکیده ورود میشود.ولی بعد چهار سال صاحب چندین کارخانه میشود.پس بیایید بدور از هر تعصب وقوم گرایی وجناحی حق وعدالت را پشتیبانی کنیم حتی اگر به ضررمان باشد.
سلیمان
Iran, Islamic Republic of
غلامرضاتاجگردون باید رد شود.وکوتاه آمدن از فساد هیچ حجتی ندارد.والسلام
عبدالحسن
Iran, Islamic Republic of
این همه مطلب برای جلوگیری از بازخواست .حالا گیرم اصلا به دست دیگه
Samad
Iran, Islamic Republic of
کسی که رانت خواری پیشه کرده رو نمیتونی وارد مجلس کنی گویا ذهن شما که همین آقای تاجگردون ابتدا رد صلاحیت شدن و بعدأ به هر دلیلی که باید شورای نگهبان پاسخگو باشه ایشان رو تایید کنن نظر شورای نگهبان استغفرالله وحی منزل نیست که چون تایید شده باید اعتبار نامه ش هم تایید بشه مگه بار اول اعتبار نامه کسی رد میشه گویا شما منافعتون در تایید ایشون احتمالا پروژه ای یا سمتی بهتون محول کردن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
قطعااینایی که تاییدش میکنن یه زدوبندی باهم دارن این آقافاتحش خونده ست خخخخ
محسو
Iran, Islamic Republic of
مشخص و واضحه که این متن کار خود تاجگردون و دورو بریاشه. اصلا که اصولگراها هم پاک پاک نباشن. گفتن این حرفا چه معنی داره. اگه خیلی دلسوز مردم و نظام بودن چرا حالا این حرفا رو میزنن. قبلا کجا بودن. هروقت اصولگراها یه کاری میخوان انجام بدن مورد حمله قرار میگیرن شدید.
Iran, Islamic Republic of
به نظرم دکتر باید به روانپزشک خود مراجعه کند مردم از امثال شما و تفکراتتان بیزارند اگر مردم از طیف اصلاح طلب خیری دیده بودند که باز هم به آنها رای میدادند امثال آدم و....وقت شفافیت آرا و اموال در مجلس همپالکی هایتان و از جمله افتخارات مجلس گذشته که اکثریت آن طیف اصلاح طلب بودند تذکر به رئیس جمهور به شمار آمد پس سکوت کن و حرف نزن
United States
احسننننننننت
همه شما سر و ته یک کرباس هستید دم از عدالت نزنید که شما ها مانع عدالت هستید اگر چنین نبود مملکتی ثروت مند چون ایران اینطور نمیشد شما. کسانی که مسبب این ناهنجاری ها هستید در پیشگاه خدا مسئول هستید.
حسین
Iran, Islamic Republic of
بیخود جو رو سیاسی نکنید... اصلا بحث اصولگرا اصلاح طلب نیست... چندین میلیارد تومن خرج تبلیغات انتخابات و شام های آنچنانی ستادش و هزار چیز دیگه کرده... همین پول رو بخواد برگردونه به جیب حامیانش باید..... مگه حقوق یه نماینده مجلس در 4 سال چقدره؟
Iran, Islamic Republic of
ککا وقت نداره بره دارایی هاشو ثبت کنه جنابعالی میگی چندین میلیارد برو بالا بالاتر بالاترین.......
آرش
Iran, Islamic Republic of
مگه به روی خودشون میارن؟؟؟
دنا
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه آتشی که آقای رنجبر را می سوزاند از آتشی که به جان ارتفاعات خائیز افتاده سوزنده تر است. آتش خائیز خاموش شد ولی آتش.خاموش شدنی نیست چون تازه ابتدای سوختن شماست.
حسن
Iran, Islamic Republic of
این گوی و این میدان(مجلس جدید) نویسنده محترم،شما با دستمال تمیز هم شیشه را کثیف میکنید،داشتن ۵۷یا۷۸ شرکت توسط یک نماینده مجلس به من ناوارد بگوئید یعنی چه؟
خوب بخت
Iran, Islamic Republic of
مطلب خاصی نداشت وبخش عظیمی از آن مغلطه وسفسطه بود
محفوظ
Romania
متاسفانه سودای پست و مقام همه را گرفتار کرده. هر کس به گونه ای آلوده شده است. یکی با انتشار بیانیه و دیگری با انتشار توهین نامه!
هیچکدامتان صلاحیت نماینده مردم را ندارید. بدبخت مردمی که نمایندگان و فضائل آنها کسانی هستند که//، بی عفتی کلام و اندیشه و الی ماشالله هنرنمایی و گوی سبقت ربودن تنها هنرشان است.
اگر چه خلایق را..............

ازافراد تاییدشده ومشخصا مد نظر روحانی
نتشناس۳
Iran, Islamic Republic of
این آقارواینایی که تاییدمیکنن حتماباهاش همدستن
ناشناس ۳
Iran, Islamic Republic of
ایول ودست مریزادمرداتقلابی شجاعانه جلوبرین خداازتون راضی وپشت وپناهتون باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جالبه که این جوابیه دو پهلو دارد و به آقای تاجگردون مجوز می دهد که چون اصولگراها مثلا خلاف کردند ایشان هم می تواند خلاف کند یعنی به نوعی حمایت از کار خلاف با زیر سئوال بردن رقیب ، شورای اصولگرایی بویراحمد قطعا باید پاسخگوی این سئوالات باشد اما آیا مجوزی بر ما خلاف تاجگردون می شود ، آیا ایشان آقای تاجگردون را صالح می داند یا خیر ، اما در مورد انتخابات که ایشان می فرماید ؟امثال طیف ایشان اگر حضور مردم زیاد باشد و اصولگراها رای بیاورند می گویند تقلب شده و اگر حضور کم باشد میگویند که اگر حضور زیاد بود اصلاح طلبها رای می آوردند در صورتی که بالاترین مشارکت به دوره دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد بوده که آقایان انگ تقلب به آن وادند
Iran, Islamic Republic of
نه پیمانکاریش در نهضت مال مدیر کل آموزش وپرورش است که فکر می کرد اگر به اینها امتیاز بدهد میگن آدم خوبی هست مدیر کل خوبی هست انصافا علت مدیر ودوربری هایش بود که می خواستند خودشان را حفظ کنند که ان شاءالله هر چه سریعتر
Romania
درود بر شما عالی گفتین
علی احمدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما با این سخنان شیوا.بله دو حزب فقط در واژها از ارزشها نام میبرند.البته در استان ما و دوما هنوز خط مشی خان و کدخدا ها جاریست.دروغ و بی ارزشی را در فرهنگ ما نهادینه کردند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای محترم شما به چه حقی دارید از یک مجرم دفاع می کنید ایشون اگه خیانتی نکرده که نباید ترسی داشته باشه که دیگران را تهدید کنه و اینجا بحث اصولگرا و اصلاح طلب نیست بحث خیانتی که انجام شده باید بررسی شود حالا شما شدی کاسه داغتر از آش لطفا جو را بیشت از اینی که هست متشنج نفرمایید چون در این شهرستان اصولگرا و اصلاح طب همه برادارن خونی هم هستند. پس بزارید اگه خلافی صورت گرفته از جانب هر کس جلوش گرفته بشه
سادات دهددشت
Iran, Islamic Republic of
شما اول تشریف ببر در مورد مفهوم مجرم و متهم مطالعه بفرما بعد اظهار نظر کن...خوب که دست شما نیست و الا دکتر رو فورا میبردین بالای دار
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
المُلکُ یَبقی مَعَ الکُفر وَلا یَبقی مَعَ الظُلم
اصفهانی
United States
اقای دکتر رنجبر داری پرت و پلا میگی حالا قول وه پستی بهت داده اینجوری زور میزنی ،😊
علی
United Arab Emirates
متاسفانه نویسنده به جای جواب یا انتقاد از متن بیانیه اصوال گرایان از اول مطالبش شروع به توهین له اصولگرایان و تخریب انها با کلمات نامناسب کرده و به جای امتقاد. روی اورده البته بر کسی پوشیده نیست که با حرکت انقلابی تعدادی از نماینده ها بر علیه تاجگردون منافع عده زیادی به خطر می افتد و بهمین خاطر انتظار حملات توهین امیز را باید داشت
منوچهر
درود بر شرفت اما هردو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب در بی آبرویی یکی هستند.
سید عباس
Iran, Islamic Republic of
چهل سال از انقلاب گذشته هنوز هم دارید مردم .خدا رحمت کنه حضرت امام را میفرمود امریکا از شوروی بدتر شوروی از امریکا بدتر انگلیس از هر دوی اینها بدتر ...... حالا نقل شماست .... اصلاح طلب اصول گرا . کارگزاران هیچ فرقی با هم ندارید چون سیاست یعنی کثافت یعنی کثافت بازی در سیاست همه چیز قانونیه از فروش . ........... ... پس ادامه دهید ........... فقط مواظب اون بالا باشید.
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام وعرض ادب
کاش نویسده بر رد اعتبار آقای تاجگردون تاکید و تلاش بزای رد اعتبارنامه را مورد تا ئیددقرار می داد و ضمنا اشکالات اصولگزایان را هم‌متذکر می شد.ولی به این شکل انتقاد از اصولگرایان رد کردن تاجگردون تحت اشعاع قرار گرفته است.من رداعتبار نامه تاجگردون را ضروری می دانم و بعضی از انتقادات نویسنده ،نه همه را تائید می کنم.
Iran, Islamic Republic of
سلام .من که نظر مو دادم .چرا نگذاشتی مردم ببین .
تاجگردون هم مثل شما واقعیت ها را کتمان میکند .
Iran, Islamic Republic of
اصل منفعت طلبی اصولی شیطانی است اینها به هیچ اصولی پایبند نیستند
از مردم
Iran, Islamic Republic of
خطاب به شما که از تاجگردون قصد تطهیر او را دارید عرض میکنم که تاجگردون / , با حمایت نجومی بگیران نه تنها مردم استان بلکه تمامی اقشار جامعه را به قهقرا برد و اقتصاد مملکت را به نفع خود و دیگر تغییر داد .
اعتبارنامه که دیگر گفتنی ندارد.
United States
بیانیه ...مقاله شما هم . چرا؟
چون همه چیز از قبل مشخص شده است. و قیل و قال من و شما ارزشی ندارد. چون عملا ما نه ته پیازیم نه سر پیاز....سرتو بنداز پایین زندگی تو کن و گرنه ....
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1