کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

از این نمد کلاهی نسازند

سید قربانعلی موسوی

14 خرداد 1399 ساعت 14:43

بر بعضی عملکرد تاجگردون ایراد وارد است اما این هیاهو از جنس دلسوزانه نیست بلکه به دنبال حذف فرزندان شایسته زاگرس نشین هستند و صد البته موفق نخواهند شد.


یادداشتی از سید قربانعلی موسوی؛
نخبه های زاگرس نشین ثابت کرده اند که یک سر و گردن از همتایان خود بالاترند و در کسب صندلی های مدیریتی گوی سبقت از رقیبان می ربایند و همین بهانه ایی می شود تا عده ای به ذم خویش چوب حراج برداشته و بر قابلیت های زاگرس نشین ها بزنند و از این نمد بلکه کلاهی فراهم آید که زهی خیال باطل.
یک روز برای برکناری شایسته ایی پاک دست از دیار عاطفه و مهربانی یعنی فرزند خلف زاگرس دکتر افشانی از شهرداری مستمسکی بنام منع بکار گیری بازنشستگان را کلید زده تا به عوام به باورانند در همه جا چنین خواهد شد و نشد و با برکناری این مرد بزرگ سناریو در لفافه خاموش ماند و گویی فقط افشانی تنها جزو بازنشستگان بکار گرفته شده بود.
دیگر زمانی غریب پور را روزی نامه نویسی معلوم الحال با اسناد کاملا پوچ و بی معنا آماج حملات تعریف شده قرار می دهد تا بلکه یکی دیگر از لر های زاگرس نشین را غیر موجه جلوه دهد و صد البته ناموفق در محاق می ماند. به تازگی دیگر فرزند شایسته زاگرس نشین و لر زبان با هجمه تعدادی نماینده به بهانه رد اعتبار نامه علم برداشته وبا کمک هم سلف های خود در زیر آن هیاهو می کنند.
تاجگردون از هفت خوان صلاحیت داشتن گذشت ومردم با توجه به کارهای عمرانی انجام گرفته در گچساران یکباردیگر وی را با اکثریت قاطع گزینش می کنند و بر این روند شورای نگهبان احاطه کامل داشته و اگر کوچکترین شبهه ایی مشاهده می کرد هیچگاه کار به صحن علنی مجلس نمی رسید تا عده‌ای تمامیت خواه به بهانه تقاضای رد صلاحیت غلامرضا تاجگردون را بخواهند و دیگر مرد تاثیر گذار در بودجه کشور را بخیال خام به زیر کشند که البته اینان بجای پرداختن به معیشت مردم وقت وانرژی مجلس را بیهوده هدر خواهند داد.
بر بعضی عملکرد تاجگردون ایراد وارد است اما این هیاهو از جنس دلسوزانه نیست بلکه به دنبال حذف فرزندان شایسته زاگرس نشین هستند و صد البته موفق نخواهند شد.
 


کد مطلب: 421632

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/421632/این-نمد-کلاهی-نسازند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1