کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

محمدرضا مصلحی دبیر جمعیت جوانان عصر جدید انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد:

نمایندگان مجلس یازدهم برای رد اعتبارنامه تاجگردون شجاعانه اقدام کنند

14 خرداد 1399 ساعت 10:07

به نمایندگی از جوانان انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد از شما مطالبه داریم که در موضوع رد اعتبارنامه افراد متخلف ذره‌ای مماشات نکنید و در روز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به وصیت ایشان جامه عمل بپوشانید که فرمود نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد و از تهدیدهای توخالی این افراد و حامیانشان ذره‌ای نترسید.


محمدرضا مصلحی دبیر جمعیت جوانان عصر جدید انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متن کوتاهی خطاب به نمایندگان مجلس یازدهم نوشت: « از شما نمایندگان محترم تقاضا داریم افرادی که نسبت به سابقه اقتصادی ایشان تردید وجود دارد، اجازه ندهید که در مجلس انقلابی باشد.»
به گزارش کبنا، این متن به شرح زیر است؛ همه می‌دانیم که اجرای قانون از وظایف همه، خصوصاً نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی است.
 به عنوان اولین مجلس چله دوم انقلاب که باید سنگ بنای بیانیه گام دوم را جهت عملیاتی شدن اجرایی کنید لذا شما را به توجه به این جمله طلایی امام خامنه‌ای در بیانیه گام دوم انقلاب توصیه می‌کنم. همه باید بدانند طهارت اقتصادی شرط مشروعیت مسئولین در حکومت جمهوری اسلامی است.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000421/nf00421616-2.jpg
 بنابراین اگر کسانی از لحاظ اقتصادی این طهارت را ندارند، مشروعیت هم ندارند. از شما نمایندگان محترم تقاضا داریم افرادی که نسبت به سابقه اقتصادی ایشان تردید وجود دارد، اجازه ندهید که در مجلس انقلابی باشد. یکی از این افراد غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شریف گچساران و باشت هست که سال ها به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بنا به گفته نمایندگان معترض به اعتبارنامه او، تخلفات زیادی انجام داده که مستنداتی هم ارائه داده اند. فلذا به نمایندگی از جوانان انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد از شما مطالبه داریم که در موضوع رد اعتبارنامه افراد متخلف ذره‌ای مماشات نکنید و در روز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به وصیت ایشان جامه عمل بپوشانید که فرمود نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد و از تهدیدهای توخالی این افراد و حامیانشان ذره‌ای نترسید. فضای اجتماعی استان ما و کشور می‌طلبد که دراین زمینه شجاعانه اقدام کنید و نگذارید مردم از اجرای عدالت توسط مجلس انقلابی ناامید شوند.


کد مطلب: 421616

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/421616/نمایندگان-مجلس-یازدهم-رد-اعتبارنامه-تاجگردون-شجاعانه-اقدام-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1