کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

نمادی به نام تاجگردون

13 خرداد 1399 ساعت 23:34

دکتر غلامرضا تاجگردون دیگر یک شخص، یا یک نماینده صرف مجلس نیست یک خانواده مختص ساکن در شهر گچساران نیست. امروز نه تنها شهروندان استان کهگیلویه و بویراحمد بلکه مردمان کشورمان"تــاجـــگــردون" را به عنوان نماد و سمبل توسعه و پیشرفت درون زا و ایدئولوژی مطالبه گری برای مناطق محروم می‌دانند و این شخصیت فراملی و ساکن همه‌ی ایران است.


یادداشت ارسالی: من یک جوان از دیار ممسنی، اما متولد شهر باشت هستم. دوران کودکی‌ام تا سال اول ابتدایی را به واسطه‌ی شغل پدرم در شهر باشت گذراندم (در منزل زنده یاد حاج خدابخش حبیبی و همسر محترمشان بی بی زهرا خانم)، و ۱۱ سال پدرم افتخار خدمت در بانک کشاورزی و دیار نیک مردان باشت را دارد.
برای بهره برداری شخصی قلم نمی‌زنم،
بلکه روشنگری و مقابله با وضعیت سانسور فعلی است. (سانسور در قرن ۲۱ به انسداد انتقال اطلاعات گفته نمی‌شود بلکه غوطه ور کردن افراد در اهداف بی هدف است).
یوزارسیف هم که باشی اول باید اقتصاد مردم را سامان بدهی و کشور بحران زده‌ات را نجات ببخشی آنگاه مردم عاشقانه خدایت را می‌پرستند و قطعاً تجربه سی و چند ساله دکتر تاجگردون با کوله باری از تجربه در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس لازمه مجلس یازدهم و عبور کشور از وضعیت کنونی هست.
ای قلمهایی که تبر شده‌اید برای بلوط زاگرس، بدانید در مرام بلوط خمیدن نیست، شاید ساقه‌اش را بشکنید اما ریشه‌های استوارش در دل صخره‌ها دوباره جوانه خواهند زد، قد می‌کشد و استوار می‌گردد، این شمایید که محتاج سایه سار زاگرسیان خواهید بود.
 حقیقت تاجــگــردون
دکتر غلامرضا تاجگردون دیگر یک شخص، یا یک نماینده صرف مجلس نیست یک خانواده مختص ساکن در شهر گچساران نیست. امروز نه تنها شهروندان استان کهگیلویه و بویراحمد بلکه مردمان کشورمان"تــاجـــگــردون" را به عنوان نماد و سمبل توسعه و پیشرفت درون زا و ایدئولوژی مطالبه گری برای مناطق محروم می‌دانند و این شخصیت فراملی و ساکن همه‌ی ایران است.
تاجی که مردم بر سر "تــاجـــگـــردون" گذاشتند وتمام قد در پای صندوق‌های رأی از آن دفاع کردند نتیجه یک اندیشه بزرگ و متعالی سازندگی، خدمت صادقانه، رویکرد مردم گرایانه، کاهش محرومیتها و افزایش خدمات و امکانات گوناگون در دیارش بوده است و رأی اعتماد چندین دوره مردم گچساران و باشت به دکتر تاجگردون مهر تاییدی بر ادعای این حقیر است.
 تفکر پاک تاجگردون تجلی بخش این جمله بزرگ امام خمینی (ره) است که خطاب به مسئولان جمهوری اسلامی ایران فرمودند: کاری کنید که بماند، نه کاری کنید که بمانید
مروری بر فعالیتهای این چند سال دکتر تاجگردون در عرصه خدمت رسانی گواهی می‌دهد ایشان تنها به فکر ساختن دیارشان و توسعه و پیشرفت بوده‌اند.
در همین اوضاع بد اقتصادی هر نقطه‌ای از باشت و گچساران که نگاه کنید پروژه‌ای عمرانی در حال اجراست (تونل دیل، رینگ بافت فرسوده، کارخانه گیاهان دارویی و ...) که در هیچ کجای ایران چنین نیست.
گفتید بودجه بسیار به منطقه برده است، باید بگویم ایشان بودجه را صرف محرومیت زدایی مردم بام نفتی ایران کرده است که حقشان است و شماها سالهاست این حق را تضییع کرده‌اید.
 تاجگردون، به زور و تزویر و التماس در اذهان، اندیشه و افکار عمومی خود را مانا و ماندگار نساخته است بلکه ایشان با خدمت صادقانه و تعهد مخلصانه نامیرایی اندیشه خود را نهادینه ساخته است.
یادمان نرود که انسانهای بزرگ درد دیگران را دارند و انسانهای متوسط درد خودشان و انسانهای کوچک عظمت خود را در تحقیر دیگران می‌دانند و بنگرید ببینیم شما جز کدام گروه و دکتر تاجگردون جز کدام است و بعد ادعا نمایید..
 در هر جایی از کشور عزیزمان نام گچساران و باشت بیان شود فوراً نام دکتر تاجگردون در اذهان تداعی خواهد شد و برعکس آن نیز هرجا که نام دکتر تاجگردون بیان شود فوراً نام گچساران و باشت در اذهان تداعی خواهد شد و این چیزی نیست جز عزت برای شما مردم شریف، فهیم و عزیز گچساران و باشت. شما مردم شریف گچساران و باشت کسی را انتخاب کرده‌اید که انگشت و گلویش در بهارستان متعلق به منافع عموم مردمش هست نه منافع شخصی، حزبش یا چیز دیگری. شخصی که برای اعاده حقوق هم استانی‌هایش (سانحه هوایی پرواز تهران یاسوج) وزیر هم حزبش را با گلو و انگشتش عزل نمود تا ثابت کند منافع مردمش از هر چیزی برایش ارجحیت دارد و چنین شخصی شایسته تحسین هست.
 سخن آخر:
اندیشه پاک دکتر تاجگردون مصداق عینی شعار " باهم و برای هم " می‌باشد و آنانی که در تلاش‌اند به این اندیشه صدمه بزنند در واقع تیشه به ریشه انسانیت، انصاف و آزادمردی خود می‌زنند. تاجگردون اندیشه‌ای هست برای تمام فصول و تا ذهن پاک و منصف و با معرفتی هست از تاجگردون به عنوان نماد خدمت صادقانه و تلاش مجاهدانه برای مردم یاد خواهد کرد.
اعتبار نامه دکتر تاجگردون را مردم روستایی تأیید کرده‌اند که خدمات نظام به واسطه ایشان پس از ۴۰ سال شامل حالشان شده است و خداوند منان نیز بر ذات این نماینده نیک سرشت آگاه هست و پشتیبان ایشان و قطعاً شما مغلوب دوئل راه انداخته خود هستید.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
پوریا مرادی (کارشناس ارشد عمران_سازه، مدرس دانشگاه و کارمند شهرداری)
شاد باشید و تندرست
۱۳ خردادماه ۱۳۹۹
 


کد مطلب: 421607

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/421607/نمادی-نام-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1