تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۴
کد مطلب : ۴۲۱۶۰۷
یادداشت ارسالی:

نمادی به نام تاجگردون

۵۱
۱۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نمادی به نام تاجگردون
کبنا ؛یادداشت ارسالی: من یک جوان از دیار ممسنی، اما متولد شهر باشت هستم. دوران کودکی‌ام تا سال اول ابتدایی را به واسطه‌ی شغل پدرم در شهر باشت گذراندم (در منزل زنده یاد حاج خدابخش حبیبی و همسر محترمشان بی بی زهرا خانم)، و ۱۱ سال پدرم افتخار خدمت در بانک کشاورزی و دیار نیک مردان باشت را دارد.
برای بهره برداری شخصی قلم نمی‌زنم،
بلکه روشنگری و مقابله با وضعیت سانسور فعلی است. (سانسور در قرن ۲۱ به انسداد انتقال اطلاعات گفته نمی‌شود بلکه غوطه ور کردن افراد در اهداف بی هدف است).
یوزارسیف هم که باشی اول باید اقتصاد مردم را سامان بدهی و کشور بحران زده‌ات را نجات ببخشی آنگاه مردم عاشقانه خدایت را می‌پرستند و قطعاً تجربه سی و چند ساله دکتر تاجگردون با کوله باری از تجربه در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس لازمه مجلس یازدهم و عبور کشور از وضعیت کنونی هست.
ای قلمهایی که تبر شده‌اید برای بلوط زاگرس، بدانید در مرام بلوط خمیدن نیست، شاید ساقه‌اش را بشکنید اما ریشه‌های استوارش در دل صخره‌ها دوباره جوانه خواهند زد، قد می‌کشد و استوار می‌گردد، این شمایید که محتاج سایه سار زاگرسیان خواهید بود.
 حقیقت تاجــگــردون
دکتر غلامرضا تاجگردون دیگر یک شخص، یا یک نماینده صرف مجلس نیست یک خانواده مختص ساکن در شهر گچساران نیست. امروز نه تنها شهروندان استان کهگیلویه و بویراحمد بلکه مردمان کشورمان"تــاجـــگــردون" را به عنوان نماد و سمبل توسعه و پیشرفت درون زا و ایدئولوژی مطالبه گری برای مناطق محروم می‌دانند و این شخصیت فراملی و ساکن همه‌ی ایران است.
تاجی که مردم بر سر "تــاجـــگـــردون" گذاشتند وتمام قد در پای صندوق‌های رأی از آن دفاع کردند نتیجه یک اندیشه بزرگ و متعالی سازندگی، خدمت صادقانه، رویکرد مردم گرایانه، کاهش محرومیتها و افزایش خدمات و امکانات گوناگون در دیارش بوده است و رأی اعتماد چندین دوره مردم گچساران و باشت به دکتر تاجگردون مهر تاییدی بر ادعای این حقیر است.
 تفکر پاک تاجگردون تجلی بخش این جمله بزرگ امام خمینی (ره) است که خطاب به مسئولان جمهوری اسلامی ایران فرمودند: کاری کنید که بماند، نه کاری کنید که بمانید
مروری بر فعالیتهای این چند سال دکتر تاجگردون در عرصه خدمت رسانی گواهی می‌دهد ایشان تنها به فکر ساختن دیارشان و توسعه و پیشرفت بوده‌اند.
در همین اوضاع بد اقتصادی هر نقطه‌ای از باشت و گچساران که نگاه کنید پروژه‌ای عمرانی در حال اجراست (تونل دیل، رینگ بافت فرسوده، کارخانه گیاهان دارویی و ...) که در هیچ کجای ایران چنین نیست.
گفتید بودجه بسیار به منطقه برده است، باید بگویم ایشان بودجه را صرف محرومیت زدایی مردم بام نفتی ایران کرده است که حقشان است و شماها سالهاست این حق را تضییع کرده‌اید.
 تاجگردون، به زور و تزویر و التماس در اذهان، اندیشه و افکار عمومی خود را مانا و ماندگار نساخته است بلکه ایشان با خدمت صادقانه و تعهد مخلصانه نامیرایی اندیشه خود را نهادینه ساخته است.
یادمان نرود که انسانهای بزرگ درد دیگران را دارند و انسانهای متوسط درد خودشان و انسانهای کوچک عظمت خود را در تحقیر دیگران می‌دانند و بنگرید ببینیم شما جز کدام گروه و دکتر تاجگردون جز کدام است و بعد ادعا نمایید..
 در هر جایی از کشور عزیزمان نام گچساران و باشت بیان شود فوراً نام دکتر تاجگردون در اذهان تداعی خواهد شد و برعکس آن نیز هرجا که نام دکتر تاجگردون بیان شود فوراً نام گچساران و باشت در اذهان تداعی خواهد شد و این چیزی نیست جز عزت برای شما مردم شریف، فهیم و عزیز گچساران و باشت. شما مردم شریف گچساران و باشت کسی را انتخاب کرده‌اید که انگشت و گلویش در بهارستان متعلق به منافع عموم مردمش هست نه منافع شخصی، حزبش یا چیز دیگری. شخصی که برای اعاده حقوق هم استانی‌هایش (سانحه هوایی پرواز تهران یاسوج) وزیر هم حزبش را با گلو و انگشتش عزل نمود تا ثابت کند منافع مردمش از هر چیزی برایش ارجحیت دارد و چنین شخصی شایسته تحسین هست.
 سخن آخر:
اندیشه پاک دکتر تاجگردون مصداق عینی شعار " باهم و برای هم " می‌باشد و آنانی که در تلاش‌اند به این اندیشه صدمه بزنند در واقع تیشه به ریشه انسانیت، انصاف و آزادمردی خود می‌زنند. تاجگردون اندیشه‌ای هست برای تمام فصول و تا ذهن پاک و منصف و با معرفتی هست از تاجگردون به عنوان نماد خدمت صادقانه و تلاش مجاهدانه برای مردم یاد خواهد کرد.
اعتبار نامه دکتر تاجگردون را مردم روستایی تأیید کرده‌اند که خدمات نظام به واسطه ایشان پس از ۴۰ سال شامل حالشان شده است و خداوند منان نیز بر ذات این نماینده نیک سرشت آگاه هست و پشتیبان ایشان و قطعاً شما مغلوب دوئل راه انداخته خود هستید.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
پوریا مرادی (کارشناس ارشد عمران_سازه، مدرس دانشگاه و کارمند شهرداری)
شاد باشید و تندرست
۱۳ خردادماه ۱۳۹۹
 
نام شما

آدرس ايميل شما

عسکری عادل
Iran, Islamic Republic of
سلام یکسال هم داخل کوچه ما اجاره بودید
گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
کولاک کردی درود بر شرفت
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
احسنت
United Arab Emirates
درود بر تاجگردون
وطنم باشت
Iran, Islamic Republic of
چقدگرفتی بابت این مطلب مهندس

شاید هم رتبه پیمانکاری وووووو
صدای دوهل ازدور خشه
Iran, Islamic Republic of
نکنه خودت در این جور مواقع پول میگیری
مرتضی دولتی
Iran, Islamic Republic of
سلام واقعاً عالی کار کرد من خیلی دکتر دوست دارم
مجید
Iran, Islamic Republic of
درود
علی
Iran, Islamic Republic of
قلندری بس کن توروخدا... اینهمه حمایت بی خود
Iran, Islamic Republic of
آخه خدایی یه متن احساسی چه منطقی پشتش خوابیده؟. مگه داری داستان میخونی؟
بابا حیدر از گچساران
Iran, Islamic Republic of
احسن به چنین تفکری .موفق سربلند و پیروز باشید .
reza
Iran, Islamic Republic of
فاسد، فاسد هست، حتی اگر برادر تنی ما باشد. اینکه انگیزه شخص شما از این داستان سوزناک احساسی/حمایتی چیست الله اعلم
Iran, Islamic Republic of
پس چرا فقط برای نماینده های این استان فاسد فاسد میکنی؟
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم کاتب جالب نوشته اگردرصداوسیماسوال شودمردم گچساران همین راتکرارخواهندکرد
کارشناس ارشد سازه - مدرس دانشگاه !!! ای بوم
سعادت
Iran, Islamic Republic of
آخ سی تاج .سغده بتمه گرو..په ککا کی سیر ویبی.احتالا کیست سمیه که وته پر وانی بو
صادق
Iran, Islamic Republic of
جمع کن این حرفا برهمه انسانهای سلیم النفس ثابت شد توچی میگی؟ رحمت به اموات روح الله نجابت که جلو ایستاد.جوان مومن یعنی نجابت نه آدمای نون به نرخ روز خور.
Iran, Islamic Republic of
روح الله نجابت اگر درد مبارزه با فساد داشت که جلوی قالیباف می ایستاد
حسین
Iran, Islamic Republic of
از رای دادن ب روح الله نجابت ب خودم افتخار میکنم. ایشاله ک ایستاده بمیری مرد...
Iran, Islamic Republic of
.افتصادی
Iran, Islamic Republic of
کبنا دیگه بسه به نظرم داری خودتو نابود میکنی پسر گل صاحبان این مقالات افراد ذینفع هستند که مثل روز روشن است برادر من خودتو درگیر این بازی های سخیف نکن
سعید
Iran, Islamic Republic of
درود صد درود .احسن بر کبنا .
Iran, Islamic Republic of
هرکس بفکر جیب خودشه چقدر مردم بدبخت ساده هستن
Iran, Islamic Republic of
نماینده باید بفکر مردم باشه تبعیض قاعل نشه از خدا بترسه
Iran, Islamic Republic of
میشه یه نمونه برام مثال بزنی؟ اگر از خدا میترسیدند که استان ما را در محرومیت نگه نمی داشتند
سجاد
Iran, Islamic Republic of
این حرفایی که میزنید و این جمله بندی ها زیباست . ایدئولوژی تاجگردون؟!!!!!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
چند می گیری مطلب سفارشی ببینی
فاطمه محمدپور
Iran, Islamic Republic of
درد بر دکتر تاجگردون
بردیا
Iran, Islamic Republic of
خیلی کتابای تخیلی نخون
محمدحسین
Iran, Islamic Republic of
طبق اتهامات وارده به آقای تاجگردون ایشون باید در تلویزیون جلوی چشمان مردم
البته همکاران دیگر ایشان در مجلس که در رانت خواری ومسایل خودرو.سکه.قیر.و......همه باید محاکمه بشوند.انشاللاه.
Iran, Islamic Republic of
عجب نوشته کبنا کارت تمومه این چرت وپرتا چیه همه این تاج میشناسن
سید علی
Iran, Islamic Republic of
دم خروسو باور کنیم یا قسم حضرت عباس را....!!!!
ما که غیر از گرانی و فقر و فحشا و اعتیاد و اختلاس و رانت و باند و......در این مدت عمر ندیدیم چیزی حتما دوست گرامی نویسنده در کشوری غیر از ایران زندگی میکنند که نمبینند مشکلات ملت را....!!!!!
احمد
Iran, Islamic Republic of
نباید خود زنی کنیم.پشت دکتر هستیم مثل .صفدر حسینی .که حقوق نجومی فقط واسه اون بود. .یا شهردار تهران که بچه دهدشت بود .به راحتی کنارش زدن با قانون بازنشستگی الکیشون .اینا با لر مشکل دارن .اله موحد هم کم نمیزاره.زنده باد لر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درودبرفکروبینشت، که تمامی حقایق راگفتی
شهروند گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
درودبرشما جناب مهندس مرادی عزیز ،دست خدا بالاترین دستهاست.تاجگردون تنها نماینده ای است که دربین تمام نمایندگان گچساران وباشت
درطول چهل سال انقلاب خدمات عمومی را برمنافع شخصی وقومی وجناحی ترجیح داده وفقط وفقط به فکر عمران وآبادی وپیشرفت وتوسعه ی حوزه ی انتخابیه خود واستان گهگیلویه وبویراحمد بوده وهست.خیانت درحق تاجگردون ازطرف خداوند بی جواب نخواهد ماند.یداله فوق ایدیهم
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره برای اقای کمایی
هر میزاره تا براش متن بزاره ..
کی به تو ارشد داده که یک ذره از اطلاعت با واقعیت جور نیست ...
روستایی که طرح هادی آن از ساعت 92کلنک زنی شده بود و باید 95به پایین برسید ولی الان 99هست هنوز کوچه هاش مثل گودلهای کوه خامی هست پسر...
بیکاری و مهاجرت جوانان این دو شهرستان اوای کشور شده نه تاجگردون...
کاش ذره ای برای خدا هم قلم میزدید ....
از بودجه ای که حتی ساختمان فرمانداریش 8سال نیمه کار هست...
پارک ساحلیش راهم دیدیم که قرار بود با اب مدنی پرش کند تو هم برو ببین که مخروبه ای شده...

الان جات خوبه..غمی نداری...احتمالا این اقا رفتی سر کار که یهو قلمت جوشیده.....

در اخر مردم سخنان تاجگردون در سانحه هوای برای دفاع از حق مردم نبود بلکه ستفاده بوده....اخه اقای ربیعی وزیر راه شهرسازی بوده یا اخوندی....چرا برعلیه اخوندی حرفی نزد ..میدونی چرا چون تاجگردون هرکاری کرد که ساسان بزاره معاون تامین اجتماعی ربیعی قبول نکرد و این جور از خون اون این عزیزان زهرشو به ربیعی ریخت.....
یک ذره در مجلس برای مردم محروم حرفی نزد جز برای مخ زنی و رسیدن به اهداف شخصی خودش...

قاسمی
محمد
Iran, Islamic Republic of
علی خلیفه باشد،،،اموال غصبی را ولا کابین زنان کرده باشی باز می ستاند،،،،،،،،،هر ک علی گفت ک درویش نیست!!!امروز مجلس باید اول از درون شفافیت سازی کند بعد ب مسائل دیگر بپردازد
رسول
Iran, Islamic Republic of
چگونه یک کارشناس ارشد مدرس دانشگاه است و کدام دانشگاه؟ و ایشان چگونه و چه در دانشگاه تدریس خواهند کرد؟ همین است کسی که دانشگاه را با دبیرستان اشتباه میگیرد تشنه قدرت را هم با تشنه خدمت اشتباه میگیرد، آری تبلیغات آقای تاجگردونها و امثال ایشان و هزینه های ان تبلیغات را برای قدرت نشان می دهد و شوقشان را برای مسند نمایندگی.
حق طلب
United States
تاجگردون، رفیق آقای لاریجانی وازوکیل الدوله هایی بود که بنزین را گران کرد، امثال تاجگردون دردوره نمایندگان باعث شدن فقرا فقیر تر وحتی خیلی از طبقه متدسط به فقرا بپیوندند، به قول معرف تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها، به طور قطح خبری هست که درمجلس از او سخن به میان آمد، اشکال هم ندارد، .
زماتی
Iran, Islamic Republic of
برو دنبال کارت
ایرانی
Romania
تاجگردون به فکر قشر ضعیف جامعه نیست
حسن‌پور
Iran, Islamic Republic of
سلام‌و‌دورد‌خدا‌بر‌امام‌شهدا.
یاد‌م‌است‌در‌یک‌موضوعی‌آقای‌تاجکردون‌مقابل‌نظر‌وتصمیم‌دولت‌ایستاد‌و‌آن‌روز‌هم‌به‌نظرم‌درست‌بود‌ولی‌بعدا‌ساکت‌بود‌وحالا‌با‌نظر‌این‌کارشناس‌اینکه‌تاجگردون‌یک‌نماد‌شده‌فهیمدم‌‌یکی‌از‌دلایل‌سکوت‌ایشان‌‌در‌مجلس‌چه‌بوده.شاید‌.....
احمد
Iran, Islamic Republic of
آقای پوریا مرادی .یوزارسیف هم که باشی اول باید دراز دست نباشی .چشمت به مال مردم نباشد .دستت را باید از بیت المال دور نگهداری.رفیق بازی فامیل گرایی .اشرافی گری نکنی .یوزارسیف هم که باشی 50شرکت صوری و حقیقی را از رانت به خانه نباید ببری ..محرومیت زادی در هرکجا و توسط هرکسی قابل تقدیر است .اما از قبل فقر مردم وامانت آنان بخواهی 50 شرکت در آمد زا برای آنهم از رای مردم فقیر دست پا کنی .نه سمبل ونمادتوسعه است نه نماد افتخار ملت .سفره وخوان گسترده وچرب ونرم مردم پاک دل راهم فریب میدهد تا چه رسد. که حتما جز ستاد انتخابات بوده است .اینهمه سند گویای نماد خدمت است. وپشت پا زدن به رای مردم درد کشیده گچساران وباشت وووووو....اعتبار نامه تاجگردون چه تایید بشود وچه رد بشود با شجاعت .دیگر نماد خدمت که فرمودید نیست..مردم به 50شرکت وثروت اندوخت هم نگاه میکنند ..
Reza
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز من نمیدونم هدف شماا از نوشتن این متن که سعی در برانگیختن احساسات مردم رو داری چیه!!ولی اگه ذره ای منطق پشت این متن که خالی از . نیست،بود،متوجه میشدی که کسی در مجلس ما لیاقت اینهمه ثنا و ستایش رو نداره..امیدوارم این متن رو با هدف خاصی پست نکرده باشی و هدفت واقعا حفظ ابروی یک مسلمان بوده باشه
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود هموطنان ! مجلس یازدهم، با حضور گروه اندکی هیاهو گر و فرصت سوز راه افتاده است
امروز گرفتاریهای کلان کشور برای اینها مهم و بلکه قابل درک نیست. صرفا مامورند و معذور ! برای یک فرصت نامیمون به میدان فرستاده شدند !
ازاین رو حضور شخصیتی ملی، چون دکتر تاجگردون، که پیش از انقلاب تا امروز ،خاندانش شرف مبارزه، اعتماد و رای مردم میباشند و کارشناسی خبره و لایق در عرصه مصالح و منافع ملی است، برای این عده اندک، سخت تلخ و آزاردهنده مینماید.
بناست قوه قانونگزاری، از چنین شخصیتهایی محروم گردد تا تصمیمات ، بجای امرکارشناسی بنشیند و موانع توسعه و پیشرفت مملکت ادامه یابد !
امروز، تاجگردون نه تنها مورد اعتماد مردم حوزه انتخابیه است ،بلکه رجلی مشهور برای تصمیمات مهم کشور است. این یک فرصت تاریخیست تا ذهن جامعه متوجه گردد که کسانی که با ایشان مخالفند، چه کارنامه ای دارند!؟ لابد آنچه از دکتر علی مطهری خواسته اند !!!
ایران، سرزمینی است بزرگ و نیازمند مردانی بزرگ. به هوش باشیم که در این برهه، دوباره گرفتار عده ای شده ایم که مغزهای کوچکی را در مقابل عظمت این خاک نام آور، به میدان فرستاده اند تا فرصتهای نجات کشور، درجهت کهنه صرف شود.
اگر تاجگردون و پزشکیانها نباشند مجلس به شبستانی برای خرابه نشینان تبدیل میشود.دیدن اینگونه افراد در مسند تصمیمات قانونگزاری، تتمه امیدملت را نگه خواهد داشت.
تاجگردون میماند، هم در عرصه ، هم در تاریخ ! و ایران اسلامی نجات خواهد یافت.
سالگ
United States
آقایی که می‌گویی تاجگردون سی ساله در کمیسیون بودجه مجلس بوده وضع معیشتی مردم را نمی بینی رد اعتبار نامه اش بخاطر شماهاست اگر خودتان می خواهید همیشه از طرف بدبختی در کوهای زاگرس زندگی کنید مانعی نیست از قدیم گفتن خلایق هرچه لایق
United Arab Emirates
.جای برات داشت که اینطوری قلم زیبات براش مینویسه ما نون شب نداریم تو دنبال چی هستی
متین
Iran, Islamic Republic of
چون تاج در شهرداری به کار گرفته شمارو داری ازش دفاع میکنی .بنده خدا سرت رو از زیر برف بیا بیرون اولا اعتبار نامه ایشون پیمانکاران در روز رای گیری بهش داد نه پیرمرد روستایی.در ثانی بین ۲۹۰ نفر نماینده ایشون از روز اول تایید صلاحیت(خط تیره) بجای تاییدی براش گذاشتن یعنی عدم صلاحیت ولی چون وکیل الدوله بود تمام وزرا و شخص روحانی براش رو زد و خط تیره شد تاییدیه سفید رنگ وانگهی این پایان ماجرا نبود در متینگهای تبلیغاتزی سوت و کور بودن فضای اطراف ایشون از آحاد مردم نشان از اقبال عمومی به شخص دیگری بود که به پشتوانه دلارهای میلیاردی پیمانکاران و مجازی و واقعی . بدانید و اگاه باشید که مکروا و مکروا الله والله خیر الماکرین.
ناشناس۳
Iran, Islamic Republic of
مردم چی فرض کردی. آقاچوب خدابی صدات.بروپی کارت
محمد
Iran, Islamic Republic of
مردم میخای احساسی کنین شماهاچقداحساسی میشین این بایوجلوش گرفته بشه تاکی بسه
حسن
Iran, Islamic Republic of
این مجلس پیش رو شدن و دسته جمعی به شیر تک تنها حمله کردن .زمینش بزنید قویتر بلند میشه .تاجگردون تو قلب مردم باشت گچساران جای داره. درود به نویسنده عزیز . که با قلم حقیقت دید بقیه رو به تاجگردون روشن کردی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1