تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۲
کد مطلب : ۴۱۹۶۸۶
نامه‌ای به نماینده گچساران و باشت؛ فضایی برای زیست مسالمت آمیز ایجاد شود

تاجگردونی یا غیر تاجگردونی

۱۶
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
تاجگردونی یا غیر تاجگردونی
کبنا ؛مصطفی جوزانی از فعالین اجتماعی و سیاسی شهرستان گچساران با ارسال نامه‌ای خطاب به تاجگردون نوشت: امروزی که این نامه به نگارش درآورده می‌شود اولاً همه با هم با بیماری و بلایی که مابین زمینی بودن و سماوی بودن آن دعوا و جدلی برقرار است، دست و پنجه نرم می‌کنیم که تنها می‌توانیم دعا و تضرع به جهت رفع این بیماری از سر مردمان کشورمان داشته باشیم. ثانیاً قطعاً مورد لطف حرف و حدیث‌ها و اذکار خیری! قرار خواهم گرفت.
اسفندماه را با پیروزی شما در انتخابات از سر گذراندیم و بعد از آن طبیعتاً شرایطی باید فراهم گردد تا چهارسال آینده که شما ردای وکالت این مردم را بر تن دارید، فضایی برای زیست مسالمت آمیز ایجاد شود.
با همه اختلاف نظرها در تفکر و سلیقه و هر آنچه دلخوریهایی که در این سالها و منتهی به روز انتخابات ایجاد گردید، زمینه‌ای فراهم نمایید تا همه مردمان این دیار احساس موکل بودن به خود دهند. بالطبع می دانید این زمینه سازی صرفاً با چرخش زبانی ایجاد نمی‌شود بلکه باید در عمل مشاهده گردد.
این اتفاق در دو حیطه و البته متقابلاً، دور از دسترس نیست.
اولین مورد زمینه سازی و آماده شدن شرایط ذهنی و فکری برای زندگی و زیست مسالمت آمیز برای تمامی شهروندان است.
در این مورد نباید هیچ شهروندی احساس کند اگر به عنوان مثال شرایطی ایجاد شد برای جذب و استخدام در اداره و یا سازمانی و گل سرسبد دل‌مشغولی‌ها، یعنی پتروشیمی گچساران، ذهنیتی برای هیچ کدام از آنان بوجود نیاید تا خود را تاجگردونی بدانند یا غیر تاجگردونی!
اگر از سیستم مستقل بانکی و سفارشاتی که بابت دریافت وام و تسهیلات کم بهره به افراد خاص می‌گردد، بگذریم. این تلاش را داشته باشیم که اگر شهروندی احساس مشکل و گیرافتادن کارش در ادارات، نهاد یا سازمانی افتاد، تمام تلاش فکری او در پی باز نمودن این گره باشد نه اینکه دغدغه فکری‌اش تاجگردونی یا غیرتاجگردونی بودن مسئولان آنجا باشد.
 دومین مورد و شاید سخت‌ترین مشکل و یا بهترین تصمیم درست برای شما، دور شدن، ترک گفتن و دور کردن برخی افراد و افکار در نزدیکی و یا گوشه و کنار خود است! فی المثل برخی افرادی که قول و قرار پستی از قبل گرفته‌اند برای نمایش قابلیتهای خودشان تا وقت مقتضی، تنها هنرشان زیرسوال بردن همه تلاشهای گذشته! به علاوه چاشنی تعریف و تمجیدهای مشمئزکننده از شما می‌باشد! یا آن یکی خبرنگار و پیمانکار هم به جای نشان دادن پیشرفت و واقعیت‌های پروژه‌ها، دست به تمجید اغراق آمیز می‌زنند و از رسالت خود دور می‌شوند!
یکی از موانع مهمی که در این چهار سال پاشنه آشیل شما می‌شود وجود افرادی است که برای اثبات خودشان و دیده شدن به هر دلیلی ایجاد دشمنی و شکاف مابین همشهریان می‌کنند. افرادی که اثبات خودشان را در اغراق گویی ها و غبارآلود کردن چشم انداز واقعیت‌ها، می‌بینند، اولاً باعث لوث شدن هر تلاش و فعالیتی می‌شوند، ثانیاً مابین مخالفین فکری شما و اکثریت همشهریان ایجاد شکاف می‌کنند! که گاها شاید خود شما هم ناچارا چشم بر این موارد می‌بندید.
اختلافات فکری و سلیقه‌ای که جزیی جداناپذیر از یک جامعه پویاست، جای خود، اما موانعی هم که به دلیل برخی ناملایماتی که بعضاً افرادی فقط برای دیده شدن و اثبات خودشان به شما، البته جایگاه شما!!! بوجود می‌آورند ضدیتی آشکار با زیست مسالمت آمیز در چهار سال آینده خواهد داشت.
چهار سالی که زمانی بس طولانی است و می‌توان با وجود همه آن اختلافات و به دور از شکاف‌های شهروندی، ید واحده‌ای شد برای پیشبرد و پیشرفت این دیار.
در پایان، دیگربار یادآور شویم، خواسته و یا ناخواسته، از ظن افراد مختلف، نماینده چهار ساله این شهر هستید و با تمام ذهنیت‌های متضاد شهروندی، شرایطی برای همکاری همه جانبه برای پیشرفت این دیار بوجود آورید تا هر شهروند حتی در صورت مخالفت فکری با شما مشاور شما گردد و همچنین زمینه سازی برای پرشدن شکاف اختلافات، قاعدتاً باید ایجاد شود، بنابراین این امر همکاری و همفکری متقابلی از سوی همگان را می‌طلبد.
نام شما

آدرس ايميل شما

قبادی
Iran, Islamic Republic of
خدایی چی نوشتی. تاجگردون انسان کامل وبالغ میباشند و نیازی به نصیحت افرادی مثل شماها ندارد تاج کشوری میدرخشد
Iran, Islamic Republic of
آقای قبادی جان سلام.رفیق هیچ وقت کاسه داغ تر از آش نشو و الکی تعصب بی جا هم نگیر.منطقی خودت به این موضوع فکر کن ک اگه خود آقای تاجگردون جواب شما رو بخونه چی بهت میگه اما خداوکیلی منطقی و بدون تعصب بهش فکر کن.
وارطان
Iran, Islamic Republic of
مالش قهرمانانه
الف
Iran, Islamic Republic of
میدانی چرا خدا کرونا را فرستاد؟ برای اینکه معیارهای عمل ماها وبعضی ها حق نبود از کوزه همان برون تراود که دروست +ترک عادت مرض هست+ خدا خدا خدا ✌️
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
بالتبع می بایست تغییر اساسی در سیستم ضعیف مدیریتی شهرستان صورت گیرد تا از سکون فعلی رخا وچرخه پیشرفت شهرستان با سرعت دو چندان به حرکت در آید.
مدیرانی در گچساران و باشت وجود دارند که بیش از یک دهه ریاست میکنند بعنوان مثال اداره برق گچساران که ضمن قدردانی از خدمات ایشان، واقعا ایده و طرح جدیدی ندارند پس چه بهتر همانند اداره برق باشت که از یکسال پیش دچار تغییرات مدیریتی شد
در تمامی امورات انتظارات مردم رو برآورده کرد.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
انشالله اقای تاجگردون نماینده ی خوبی هم برای مردم بویراحمد و دنا هم باشند.
Iran, Islamic Republic of
معلوم بود چه نوشته بودی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون نماینده خودشه،،و وووووو نماینده شهرستانهای گچساران و باشت به هچ وجه نیست.
Iran, Islamic Republic of
سلام اولا تو این موقعیت کرونایی تو فکر فقرا و محرومان باشید دوما تو فکرتاسیس یه خیریه باشید، نه حزب و خط سیاسی و رفتن بچه ها تون سر کار، سوما جامعه با خط سیاسی و جناح بازی که نشات گرفته از غرب و شرق هست به این بد بختی که امروز میبنی رسیده اگر امت واحد بودیم مثل اول انقلاب همه مشکلات حل شده بود
Portugal
ای بابا چه نماینده که از نامه تون حرف خونی ندارن .حتی به عنوان یه معتمد محل برا نامه هاتون ارزش قاعل نیستن😭
یونس
Iran, Islamic Republic of
با احترام
ایشون فقط به فکر افرادی هستند که گوش گیرشان باشند
ومتاسفانه همیشه بین شهرستان ها تفاوت گذاشته اند
واقع گرا باشید.
ارغوان
Iran, Islamic Republic of
/همش به این و اون توهین وافطرا و فحاشی میکردین
Iran, Islamic Republic of
انسان‌ازانتخاب‌حوزه
انتخابی‌تاجگردون‌هنگ‌می‌کنه
باآن‌تشریفات
Iran, Islamic Republic of
تاحگردون باید حاج آقایی را فرماندار کنه و زینل زاده را استاندار کنه ، این دو نفر می توانند مدیران جهادی باشند تا جناح راستی ها و بقیه مردم با ایشان همکاری کنند و پیشنهادهای خیلی خوب هم برایش داریم البته با شروط بالا
Iran, Islamic Republic of
باید مدیران جهادی و از جناح راست انتخاب کنند تا رضایت مردم تامین شود
ش الهی
Iran, Islamic Republic of
سلام .انشاالله امسال رآی ما که به میل خودمان بوده وآنرا به حاج غلام تاجگردون اهدا کردیم تا با آن مدیریتی که در جنابعالی سراغ داریم این شهر را که زبانزد مسعولین کشور هم هست هم در بیماری وهم در اطاعت از نظام سلامت به نمایش گذاشتیم کاری کنی کارستان وآن چیز را که لیاقت این مردم را دارد به اجرا بگذاری . این دو شهرستان شما را انتخاب کردند که با لیاقتی که در شما سراغ داریم مشکلات شهرستان را هم از نظر زیبایی شهر و هم جوانان و افراد کم در آمد را را اشتغال رایی بفرمائید از شما انتظار داریم که کمر بی پولی وبی کاری را بشکنی و ازدواج جوانان را رونق بخش ازشم انتظار داریم که شرافت این شهر غیور را پر آوازه سازی آقای تاجگردون من از طرفداران پروپا قرص شامی اما برای خودم چیزی نمیخوام فقط پیشرفت گچساران را از شم میخوام . خداوند کمکت کند تا بتوانی این هدف والا را به سر انجام برسانی وما هم برایت از خداوند طلب توانایی هرچه بیشتر را آرزو مندیم .یاحق
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1