کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی

سپاس نامه شهر اولین ها

شهرستان لنده بدون بیمار کرونایی

12 فروردين 1399 ساعت 21:38

سپاس نامه شهر اولین ها از فرزندان خود که از سایر نقاط کشور به جهت احساس وظیفه و. جلوگیری از شیوع کرونا به شهرستان لنده سفر نکردن و. در خانه خود ماندند


سپاس نامه  شهر اولین ها
با توجه به زمان ورود کرونا ویروس و شیوع آن در کشور عزیزمان  ایران - امروز تقریبا شاهد اربعین ( چهلمین ) این موضوع هستیم. هر چند درباره کرونا بسیارگفتند و نوشتند و فراوان شنیدیم و خواندیم؛اما با عنایت به اهمیت موضوع نه تنها هر ایرانی یا هر آسیایی بلکه یکایک افراد میلیاردی جهان، باید در زمینه جلوگیری از شیوع این ویروس جهان گیر تمام توان خویش را به کارگیرند و زمینه نفوذ آن را به حداقل برسانند.
به گمان کارشناسان محلی، ملی و جهانی موضوع کرونا گذشته از آسیبها، استرسها، نا امنی ها و...   قطعا به شکلی ناخودآگاه محاسن کم نظیری در چرخه مدیریت دولت ها و حکومت ها ایجاد نموده است که شاید دست یافتن به آنها (حتی بخشی از آنها) زمانی فراتر از حد تصور می طلبید.
در این میان وقتی نیک می نگریم متوجه می شویم که نقش مردم و شهروندان، نقشی دو منظوره است؛ هم می توانند عامل شیوع ویروس باشند هم مانع نفوذ ویروس. مردم به عنوان قاعده اصلی و بنیادین موضوع در افت ، رشد و همچنین کنترل ویروس به صورت مستقیم نقش آفرین هستند.
به صورت ویژه و خاص از فرزندان خردمند و فهیم شهرستان لنده که درسایر تقاط کشور ساکن بوده ومشغول خدمت به ملت بزرگ ایران هستند و برای حفظ سلامتی همشهریان و بستگان خود در محل سکونت خویش ماندند و علی رغم شوق حضور و جوشش عاطفی، در شهرستان حضور پیدانکردند تقدیر و تشکر می نماییم و امیدواریم این آگاهی و بینش در تمام نقاط جغرافیای کشورمان نهادینه گردد.  
ساکنان شهرستان لنده  با امید به استمرارو پایداری  وضعیت سفید کرونایی شهرستان، ضمن آرزوی سلامتی برای عموم هم استانی ها و هم میهنان و همچنین اظهار تاثر از گرفتاری برخی ازخانواده ها و آرزوی بازگشت سلامتی برای مبتلایان بر خود لازم می دانند که از پی گیری ها و اقدامات فرماندار محترم به عنوان نماینده عالی دولت، نیروهای نظامی و انتظانی، نیروهای خودجوش مردمی، تلاش های شبکه بهداشت و همه بزرگواران تاثیرگذار سپاس گزاری نماید.
در پایان شایسته است به همراه هم میهنان عزیز زنجیره در خانه ماندن را حفظ کنیم و برای استمرار تندرستی خود، خانواده و هم نوعان خویش روز طبیعت را نیز در چهارچوب خانه هایمان بمانیم.

سیدباقرخرمی – شهرستان لنده


کد مطلب: 419427

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/419427/سپاس-نامه-شهر-اولین

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1