تاریخ انتشار
جمعه ۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۱۷
کد مطلب : ۴۱۹۲۳۵
یادداشت ارسالی:

موحد و عدل در چالش راستی آزمایی شرکت نمایند

۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
موحد و عدل در چالش راستی آزمایی شرکت نمایند
کبنا ؛متن ارسالی: این روزهای مصاحبه‌هایی جالبی از عدل هاشمی‌پور و سید محمد موحد انتشار یافته است که هر یک مدعی تخصیص بودجه به پروژهایی در کهگیلویه بزرگ هستند اما سؤال اساسی در باره این اظهارات به وجود آمده است؟
که موحد و عدل آیا واقعاً نقشی در تخصیص بودجه به پروژهای کهگیلویه بزرگ داشته‌اند؟
چگونه موحد و عدل هاشمی از تخصیص ردیف بودجه‌ای می گویند که عملاً هیچ یک موقعیت آن را نداشته‌اند که چنین اقدامی کنند
از آنجا که اختصاص ردیف بودجه بر عهده کمیسیون تلفیق بوده است، و ریاست کمیسیون تلفیق بودجه بر عهده غلام رضا تاج گردون بوده است و بررسی بودجه در زمانی رخ داده که مجلس در تعطیلی به سر می‌برده است در عمل نه عدل هاشمی نماینده فعلی نه محمد موحد که رسماً هنوز بر کرسی بهارستان ننشسته است نمی‌توانسته‌اند نقشی در این موضوع داشته باشند و تنها راه آن از طریق لابی با تاج گردون بوده است.
پس چگونه این دو بدون از نام بردن از تاج گردون چنین ادعایی را مطرح نموده‌اند!؟
افکار عمومی بدرستی می‌دانند اگر ردیف بودجه‌ای برای کهگیلویه در نظر گرفته شده است قطعاً بوسیله غلام رضا تاج گردون بوده است؛ پس دلیل این دعواهای آن دو نفر چیست؛ چرا محمد موحد و عدل هاشمی نامی از تاج گردون نبرده‌اند و نقشش نیاورده‌اند....
بطور مثال آنچه محمد موحد از دو بانده کردن کردن خیرآباد به دهدشت از آن سخن گفته است غلام رضا تاج گردون شش ماه پیش در دیدار با مردم خیرآباد آن را مطرح نمود.
و اشتباه بزرگ‌تر آنجا بود که طرح جاده پل بریم از باشت به چرام و خوزستان که تاج گردون سه سال پیش طرح آن به مشاور داده است در گفتگو با رسانه‌ها این طرح را پیشنهاد خودش برشمرده است حال آنکه موحد تنها یکماه است که بعنوان منتخب به مجلس آتی راه یافته است.
شاید موحد در این فکر است با مصاحبه‌های پیاپی عدل هاشمی را در فضای سیاسی کمرنگ‌تر نماید اما اشتباه او در این راه آن است که افکار عمومی و رسانه‌ها و آگاهی آنان را نسبت به موضوعات نادیده گرفته است.
 به گمان افکار عمومی راست آزمایی گفته ایشان را می‌توان اینگونه انجام داد که محمد موحد و یا عدل هاشمی قول بدهند که چهار بانده کردن محور چرام و دهدشت را در بودجه سال آینده قرار دهند و در چالش راست آزمایی ادعاهای. خود شرکت نمایند.

------------------------------
احمد مختاری
 
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
بدون شک چاربانده کردن این مسیر کار تاجگردونه وکسی دران شک نداره جز موحد
وحدت
Iran, Islamic Republic of
واقعا چه فکرهایی در جامعه وجود دارد!!!!! بابا الآن همه فکرها باید با وحدت به جنگ کرونا رویم!!!!!!!!!!!!!!! این چه تفکری است که همه اش دنبال اختلاف است
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1