تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۱۰
کد مطلب : ۴۱۹۱۰۱
متن ارسالی؛

آقای موحد؛ اظهارات شتابزده به شما آسیب می رساند

۲۶
۶
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آقای موحد؛ اظهارات شتابزده به شما آسیب می رساند
کبنا ؛اظهار نظرهای شتاب زده گاهی حتی آدم‌های بزرگ را وارد ورطه نقد و ارزیابی قرار می‌دهد که تا مدت‌ها آسیب این اظهار نظرها را به همراه خود دارند.
در فضای مجازی به نقل از سید محمد موحد منتخب مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نوشته شد که محور پاتاوه به دهدشت در بودجه 99 ردیف گرفته است.
موحد گفته است که با رایزنی‌های صورت گرفته در مهلت قانونی چهاربانده شدن محور خوزستان به اصفهان از منطقه خیر آباد در گچساران تا دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در بودجه سال ۱۳۹۹ ردیف بودجه به آن اختصاص یافته است.
وی همچنین بیان کرده است که به محور جایگزین فارس به خوزستان از طریق کهگیلویه بزرگ از محور پل بریم-باشت-چرام –دیشموک به ایذه (خوزستان) بودجه اختصاص داده شده است.
موحد همچنین به رسانه‌ها گفته که بافت تاریخی بلادشاپور و انتقال آب مارون به صحرای کلاچو از دیگر پروژه‌های دارای ردیف حوزه انتخابیه کهگیلویه است.
 بیژن کاظمی کیان در مطلبی در این باره آورده است که سال بد، از اوانش پیداست؛ تمامی ندارد و در ادامه روند عجله و دست و پا زدن‌های بی صبرانه برای ورود منتخب و شروع وظایف وی، پیش از خاتمه یافتن خدمت نماینده قانونی در مجلس شورای اسلامی، نامه نگاری‌های منتخب با تجربه بهت و تعجب همگان را برآن داشته که این همه عجله و گاف های پی در پی برای چیست؟
مصادیق بسیاری برای بداخلاقی رسانه‌ای طرفداران حجت الاسلام سیدمحمد موحد که بارها متذکر شده‌ایم به عنوان یک روحانی نباید اخلاق را ذبح اقتدار سیاسی کنند؛ همان نوع که پیشا انتخابات دست به تقطیع فیلم و انتشار آنها، مطالب غیر واقع برای ترویج یاس و حقیر شمردن عملکرد چهارساله خادم مردم در مجلس انجام داده تا رسانه یاران وی پیشا انتخابات بازنده اخلاق باشند.
در جدیدترین بداخلاقی‌ها که در آرشیو رسانه_یاران ایشان مبرهن است و صحت موضوع نیز به تأیید موحد می‌رسد؛ انتشار اخباری مبنی بر رایزنی و تلاش نماینده منتخب برای جذب بودجه‌های به ثمر رسیده در مجلس و سپس شورای نگهبان که در تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ به تأیید رهبری از کمیسیون تلفیق به شورای نگهبان و طی بازه زمانی تأیید و در ادامه عناوین منتشره به رسانه و عموم مردم سرایت پیدا می‌کند، در گافی عجیب به نام موحد مصادره رسانه‌ای می‌شود!
ردیف دار شدن طرحها و  پروژه‌های مهم در کهگیلویه از جمله سد آبریز که نمادی از تلاشها و خدمات سردار هاشمی پور برای توسعه و اشتغال پایدار در بخش کشاورزی دهدشت و چرام به شمار می‌رفت و جالب‌تر تعریض و چهاربانده شدن جاده دهدشت به بهبهان که در قالب بخش نهم؛ تغییرات متفرقه ردیف ۵۴ بودجه بعنوان پل بریم- گچساران- بهبهان - خیرآباد-دهدشت مصوب سال ۹۹ قرار گرفت، پیش از انتخابات به مجلس رفته و سپس بعد از انتخابات به کمیسیون تلفیق و با تأیید رهبری به شورای نگهبان، چرا و چگونه می‌تواند به نام سیدمحمد موحد مصادره شود؟
دقیقاً جایگاه موحد در مجلس یازدهم چیست؟ عضو شورای نگهبان است یا کمیسیون تلفیق؟ شاید پای هاتفی در میان بوده و نتایج بودجه ۹۹ با نظارت ایشان به تصویب شورای نگهبان رسیده باشد؟
کارنامه و پروژه‌های در حال پیگیری سردار هاشمی پور در ردیف بودجه گنجانده شده، مشخص‌اند و در حالی بیم تعطیلی آن‌ها می‌رود که پیش از پایان خدمت ایشان، رسانه‌ها و طرفداران موحد سعی در سند به نام زدن این کارنامه را به سینه خود داشته باشند؛ (تا دیروز معتقد بودند کاری در حوزه کهگیلویه انجام نگرفت).
اسفند ۹۴ موحد به پیروز انتخابات تبریک نمی‌گوید تا دو باخت در پرونده در یک انتخابات به نام ایشان در اخلاق و سیاست ثبت کرده باشد و امروزی که پس از پیروزی پرحرف و حدیث در انتخابات ۹۸ نه تنها تقدیر از زحمات و پیگری های هاشمی پور را به زبان نیاوردند، بلکه کارنامه هاشمی پور را در اوج ساده بینی و نادیده گرفتن افکار عمومی به نام خود ثبت کنند تا بازی را پیش از شروع، بازنده به پایان رسانده باشد.


https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000419/nf00419101-2.jpg
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000419/nf00419101-1.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما

کهگلو
Iran, Islamic Republic of
الآن موحد ادامه دهنده کارهای هاشمی پور است و کارهای هاشمی پور را باید به اتمام برساند انتخابات تمام شد بیا بیرون . کرونا هم اثر نگذاشت!!!!!!!!!!
امید
Iran, Islamic Republic of
نمیدانم چه نگرانی وجود داره که اینقد داره دس و پا میزنه . آیا موحد که می داند فقط برای کار های فردی آمده میخواهدکارهای سردار هاشمی به اسم خود کند ؟؟ در سخنان اقای موحد چیست ؟؟ چرا اینقد عجله دارد ؟؟ ایا می داند که در این وضع نابسامان کشور هیچ کس نمی تواند مثل اقای هاشمی کار کند ؟؟ ما مردم کهگیلویه بزرگ هیچ انتظاری از موحد نداریم بجز اتمام کار های سردار هاشمی . چه خوب است انصاف داشته باشیم و کار های دیگران را به اسم خود تمام نکنیم . سردار هاشمی پیروزی موحد رو بهشون تبریک گفتند اما موحد دور قبل نه . همه ما میدانیم که چطور رای اورد و نیازی به گفتن نیست . امیدوارم اقای موحد که تیم راسانه ایش رو جواب ندادن تماس های مردم از سوی سردار هاشمی مانور داده بودند الان که هنوز موسئولیتی ندارند حداقل جواب تماس های طرفداران خودش را بدهد. کمیسیون اصل نود منتظر شماست بسم الله . اقای موحد بداند مردم ما نیازی به عزل و نصب های بی مورد و قلع و قمع کردن فلان طیف ندارد و کارهای عمرانی و عام المنفعه نیاز داریم . البته فک کنم همه کار ها رو سردار هاشمی یا براشون بودجه گرفته و در حال کارند یا در حال طی مراحل قانونی هستند
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
خیلی سخت واست گذشت عدل دیگه سوختی
امید
Iran, Islamic Republic of
عدل تازه زنده شد ، اگه سیاست بفهمی باید بدونی که موحد مهره سوخته ای بیش نیست و دور بعد همه چیز معلوم میشه
امید
Iran, Islamic Republic of
برای کسی که 20 سال مجلس بوده و در اولین دوره یه کانیدید با شکست بخوره بد نیست که برای جبران ان چهارسال خونه به خونه میگشه . اما برای نماینده ای که اولین سال حضورش بود و شکست بخوره بده . منتظر دور بعد باشید
عبدالرحیم
Iran, Islamic Republic of
سلام موحد ۱۲سال نماینده ما بود و هیچ کاری برای بهمئی نکرد ولی هاشمی ۴سال نماینده بود کار کرد خوب هم کرد مردم ازش رضایت دارند
امید
Iran, Islamic Republic of
پس چرا بهش رای ندادین ؟؟ به این میگن
Iran, Islamic Republic of
اخر دوران سیاسی اش است بزار برای خودش یادکار داشته باشد از دهدشت به بهبهان رفت وتنها کاری که خیلی خوب بلد بود/حالا میخاد کار عمرانی کند
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
با سلام. اگر این مطالب را خیر خواهانه می فرمایید که خوب است.گرچه با به کار بردن برخی الفاظ بغض خودت را آشکار کردی.خوب ایشان گفت که در قانون بودجه این مصوبات وجود داره.مگر ایشان ممنوع الکلام هستند.هر کس میتونه قانون بودجه را بخونه و بگه که درآن چه احکامی آمده است.مگه آقای سردار هاشمی بارها کسانی را که در سالهای قبل گفتند در انتخابات تقلب شد ،سرزنش و محکوم نکرد؟مگه نرفت بالای سکوی مجلس علیه آنان شغار نداد؟ چطور جنابعالی انتخاباتی را که به تایید شورای نگهبان و سایر نهادهای ذیربط رسید و با این اختلاف فاحش آرا پر حرف حدیث می نامید.اخلاق را هم که همه در تجمعات انتخاباتی دیدند و شنیدند.
ذلت
Iran, Islamic Republic of
سنش رفته بالا
فرهنگی-کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
خوشم میاد که امضای تاجگردون پای نامه هست. همه استانقدر تاجگردون رو بدانیم..
شهباز
United States
خسته نباشی اینا همه کارهای نماینده گچسارانه شما اگه کار کن بودی دورههای قبل هنرتونو نشون میدادین
کامی
Iran, Islamic Republic of
موحد شیر زمینه،کهگلو داغشه نبینه
امید
Iran, Islamic Republic of
به طور صحیح رقابت میکرد .مختلف استفاده نمی کرد
Iran, Islamic Republic of
خیلی عالی کار کرده زودتر کار خودش را شروع کرده نماینده های قبلی مجلس درست کار نکردند همش حزبی و جناحی عمل کردند اصلا به فکر مردم نبودند زنده باد موحد .
ایل چرام
Iran, Islamic Republic of
اولا سلام
دوما از نگارنده این متن تذکر میدهم که از روی تعصب بی مورد چیزی ننویسید . بنده خودم طرفدار پروپاقرص عدل هاشمی پور هستم و ایشان هیچ کاری نکردند برای منطقه . ایشان یک پیمانکار خوبی هست نه یک نماینده. این کاغذ بازی های الکی و من دراری را هم بذار تو طاقچه که دیگه فایده ای ندارد . عیب هاشمی پور اینه که حرف نمیزنه. به موحد تبریک ویژه میگوییم و براش آرزوی سلامتی داریم .
امید
Iran, Islamic Republic of
از بغضت معلومه موحدی پرو پا قرصی هستی
سیددانیال دانشی
Iran, Islamic Republic of
همیشه لذتی که دربخشش هست درانتقام وجودندارد
مطلع
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع حدفاصل بابامیدان تا پل بریم که در محدوده فارس از از ردیف طرح فعلی حذف و به طرح دیگری منتقل شده و جایگزین ان از خیراباد تا دهدشت باند دوم لحاظ شده که این کار فقط از دکتر تاجگردون ساخته است نه شخص دیگری همچنین طرح پل بریم باشت دشت تا دشموک و مرز خوزستان را سالهای قبل اقای دکتر تاجگردون پیگیر بودن که در قانون ردیف دار بکنند که امسال این کار را کردند که دستشان درد نکند این کارها را دکتر تاجگردون بلد است اگر نامه اقای مهندس هاشمی به وزیر راه راببینید نوشته از دهدشت تا بهبهان در قالب پاتاوه دهدشت اولا پاتاوه دهدشت باند اول است و از بهبهان تا دهدشت باند اول ساخته شده و باند دوم در قالب این طرح امکان پذیر نیست و از اینکه به طرح بابامیدان گچساران بهبهان حدفاصل خیراباد دهدشت اضافه شده کار درستی است و منطقی است
امیرخان
Iran, Islamic Republic of
طوری سردار،سردارمیکنی که انگارما امروزرانمیشناسیم؟!؟!؟اگردنبال شناخت واقعی
هستی بابچه های تیپ مهندسی رزمی
۴۶الهادی علیه السلام تماس بگیرتاواقعیت شخصیت
حقیقی وحقوقی واخلاقی ایشان رابشناسی
امید
Iran, Islamic Republic of
با شناختی که ما از سردار داریم خیلی ادم متواضع و فروتنی هستن .
Iran, Islamic Republic of
باسلام
آقای هاشمی تقریبا تو همه سخنرانی‌هایش آقای موحد رو تخریب می‌کردند هم تخریب شخصیتی وهم کاری اینا همش جنگ سیاست . رسیدن ومقام ومنصبه عزیزم ما مسئولان رتبه 1 کشورمون کاری برامون نمیکنن چه برسه به نمایندگان استانمون اصلا خودتون رو ناراحت نکنین.
امید
Iran, Islamic Republic of
بابا شما دیگه کی هستین . موحد حرفی که به عدل نزد دیگه نبود . به نماینده مجلس میگه و چند مورد دیگه . عدل فقط جواب توهین هایش رو می داد خدایی خیلی بی منطقی
امید
Iran, Islamic Republic of
خبری جون اینقد گفته های ما رو سانسور نکن
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز در نقد جانب انصاف را رعایت کنیم اما در توضیح درباره بحث و متن فوق همه میدانیم که فعلا و در حال کسی از مسئولان از لحاظ حقوقی نماینده منتخب را نماینده رسمی نمیشناسد و تا پایان مجلس نماینده آقای هاشمی میباشد اما در چند و چون عملکرد در بهمئی که من اهل اینجا هستم عملکرد ۴ ساله هاشمی پر را قابل قبول میدانم ۱. چهرخطه کردن جاده لیکک به روستای ورزرد ۲ برق بهمئی که انشاله تا ۲ ماه آینده تکمیل خواهد شد چون تمام دکل ها و کابل کشی آنها انجام شده است ۳‌. گاز رسانی به روستاهای کت و بابا احمد ۴ چمن های مصنوعی و سالن های سرپوشیده که ردیف بودجه از وزارت نفت گرفت نه سازمان برنامه و‌بودجه ۵ آب شهرستان بهمئی که لوله ها هم لب گودال هست و انشاله باید تا پایان ۹۹ تکمیل شود در پایان اگر جناب موحد در ۴ سال جاده لیکک به جایزان را افتتاح کرد ما ممنونم حالا ما دنبال نماینده سیاسی و‌کارچاق کن نیستیم دنبال پیمانکار و‌نماینده ای هستیم که ۵ پروژه در شهرستان ما انجام دهد که همه مردم استفاده کنند نه کار شخصی برا لیدرهای نماینده شود خواسته او از وزرا و دولت ؛ فرق ندارد هاشمی باشد یا موحد این گوی و این میدان بسم اله جناب موحد بفرما به امید موفقیت
امید
Iran, Islamic Republic of
یعنی اینقد عدل براتون کار کرد و بهش رای ندادین ؟؟ عملکرد قابل قبول ؟؟ بابا این عملکرد رو تا حالا هیچ کدوم از نماینده ها نداشته . این عملکرد برای چهار سال عالی هست عالی نه قابل قبول . در ضمن جاده بهمئی به جایزان رو عدل کلنگ زد و بودجه ا ش رو گرفت و موحد هیچ کاره هست . بهمئی به عدل / نه تنها بهمئی بلکه لنده و قلعه رییس و ... . بنده خدا با وجود اینکه بویر احمدی بود اما حدود 80 درصد کاراش و پروژ هاش رو برای طیبی و بهمئی انجام داد . ولی یادتان باشد چوب خدا صدا نداره و نوبت عدل هاشمی هم خواهد شد . انتقام - سخت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1