تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۴
کد مطلب : ۴۱۸۶۹۲
متن ارسالی:

بازتاب ملی و اثر گذار نامه خرامین به رئیس جمهور درباره بلاتکلیفی سازمان هلال احمر

۷
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
بازتاب ملی و اثر گذار نامه خرامین به رئیس جمهور درباره بلاتکلیفی سازمان هلال احمر
کبنا ؛در چند روز گذشته نامه علی خرامین عضو هیئت رئیسه مجمع هلال احمر کشور به رئیس جمهور و انتقاد و گلایه از بلاتکلیفی در انتصاب رئیس جمعیت هلال احمر کشور در کنار اخبار مربوط به بیماری کرونا در صدر اخبار رسانه‌های کشور قرار گرفت.
این نامه ابتدا توسط یکی از خبرگزاری‌ها درج شد و بعد از آن بود که سایر خبرگزاری‌های کشوری خیلی زود به این نامه و اهمیت آن پرداختند.
خرامین در این نامه با گلایه از بلاتکلیفی در سازمان هلال احمر کشور بویژه در اوج بحران کرونا نوشته بود؛ جمعیت هلال احمر کشور با بدنه مردمی به وسعت ایران یکی از سازمان‌های نیمه دولتی است که گستره فعالیت آن نه تنها در ایران پهناور بلکه در سراسر دنیا و هر آنجا که درد و بحران است پراکنده می‌باشد که با عدم انتصاب رئیس این سازمان موجی از ناامیدی و ابهام در میان‌جمعیت میلیونی داوطلبان و امدادگران بوجود آورده است.
بعد از این نامه بود که برخی دیگر از نمایندگان مجلس و چهره‌های سیاسی کشور به این موضوع ورود کردند و نسبت به ادامه این وضع انتقاد و خواستار تعیین تکلیف سریع وضعیت هلال احمر کشور شدند.
این موج که بدون شک با نگارش نامه خرامین شدت گرفت سبب شد خیلی زود در روز سه شنبه ۲۰ اسفند ماه جلسه اضطراری با ویدئو کنفرانس تشکیل و دو گزینه جهت ریاست سازمان به رئیس جمهور پیشنهاد شود که این موضوع نشان از فشار اجتماعی برای این موضوع بود.
خرامین که پیش از این نیز سابقه نامه نگاری به برخی مقامات کشور در مورد موضوعات مهمی همچون برجام و حج را دارد در سال گذشته با بیشترین رأی در میان ۸۴ عضو مجمع عالی به عنوان عضو هیئت رئیسه مجمع عالی انتخاب شد و دارای نفوذ و ارتباط بالایی در سازمان هلال احمر کشور است.
این نامه به رئیس جمهور و دغدغه و موقعیت شناسی یکی از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد بار دیگر نشان از توانمندی نیروی انسانی شایسته استان داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
اووووووووکی
oooooooooooookiiiiiiiiiiii
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
انگار رییس جمهور بیکاره ای نامه یله بخونه .
احساس خواه
Iran, Islamic Republic of
درود بر برادر ارزشمندم جناب آقای دکتر خرامین عزیز دکتر عزیز آقای روحانی ودولت یک سال دیگه اگه مجلس انقلابی بهش اجازه بده بیشتر فرصت نداره آقای روحانی کدام انتصابش درست بوده که هلال احمر درست باشه همیشه در این ۶ سال موقعی که اتفاقی برای مردم پیش میاد که اکثر انها توسط خودش یا دولتش هست ی مدتی ایشان غیبش می زنه حالا هم رئیس هلال را میخواهد یا از دوستان یا از نیروهای فک وفامیلاش بگذار
واقع نگر
Iran, Islamic Republic of
سلام .این آقا یعنی خرامین ریس پیام نور استان بود فضای در آنجا ایجاد کرده بود اگه ایشان توانایی دارد دیگه فاتحه همه خونده است.
معلم
Iran, Islamic Republic of
حیف که اصولگرایان قدر را ندونستند به عنوان کاندید اصولگرایان معرفیت کنن والا الان مجلس بودی
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
دكتر خرامين واقعا يه مرد كامل و نمونه اند .
انشالله كه هميشه پايدار و تندرست باشند
با تشكر :
دانشجوي ديروز ، امروز و فرداي شما
احمدی لو
Iran, Islamic Republic of
باسلام ان طوری که فکرمی کنید علی آباد همچنان شهری هم نیست . ایشون اگه همون بحث روان شناسی را ادامه بده بهتره..........
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
1