تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۴۱۸۶۳۳
متن ارسالی:

آقای استاندار این غبار سیاسی را کنار بزنید / انتظار چندین ساله مردم سپیدار را پاسخ دهید

۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آقای استاندار این غبار سیاسی را کنار بزنید / انتظار چندین ساله مردم سپیدار را پاسخ دهید
کبنا ؛علیداد حسین زاده - فعال سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای با ارسال متنی خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد نوشت: «بخش سپیدار از نیروی انسانی مستعد و توانمند، گردشگری و گردشگرپذیری از جمله آبشار تنگ تامرادی، شهرک صنعتی، ظرفیت کشاورزی و ... برخوردار می باشد. و انتظار می‌رود که هر چه سریعتر بخش شدن این منطقه رسماً انجام گیرد.»

به گزارش کبنا، این متن به شرح زیر است؛
سرور ارجمند جناب آقای دکتر کلانتری استاندار محترم کهگیلویه وبویراحمد
باسلام و احترام
در مطلع کلام، کار بزرگ و ماندگار سیاسی برگزاری باشکوه، امن، عادلانه و سالم انتخابات مجلس شورای اسلامی با تدبیر تیم مدیریت سیاسی استان ستودنی است.
چندی است که پنجره واکاوانه نگاه پرمساله ام را به جای جای سرزمین زرخیز کهگیلویه و بویراحمد گشوده‌ام. سرزمین مردان و زنان نجیبی که میراث دار مجاهدت‌های دهه چهل و یادگاران ماندگار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس‌اند. و اکنون هم هرکدام چون کوهی پرصلابت در مصاف با خطرات و گزندها و خصومت دشمنان نظام، بی آنکه ذره ننگی گردن بنهند، عاشقانه صف کشیده‌اند.
باصراحت تمام، یک گوشه از خاک کهگیلویه وبویراحمد را یادآور می‌شوم. جایی که نمی‌توانم و نمی‌دانم آن را در کدام خانه جدول تقسیمات کشوری جای بدهم. دهستان سپیدار یا بخش سپیدار؟
می گویم بخش سپیدار، هرچند که در ادوار قبل با یک تظاهر سیاسی بخشدار مرکزی بویراحمد دو تا سه روز در هفته به عنوان بخشدار سپیدار خدمت می‌نمود. که این کار هم شایسته این مردم نبود.
در همین جا خاضعانه از جنابعالی و تیم سیاسی فهیم همراه تقاضای رفع این غبار سیاسی را دارم.
بخش سپیدار از نیروی انسانی مستعد وتوانمند، گردشگری و گردشگرپذیری از جمله آبشار تنگ تامرادی، شهرک صنعتی، ظرفیت کشاورزی و ... برخوردارمی باشد.
سپیدار مهد و موطن همان مبارزانی است که رژیم منحوس پهلوی آماج سخنان سخنوران جسور و گلوله تفنگچیان غیورش بود و تاریخ حماسی سیاسی گهگیلویه و بویراحمد و فارس در برگیرنده آثار و نشانه‌ها و شاهدانی حاضر بر این مدعاست.
سپیدار در مسیر یاسوج به چرام، کهگیلویه و خوزستان قرار دارد و این اتصال سبب دسترسی آسان گردشگران به مناطق زیبا و شگفت انگیز طسوج می‌گردد، که خود فرصتی مناسب جهت معرفی، توسعه و رونق منطقه می‌گردد.
ضمن سپاس از تلاش دلسوزانه دولت تدبیر وامید انتظار می‌رود باوجود کمبود منابع و اعتبار، دلسوزانه و با رویکرد توسعه گرایانه، استقلال و تثبیت بخش سپیدار در اولویت‌های کاری تقسیمات کشوری در استانداری کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته و این تحول و ارتقاء شایسته را صورت داده تا انتظار چند ساله مردم شریف سپیدار همچنین رفع گردد.
خدایا چنان کن سرانجام کار / تو خشنود باشی وما رستگار
نام شما

آدرس ايميل شما

کیهان حسین زاده سرتنگ
Iran, Islamic Republic of
سلام، تشکر ویژه از شما جناب آقای علیداد حسین زاده، گرچه توفیق زیارت شما را از نزدیک نداشته ام، که ان شاء الله صورت پذیرد. دست مریزاد با این متن زیبا و پر محتوا ، که حق مطلب را در خصوص منطقه سپیدار ادا نمودید، جسارتاً این اگر این جمله‌ (اگر نبود نبرد سخت تنگ تامرادی استان ک وب تشکیل نمی شد)چنانچه استاد سخن محمد بهمن‌بیگی این موضوع مهم را بیان کرده، را به متن اضافه می شد زیبنده تر بود،،، زنده باشید امیدواریم که این خواسته به حق منطقه سپیدار و حومه محقق شود، سپاس و درود بر شما 👏🏻 👏🏻
محمد
Iran, Islamic Republic of
از استاندار محترم میخواهیم که بخش ممبی در شهرستان بهمئی را هم پیگیری کنید. با توجه به اینکه تمام مراحل این بخش در شهرستان واستان انجام شده و باید درجلسه هیاتدولت مطرح بشود که زحمت جنابعالی وهمکاارن شما دراستانداری با یک همت و تلاش فروان مردم این حوزهرا خوشحال کنی. همانطورکه جنابعالی قول دادی .
Iran, Islamic Republic of
باسلام و ضمن تشکر از برادر ارجمند جناب آقای حسین زاده با این بصیرت که.قابل ستودنی می باشد امیدواریم مسئولین استانی و کشوری به این خواسته به حق جامه عمل به پوشانند.
سیدبهزاد حسینی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1