تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۴۱۸۴۹۹
یادداشت ارسالی:

تفاوت موحد و تاجگردون در چیست؟

محمد شفیع ربیعی
۱۰
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
تفاوت موحد و تاجگردون در چیست؟
کبنا ؛انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بزرگ با همه فراز و فرودهایش به پایان رسید و در این بین چند نکته قابل تأمل وجود داشت.
نکته اول اینکه قبولی موحد در این دوره از انتخابات کاملاً محرز بود چرا که موحد بنا به شرایطی در موضع برتر قرار داشت اولین موضوع این بود که عدل هاشمی نتوانست آنچنان که باید به وعده‌های خود جامه عمل بپوشاند و در انتصاب مدیران و چانه زنی‌های استانی و حتی کشوری قدرت لازم را نداشت و در مقابل وزنه‌ای مانند تاجگردون همواره مهره بازنده بود.
این موضوع در کنار فقدان استراتژی و برنامه ریزی مدون هاشمی برای اجرای وعده‌های خود نیز دلیلی شد تا اینکه مردم کهگیلویه‌ای که چهار سال پیش یک "نهی" بزرگ به موحد گفته بودند برای خروج شهرستان خود از انزوا و بازگشت دوران عزت کهگیلویه بار دیگر دور موحد جمع شوند.
روحیه مردم داری موحد و اعتماد به نفس موحد که همواره این موضوع در کلام و چهره موحد مستتر است باعث شد کهگیلویه باز هم به موحد به عنوان یک ناجی نگاه کند.
البته طی شش سال اخیر و با تحکم و تک روی‌های غلامرضا تاجگردون در عرصه استانی در تقسیم بودجه و حتی انتصاب مدیران که دیگر رنگ و بوی بی انصافی به خود گرفته بود بار دیگر دست به دامن کسی باشد که قدرت لابی، کیاست و سیاست او از تاجگردون بیشتر و حرفه‌ای‌تر باشد آن شخص کسی نبود جر سید محمد موحد.
از جنبه دیگر، تجارب ارزنده و آشنایی قابل قبول محمد موحد با فضای مجلس و قدرت چانه زنی بالای وی در عرصه‌های کشوری باعث خواهد شد که موحد در دولت و مجلسی که با وی همراه خواهد بود دست پیش را بگیرد و قطعاً این چهار سال دوران اقتدار موحد و گوشه نشینی تاجگردون خواهد بود.
البته وزن بالای سیاسی موحد باعث شده است که مردم تمامی نقاط استان از جمله بویراحمد و دنا و حتی گچساران نیز توقع حمایت‌های موحد را دارند چیزی که دور از ذهن نیست و تجربه نشان داده که موحد برخلاف تاجگردون انسانی شهرستان محور و تک رو نبوده است.
اینک باید نشست و دید که سناتور موحد چه تدابیری را برای ایجاد توازن در بدنه مدیریتی استان اندیشیده است و قطعاً چشم امید اهالی کهگیلویه و بویراحمد به وی خواهد بود تا بارد دیگر شاهد بالا بردن پرچم کهگیلویه به دستان موحد باشیم.
-----------------------------------
 محمد شفیع ربیعی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اولا این سید قابل احترام برای همه است اما افرادی/ باچنین تفکراتی فقط جایگاه ایشان رااز چشم افراد منفور میکنید..............
روح اله حسینی
Iran, Islamic Republic of
در مورد دکتر تاج گردون نظر میدی به فکر خودت و شهرت باش و نماینده محترمت،
اصلاح طلبی از قلعه رئیسی
Iran, Islamic Republic of
آخه ببین کی داره نظر میده...خدایش آنچه در باره موحد نوشتی تا کنون در توانش دیدی
هم وطن از قلعه رییسی
Iran, Islamic Republic of
خدایی تو کی هستی که نظر و تحلیل میکنی تو برو به فکر خوت باش .
محمد شفیع
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت او استانی که ربیعی براش تحلیل بنویسه
جانا سخن از زبان ما میگویی
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا چیزی نوشته تا موحد خوشش بیاید چیزی گیرش بیاید
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
اگر ما کهگیلویه هستیم/بخدا این دوازده سال که موحد در میدان نبود کارهای زیر بنایی و زیر ساختی کهگیلویه شروع شد
سید
Iran, Islamic Republic of
کدام پروژه را در دهدشت یا کهگیلویه انجام داد که عزتی یا سرمایه ای باشد برای این مردم حرف الکی و اسم خالی
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
موحد تا انتخابات ریاست جمهوری خیلی نمی تواند قدرت نمایی نماید ضمنا اقای تاجگردون هم خیلی اصلاح طلب نیست و چه بسا در بین اصولگرایان پایتخت از آقای موحد جایگاه بیشتری داشته باشند و حتی با شخص دکتر قالیباف دوستی و رفاقت دارد البته باید اذعان کنیم که تاجگردون شخصیتی علمی است که مجلس یازدهم که همه افراد ناتوان هستند و در نبود شخصیت های مطرح سیاسی و به طور اک قطبی وارد مجلس شدند به تاجگردون ها نیاز دارند مگر موحد می تواند طرح دهد ؟؟؟؟
مجلس یازدهم ضعیف ترین مجلس تاریخ ایران خواهد بود شاید امثل تاجگردون ، مفتح ، قالیباف و .... بتوانند اندکی این مجلس را روسفید کنند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1