تاریخ انتشار
شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب : ۴۱۸۱۴۱
متن ارسالی؛

موحد؛ (( امام موسی صدر )) کهگیلویه بزرگ است

سید محسن عبدالله پور
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
موحد؛ (( امام موسی صدر )) کهگیلویه بزرگ است
کبنا ؛متن ارسالی؛ انبوه جمعیت استادیوم ورزشی دهدشت برای استماع سخنان حجت الاسلام حاج سید محمد موحد در نطق انتخاباتی 29 بهمن ماه، نشان از  پاسخگویی و تلاش های شبانه روزی برای توسعه همه جانبه ( سیاسی ، اقتصادی، فرهنگی ، عمرانی و... ) کهگیلویه بزرگ بوده است.
حضور پرشور جوانان  همراه با تصاویر، پلاکارد، بنر و پرچم های فیروزه ای ، شوق و شعف خاصی را انتقال داده بود ، به طوری که حجت الاسلام حاج سید محمد موحد به شکرانه این مقبولیت، حمایت و محبت و به جهت تشکر از مردم و خداوند سبحان سجده شکر به جا اورد و با این حرکت معنوی، نواختن زنگ پیروزی را برای توسعه همه جانبه و عزت دوباره کهگیلویه بزرگ تبریک گفتند.
جوانان که در این عرصه، حجت الاسلام موحد را ناجی و گره گشای مشکلات خویش می دانند شعارهای را سر می دادند که جوانان و مردم لبنان این شعارها را برای ناجی و حامی خود، ((امام موسی صدر)) سر می دادند.
شعارهای جوانان لبنان در حمایت از موسی صدر: روحم فدایت -- جانم فدایت--- خونم فدایت
مردم و جوانان کهگیلویه بزرگ با در دست داشتن پلاکاردهایی چون : جوانیم فدایی موحد -- جانم فدای موحد -- جوانان یک کلام موحد -- رای ما ، جان ما  موحد، موحد -- عشق ما سناتور موحد -- قلب ما به عشق موحد می تپد -- بازگشت عزت دوباره با انتخاب موحد  و...  احساسات و عواطف خود را ابراز می کردند.
به گفته کارشناسان و تحلیلگران میدانی تا کنون هیچ نقطه ای از  کشور برای نطق انتخاباتی چنین انبوه جمعیتی را به خود ندیده است  که نشان از محبوبیت کم نظیر و قدرت مردمی حجت الاسلام حاج سید محمد موحد  می باشد.
من الله توفیق
-----------------------------
سید محسن عبدالله پور
-----------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1