تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۹
کد مطلب : ۴۱۸۰۷۷
یادداشت ارسالی:

بهرامی؛ تنها نامزدِ مدیر آکادامیکِ انتخابات

۳
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
بهرامی؛ تنها نامزدِ مدیر آکادامیکِ انتخابات
کبنا ؛متن ارسالی: دانشگاه مبدأ تحول و تبدل جامعه است و هر تغییر و حرکت و جهش و پیشرفتی در بستر دانشگاه و از دل آموزش و پژوهشِ برآمده از آن میسر خواهد بود. جهان در یک حرکت صیرورت و مدام در حال تغییر و جابه جایی است و در واقع جهان در حال نو شدنی دائم است که فلاسفه آن را «حرکت جوهری» می‌نامند و در دوارن مدرن، می‌بایست دانشگاه را مبدل این حرکت و صیرورت علمی دانست که بهترین مدیر و مدبر برای این نو شدن و نوبرآمدن است.
بهرامی تنها استاد دانشگاه عرصه انتخابات بویراحمد است که به عنوان نماد و نمودی از نخبگان و فرهیختگان عرصه سیاست بویراحمد در میدان رقابت با غیردانشگاهیان قرار گرفته و همو می‌تواند نویدبخش صیرورت علمی جامعه در عرصه‌های تقنینی و اجرائی باشد که پیش‌تر از این در سکانداری شهرداری یاسوج نمود مدیریت اجرائی خویش را به منصه ظهور رساند و نشان داد که ظرفیت عظیمی از نهادینه های شخصی برای توسعه و آبادانی را دارد و در مسیر حرکت جوهریِ تغییر و تبدل و نوشدن جامعه بیشتر از همگان می‌تواند نقش آفرینی کند.
بهرامی خوب می‌داند که این حرکت نیاز به قاعده گذاری شایسته دارد و تا قانون ایده آل وضع نشود نمی‌توان از پیشرفت و توسعه مطلوب سخن گفت و در حوزه اجرا به درستی دریافت که نسب اجرا و قاعده گذاری چیست و چگونه باید در میان این دو رفع تعارض کرد.
استاد مدیریت دانشگاه که با ضوابط مدیریتی و ضعف‌های مدیریت جامعه آشناست و به قواعد و مقررات گسترده شهرسازی نیز به خوبی واقف است، در نسبت با رقبای خویش واجد شایستگی‌های بسیار است و انبان تجارت و دانش وی با همه رقبای خویش برابری می‌کند و به جرات می‌توان وی را شایسته‌ترین گزینه موجود از میان طَبلَه‌ی انتخابات بویراحمد دانست.
شایسته است که جامعه، دانشگاهیان را فراموش نکند و بداند که رمز و راز تحول و صیرورت جامعه در دست دانشگاهیان و اساتید مبرز آن است و هر جامعه‌ای خود را بی نیاز از علم و دانشگاه و اساتید آن بداند به بیراهه رفته است و با تکمل و توسعه بیگانه خواهد بود و روی پیشرفت همه جانبه را نخواهد دید.
--------------------------------
سید رضا حسن پور سوق
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
احسنت
هموطن
Iran, Islamic Republic of
ببخشيد دکتر روشنفکر عضویت هیئت علمی دانشگاه میباشد.
دانشجو شاسینی
Iran, Islamic Republic of
ان شاءاله با حمایت همه جانبه منتخب این دوره از مجلس است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1