تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۴۱۷۹۷۰
یادداشت سیاسی:

موحد مفتاح فتوح قفل‌های مردم کهگیلویه

۵
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
موحد مفتاح فتوح قفل‌های مردم کهگیلویه
کبنا ؛متن ارسالی: شخصیتی که مشارکت سیاسی و اجتماعی را فارغ از هیاهو و شعار، پند و اندرز پیگیری می‌نماید تا مشارکت فعال مردم در شکل گیری و تقویت جامعه و نهادهای مدنی، مفید واقع گردد. و تلاش بر آن دارد که مشارکت جویی و دیگر خواه بودن عشیره در عرصه‌های خصوصی و ایلی را با اقدامی راهبردی و استوار بر وفاق اجتماعی نهادینه نماید تا این مشارکت در عرصه‌های عمومی به حرکتی کارآمد و کنشی اجتماعی مبدل گردد.
مع الوصف توصیف شخصیت موحد عزیز است. آنکه چو نوازش باد بر گندم زار، کشیدگی موج بر امتداد ساحل و سادگی بی حصر آسمانی مرزهای شهامت و صراحت را در نوردیده است.
آری موحد آمده تا دو چند باره مفتاح فتوح تمام قفل‌های مردم خونگرم کهگیلویه باشد و راهگشای خطوط فکری. همه نام آشنای موحد را در تارک سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد و ایران خوب می‌شناسند و منش مردم داریش و صراحت و صداقتش را.
موحد عزیز القاب همه برای تو خاطره شده‌اند سناتور، شوالیه و امپراطور سیاسی ...تو ساده موحدی، همان سیاستمدار بزرگ و یار غار کهگیلویه و آبروی دیار بلادشاپور، شخصیتی فراجناح و عملگرا.
کجایند مدعیان شعار و لاف زن‌های سخن که مبدع بیمارستان، راه انداز دانشگاه و سیمان تنگ سپو و احدات پتروشیمی و مثنوی هزار من خدمت تو را ببیند. ای شناسنامه دارترین نماینده مجلس، شهریاران تازه به دوران رسیده باید بدانند سیاست مرد راه می‌خواهد مردی برای شناخت راه پر پیچ و خم جاده سیاست، کسی که به قواعد بازی سیاسی آشنا باشد و بتواند بازوی توانا و زبان برش دار مردم ایل و دیارم باشد.
موحد عزیز نیک می‌دانیم تنها با بودن تو امید دیدن ستاره بخت و اقبال برایمان ممکن می‌شود. چه زیباست اندیشدن به تو، به اندیشه والایت، به کلام شیوایت.
من مرزهای شهامتت را می‌شناسم و می‌دانم ترکش انتقادهای ناجوانمردانه تو را مصمم‌تر خواهد کرد برای همسفر بودن با مردمت و برای دوباره بودنت...می‌دانم تقیه کرده ای برای زیباترین نمایش ایمان ...
دستم را قلم می‌کنم و قلمم را از دست نمی‌گذارم، تا تو باشی در این کرانه روشن.

----------------------------------
علی رضا محمودی
----------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
موحد 16سال نتوانست12کیلومتر جاده سوق را اسفالت
کنه اونوقت شما مدعی چی هستید؟
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
کسی ک ۱۶ سال کار نکرده برا مردمش شده فتح الفتوح تا کی ؛بس کن اقای عزیز ب جای این مقاله بیا ی مقاله بنویس ک تو ۱۶ سالش چ کاری برا کهگیلویه بزرگ کرد و چکارهایی نکرد ؟
...
Iran, Islamic Republic of
دیگه تمومه داری زور الکی میزنی
محسن
Iran, Islamic Republic of
دقیقا.سناتور در قلب همه جای دارد
Iran, Islamic Republic of
هیچ کدام از این دو نماینده به درد این شهر نمی خورن این مردم کی میخوان بیدار شون
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1