کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت سیاسی:

مردی برای گرمای پرحرارت تابستان گلال و سوز سرمای زیلایی

26 بهمن 1398 ساعت 19:43

حاج زارع عزیز اجاق دل‌های سرما زده مردمان بویراحمد از گذرگاه و برکات دوران عالیجنبان قیم مآبه استان هنوز تو را می‌خواند. نیک بدان که ما مردم بویراحمد در روز دوم اسفند دوباره خاطره سازی می‌کنیم و در کنارت می‌مانیم برای دوباره بودن، دوباره شنیدن خواسته‌هایمان. صحنه انتخابات صحنه هنرمندی مردمان بویراحمدست برای خوانش دوباره تفکر سازنده‌ات...


 خیز و غنیمت شمردن اسفندماه برای شروعی دوباره برای انکه جانمان را با جان اعتدال گرایی گره بزنیم در استانه بهار طبیعت لازم است.
دوباره نوای اعتدال گرای حاج زارع چو شمیم عطر خوش بهار بر فضای شهر و دیارمان رایحه خوشی خویشتن را طنین انداز کرده است. مبدع معتدل گرای و سازنده توسعه گرایی که دوست و دشمن هر دو سجایای اخلاقی و خوشرویی او را تحسین می‌کنند.
مردی برای تمام فصول، مردی برای گرمای پرحرارت تابستان گلال و سوز سرمای زیلایی.. میردلهایی که معمار مجسم قلب‌ها، خورشید تابان زمان و مهتاب رخشان بیان ست و سردمدار متانت.
ابر خوش نفس و باران رحمتان آمده تا دو چند باره طراح و تحول خواه، حوزه نظام سلامت، بهداشت و درمان استان باشد تا دیگر در قحطی تخت و بیمارستان در جاده‌های طویل مناطق زیلایی و گلال لوداب بر روی دستانمان و در مقابل دیده یمان، عزیزانمان جان ندهند.
او دگر بار آمده است تا معمار روستاهای محرومی باشد که تا قبل از آن قیم مآبان بویراحمد و دنا آن‌ها را به مانند کویری کرده بودند که گمشده خویش را در میان ستارگانش جستجو می‌کردند... کویری که تنش را لوار گرم تابستانی می‌سوزاند و در حسرت بارانی بود برای سیراب کردنش.
زارعی ابری بود که بر دیارم بارید اما بی گمان این خشکسالی و قحطی چنان ریشه دوانیده بود که این نم نم باران در این 8 سال فرصت سیراب کردن آن دشت کویری را نداشت.
حاج زارع عزیز اجاق دل‌های سرما زده مردمان بویراحمد از گذرگاه و برکات دوران عالیجنبان قیم مآبه استان هنوز تو را می‌خواند.
نیک بدان که ما مردم بویراحمد در روز دوم اسفند دوباره خاطره سازی می‌کنیم و در کنارت می‌مانیم برای دوباره بودن، دوباره شنیدن خواسته‌هایمان. صحنه انتخابات صحنه هنرمندی مردمان بویراحمدست برای خوانش دوباره تفکر سازنده‌ات...
بله ما مردمان بویراحمد آلزایمر نداریم و حافظه مان حافظه‌ی کوتاه مدتی نیست و بر سر عهد و مسیری که با تو شروع کرده‌ایم خواهیم ماند و دوباره تکرار خواهیم کرد تا این سرزمین ز نعمت بودنت سیراب گردد.
 
 


کد مطلب: 417884

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/417884/مردی-گرمای-پرحرارت-تابستان-گلال-سوز-سرمای-زیلایی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1