کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت سیاسی:

رابطه «روشنفکر» با مردم دو طرفه است

25 بهمن 1398 ساعت 13:43

  مهدی روشن فکر در یک خانواده کاملاً مذهبی و متدین و پاک دست به دنیا آمده است. خانواده ای که در تمام طول دوران زندگی خود" حق الناس" را کاملاً مراعات می‌نمود. یک روستا زاده ای که، درد و محرومیت را از نزدیک لمس کرده است.


متن ارسالی: لازم دانستم به عنوان یک معلم، به وظیفه‌ی خود که همان روشنگری می‌باشد عمل نموده، و پاسخی داده باشم، به بعضی از رقبای انتخاباتی جریان ندای وحدت؛ 
 لطفاً " به علت سوء مدیریت در این دو شهرستان، دنیای ما را خراب کردید، کاری به آخرت مان نداشته باشید، خود می دانیم و خدای خود " 
نمی‌دانم، جای سئوال است که؟ مهدی روشن فکر از چه خطوط قرمزی عبور کرده است؛ وارد چه فضای ممنوعه ای گردیده، چه بازی‌های سیاسی و معادلاتی را به هم زده؛ دست روی چه نکات مهمی گذاشته است؛ چه رازهای نا گفته ای در سینه دارد؛ جرمش چیست؟ که عده‌ای قدرت طلب هم قسم شدند؛ که این بنده‌ی مظلوم اما مقتدر را به زمین بزنند؟؟
  چرا برخی رقیبان، با توجه به در اختیار داشتن همه‌ی ابزارهای قدرت و امکانات این طور عصبانی و کلافه شده‌اند؟
  می دانید چرا؟
 چون روشن فکر هم خدای دارد و هم مورد حمایت، مردم پاک سرشت، متدین، نجیب و رنجدیده می‌باشد. بعضی این قدرت مردم را دست کم گرفته‌اند.
  عده ای از رقبا از تمام حربه‌ها و ترفندها جهت مهار او بسیج شدند.
  حتی برای جلوگیری از استقبال مردم، بحث عذاب اخروی را مطرح می‌کنند، به مردم چنین وانمود می‌کنند، که این تکلیف است به فلانی رای دهید، یا اینکه اگر به روشن فکر رای دهید باید در مقابل خون شهیدان در آن دنیا پاسخ گو باشید.
و یا به فلانی رای دهید، چون ولایت پذیری او بیشتر است.
 چند سئوال دارم از کسانیکه این مسائل را در بین مردم مطرح می‌کنند؟
 1--شما در چه جایگاهی هستید، کی به شما این حق را داده، که برای مردم تکلیف تعیین کنید. مگر قیم مردم هستید. چرا به صراحت می گویید این تکلیف است که به فلانی رای دهند. مگر همه‌ی کاندیدایی که در صحنه هستند، از طریق شورای محترم نگهبان مورد تایید قرار نگرفتند. چرا خود را فقط ارزشی و همه کاره نظام می دانید. چرا فکر می‌کنید تنها کسانی، که گوش به فرمان شما می‌باشند، کارشان مورد پسند خدا می‌باشد. چرا خود را ملاک و معیار تمام ارزش‌ها می دانید.
و چراهای دیگر--
 2--چرا به مردم می گویید. هر کسی به روشن فکر رای دهد باید در مقابل خون شهیدان پاسخگو باشد. آیا این استفاده ابزاری از ارزش‌ها و خون شهیدان والامقام نیست. آیا شهدا فقط مختص به فرد خاص یا جریان خاص هستند.
آیا روشنفکر خود منتسب به خانواده محترم شهدا نمی‌باشد؟
 3--چرا می گویید کاندیدای مورد نظر شما به ولایت نزدیک تر است، می دانید با این رفتارتان به ولایت ضربه می‌زنید، چرا ولایت را فقط مختص به گروه خاص یا جریان خاص می دانید؛ مگر همه‌ی این‌های که در عرصه انتخابات ثبت نام کردند و شورای محترم نگهبان، التزام عملی آن‌ها را به نظام و رهبری مورد تایید قرار نداد؟
بر اساس کدام معیار ولایت پذیری فرد مورد نظر شما بیشتر است؟
 حق مطلب را اداء کنم و بگویم مهدی روشن فکر کیست؟ البته می دانید ولی کتمان می‌کنید؛
  مهدی روشنفکر در یک خانواده کاملاً مذهبی و متدین و پاک دست به دنیا آمده است. خانواده ای که در تمام طول دوران زندگی خود" حق الناس" را کاملاً مراعات می‌نمود. یک روستا زاده ای که، درد و محرومیت را از نزدیک لمس کرده است. و خانواده وی از همان گذشته از یک بصیرت سیاسی و مذهبی بالای برخوردار بوده و هست، ظلم ستیزی و مبارزه بر علیه‌ی رژیم ستم شاهی جزء افتخارات خانواده او می‌باشد. شهید والامقام مجاهده نستوه و معلم انقلابی جزء اولین مبارزین استان بوده است. وی جانباز قبل از انقلاب است. مجاهد نستوه بعد از پیروزی انقلاب، برای حفظ نظام از هیچ کوششی دریغ نورزید.
 شهید یک نیروی شناخته شده برای انقلابیون کشور بوده. سرانجام برای حفظ نظام جان شیرین خویش را نثار نمود.
 دکتر روشن فکر خودش هم، برای حفظ نظام از هیچ کوششی فروگذار نبوده و نیست، یک رزمنده و بسیجی مخلص و کاملاً مطیع مقام معظم رهبری و در خدمت حفظ ارزش‌ها می‌باشد. و ادامه دهنده راه و مرام برادر شهیدش هست.
 به بعضی از رقبا بگویم راز استقبال مردم به جریان ندای وحدت چه بوده است؟
 ضعف و عیب اصلی بعضی از رقبا این است، که با مردم صادق نیستند به اراده مردم و خواسته‌های آن‌ها، توجه نمی‌کنند، با مردم ارباب و رعیتی، دستوری و قیم ما آبانه رفتار می‌کنند. اعتقاد راسخ به مدیریت ایستا دارند و به دیگران در عرصه‌ی سیاست فرصت نمی‌دهند، و دریک کلام نخبگان و جوانان را باور ندارند، اما دیدگاه روشن فکر عکس این دیدگاه می‌باشد. روشن فکر خود را خادم و عضو کوچکی از مردم می‌داند. با مردم از روی صداقت حرف می زند. سیاسی کاری و عوام فریبی نمی‌کند. برای رای آوردن دست به هر عملی نمی‌زند. هم مردم او را درک می‌کنند و هم ایشان مردم را درک می‌کند این رابطه دو طرفه است. ایشان به مدیریت پویا، انقلابی، جوان و خلاق اعتقاد راسخی دارند. وغیره---
 جریان ندای وحدت و در راس آن حاج روشن فکر بارها اعلام نموده است، با توجه به منشور مهم این جریان (اخلاق مداری و قانون گرایی) انتخابات را یک رقابت سالم، سازنده و در چارچوب قانون می‌داند.
 اما اجازه نخواهد داد برخی با توهین‌های مغرضانه و هدفمند، به جریان فراگیر مردمی ندای وحدت بی احترامی کند. زیرا این جریان عصاره فکر و شعور، مردان و زنان شریف این دیار است.
 در پایان امید است با اتکال به خداوند متعال، با هوشیاری کامل، به این توصیه ای مهم مقام معظم رهبری که همان مشارکت گسترده می‌باشد، جامعه عمل پوشانده و در دوم اسفندماه 98 برگ زرین دیگری به افتخارات این خطه‌ی قهرمان پرور بیفزاییم. ان شاءالله
 ------------------------------
25 بهمن ماه 98
 رستم دهقانی
------------------------------


کد مطلب: 417820

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/417820/رابطه-روشنفکر-مردم-دو-طرفه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1