تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۹
کد مطلب : ۴۱۷۷۷۳
یادداشت|

عدل هاشمی پور؛ سردار سازندگی یا اسطوره نجابت

محمد امینی
۸
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
عدل هاشمی پور؛ سردار سازندگی یا اسطوره نجابت
کبنا ؛فضای انتخابات در همه‌جا حاکم است، رقبای انتخاباتی نمایندگان مجلس به هر طریقی سعی در زیر سؤال بردن خدمات نمایندگان قبلی دارند، سردار حاج عدل هاشمی پور نیز از این امر مصون نمانده است، برخی رقیبان در رویکردی غیراخلاقی و غیرانسانی کلیه خدمات ایشان را زیر سؤال می‌برند.
اما در روزهای اخیر و با هر چه نزدیک‌تر شدن به فضای انتخابات متوجه می‌شویم جامعه و مردم پذیرای این حجم از تخریب نبوده‌اند و استقبال‌های باشکوهی در طی روزهای اخیر از عدل هاشمی پور صورت گرفته است که لرزه را بر اندام رقبا انداخته است، عدل هاشمی پور را علاوه بر اینکه باید سردار پرافتخار جنگ و دوره سازندگی نامید باید از او به‌عنوان اسطوره صبر و نجابت نام برد.
با نهایت تأسف به دلیل اینکه هاشمی پور قصد ندارد به از یک‌طرف به هجمه مسموم رسانه‌ای پاسخ دهد و از طریق دیگر هیچ‌گاه وی سعی ندارد مردم را مدیون و منت‌دار خود بداند بلکه در قاموس و مرام سردار هاشمی فقط خدمت، صبر، بردباری و ممارست در دستیابی به اهداف مطرح بوده است، هر چه از هاشمی پور کمتر بگویند و هر اندازه خدمات وی را ناچیز بشمرند این مردم است که همواره حقانیت را به‌ حق‌دار آن می‌دهند.
 هاشمی پور که وجب‌به‌وجب حوزه انتخابی‌اش را طی نموده است و با انرژی روزافزون سعی در جذب سرمایه و اجرای پروژه‌های عمرانی داشته است و هرکجا با آوردن خیرین به استان توانست جمع بسیاری از مردم را یاری کند، از این طریق خدمات زیادی از جمله ساخت مدرسه، اهداء جهیزیه و...انجام گرفت.
نماینده کهگیلویه به‌ واسطه سال‌ها تجربه و ارتباط بین فردی با واحدهای مختلف هرکجا که اقتصاد دولتی نتوانست پاسخ گوی شرایط باشد ناامید نشد و خود و شهرستان را منتظر تخصیص بودجه نگذاشت.
سردار هاشمی در همه ابعاد و عرصه همواره فعال و در تکاپو پوده است، هیچ دری بر روی وی بسته نشد، او را می‌توان نمونه عینی و بارز یک سیاست‌مدار تکنوکرات نامید.
تکنو کراسی به‌طور خلاصه به معنای فرمانروایی تکنیک و تکنسین‌ها، یعنی متخصصان است. هاشمی پور به‌عنوان یک‌تکنوکرات همواره تدبیر امور سیاسی، اقتصادی و اداری را به دست داشت و هیچ‌گاه از این امر غافل نبوده است، هاشمی پور درد کهگیلویه را به‌خوبی دانسته است، او می‌داند که درد کهگیلویه نه با سیاست بازی و جناح‌بندی بلکه با در میدان عمل گرفتن، میسر و مقدور خواهد شد،
عدل هاشمی پور نه زیر سؤال بردنی ست، نه تمام‌شدنی ست و نه تکرار شدنی... و نه می‌توان او را با کسی مقایسه کرد،
عدل هاشمی همچنان در صحنه و در کنار مردم خود خواهد ماند و مسیر مثبتی را که آغاز کرده به سرمنزل مقصود خواهد رساند، عدل هاشمی پور مرد نجیب و محجوب و کاردان کهگیلویه با القاب و عناوین بزرگ نشده که با برچسب‌ها هویت و عملکردش کمرنگ شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

الیاس
Iran, Islamic Republic of
سردار عزیز ۴ سالت ب اندازه ۱۶ سال موحد حتی بیشتر کار کردی ، فکر میکنه با ی عده ادمایی ک از این شهر میبره اون شهر میتونه موفق بشه اما نهایت شکست سهم موحده و بس
سادات
Iran, Islamic Republic of
تا سادات پشتته مجلس تو مشتته تمامه کار موحد
ضدگلوله
Iran, Islamic Republic of
الی رفتن جبهه من که ندیدمش
روزگار
Iran, Islamic Republic of
شعر قشنگی بود لذت بردم
مرتضی ریحانفرد
Iran, Islamic Republic of
بهترین و باصداقت ترین کاندید زنده باد سردار بزرگ
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد موحد.
.قبلا گفته بود هیچگاه در انتخابات به عنوان کاندید شرکت نخواهد کرد قول راست اولین نشانه انسانیت و کرامت است
عمران
United States
فقـــــط هاشمــــــــی ✨✌
زهرا
United States
مرد عمل🌸🌺🌺🌺🌺
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1