تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۱۷۵۶۴
یادداشت ارسالی:

راه پیروزی ملت کهگیلویه و بویراحمد انتخاب اصلح است

۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
راه پیروزی ملت کهگیلویه و بویراحمد انتخاب اصلح است
کبنا ؛در فضای داغ انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد و ماراتن بر سر تصاحب صندلی‌های سبز بهارستان کماکان شاهد بداخلاقی بعضی از کاندیداها در تبلیغاتشان هستیم؛ تبلیغاتی که اگر سیر هنجاری خود را طی کند اشاعه دهنده مناسبی برای ویژگی‌ها، منش و برنامه‌های پیش رو کاندیداها است؛ اما متاسفانه ردیف‌های دیگ پلو و سفره کشی‌های با هزینه‌های گزاف که یکی از راه‌های منسوخ شده است فضای تیره‌ای را بر انتخابات پیش رو خانه ملت حاکم می‌کند.
 چگونه می‌توان این به اصطلاح داعیان قانون گذاران را راه خلاصی از منجلاب‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دانست زمانی که با این چنین اقدامات ابتدایی تبلیغاتی عزت مردم استان را لکه دار و به شعور و شان اجتماعی سیاسی آنان توهین می‌کنند؟
چگونه می‌توان کاندیداهایی را که مبالغ گزاف و نجومی را برای اثبات هویت معقول سیاسی خود خرج می‌کند را دردمند ضعیفان و امید آنان دانست؟!
 مگر می‌شود فردی را که برای از دست ندادن گود رقابت از هر شیوه‌ای برای تحریف اذهان مردم استفاده می‌کند را وکیل الرعایا خواند؟!
 چگونه می‌شود قیچی به دستان برای روبان‌های قرمز پروژه‌های ساخت دولت و شیفتگان دوربین را خادمان حقیقی و دلسوزان دستان پینه بسته ضعیفان استان برشمرد؟!
 هیهات! هیهات از روزی که تنها شاخصه قانون گذاران ما اشرافی گری و خوی کاخ نشینی شود.
فی الحال تنها راه پیروزی ملت غیور و همواره در صحنه کهگیلویه و بویراحمد توجه به شاخص‌های اصلح بودن است؛ ملاک‌هایی همچون تعهد، صداقت، شجاعت، دشمن شناسی، دلسوزی، تدین و پایبندی به منافع ملی و نه تنوع رنگی سفره‌های غذا و حکایت همواره همراه و همیشگی خاله خرزویی!

 --------------------------------------------
م.صداقت
جانشین سیاسی بسیج دانشجویی حوزه شهید میثمی
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1