کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

عزت مندی بویراحمد در دوران نمایندگی زارعی

20 بهمن 1398 ساعت 12:47

زارع اهل شعارهای تو خالی نبود و مردم نیز بدور از هیاهوهای روزمره اعتبار و ارزش نماینده واقعی خود را متوجه شده‌اند و به همین سبب است که بعد از دو بار اعتماد همواره تداوم عزت مندی بویراحمد را در گرو انتخاب مجدد زارعی می‌دانند.


چند سال است مسئله عزت بویراحمد از سوی مردودی‌های مردم مطرح گردید تا اینگونه میان مردم و نماینده مردمی خود فاصله بیافکنند اما آمار و عملکردها در دوران زارعی شفاف‌تر و بالاتر از آن است که اجازه دهد این قبیل تخریب‌ها کارگر شود و سبب تخریب وجهه مردمی زارعی در میان مردم شود.
یک مقایسه کوتاه از دوران نمایندگی زارعی با دوران پیش از خود گواه این است که عزت و عزت مندی به شعار و ادعاهای واهی و پر هیاهو نیست. وضعیت استان چه در حوزه سیاسی و چه در دیگر حوزه‌ها و شاخص‌های اثرگذار با وجود اینکه از ابتدای نمایندگی زارعی تاکنون در یک شرایط بد اقتصادی ناشی از تحریم‌های آمریکا علیه کشور قرار داشته است به نسبت ماقبل خود به مراتب بهتر و رو به رشدتر بوده است. شهرستان‌های بویراحمد و دنا از لحاظ عمرانی در بخش‌های مختلف شبیه یک کارگاه عمرانی بوده است و طرح‌های زیرساختی بسیاری در این حوزه انتخابیه به بهره برداری رسید، در حوزه نیروی انسانی در این دوره ما برای اولین بار رشد و ترقی نیروی انسانی را در سطح ملی مشاهده کردیم. در ادوار قبل همه افتخار و تبلیغات بر نطق آنچنانی نماینده در صحن علنی مجلس متمرکز بوده اما دریغ از اینکه نطق‌ها کوچک‌ترین تأثیر مثبتی برای مردم و حوزه انتخابیه داشته باشد.
در دوره‌های قبل از زارع نه تنها به نیروی انسانی استان توجه نمی‌شد بلکه عمداً و با انحصارگری بسیاری از سرمایه‌های انسانی استان را سوختند.
زارع اهل شعارهای تو خالی نبود و مردم نیز بدور از هیاهوهای روزمره اعتبار و ارزش نماینده واقعی خود را متوجه شده‌اند و به همین سبب است که بعد از دو بار اعتماد همواره تداوم عزت مندی بویراحمد را در گرو انتخاب مجدد زارعی می‌دانند.
اگرچه عزت مندی در تعریف واقعی با عزت کسانی که در پی تخریب زارعی هستند و چنین واژه‌ای را بزرگ کرده‌اند تفاوت دارد، آن‌ها عزت بویراحمد را قوم‌گرایی و منطقه گرایی و تعصبات کورکورانه می‌دانند اما زارعی خود را متعلق به همه مردم و در خدمت همه آنان می‌دانند.
تاریخ بهترین قضاوت را خواهد داشت و بی گمان با اتکا به عملکرد و توان زارعی در طول دوران خدمت نام وی به عنوان یکی از بزرگان این دیار در تاریخ ثبت خواهد شد.
------------------------------
علی حسن‌پور
-----------------------------


کد مطلب: 417560

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/417560/عزت-مندی-بویراحمد-دوران-نمایندگی-زارعی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1